☠ASİ ESEN RÜZGAR☠BÖLÜM|||9

14.9K 582 58
                                    

Facebook Sayfası: Sert Kız/ Wattpad

Bölüm Müziği: Boy Epic - Foolish

İyi okumalar...

☡☡☡

⚜ASİ⚜

Birbirine yapışmış gibi hissettiğim lanet göz kapaklarımı açmak çok zor geliyordu ama sırtımda hissettiğim sıcaklık artık dayanılacak gibi değildi. Bedenim gereğinden fazla sıcaklık yüzünden, kendi kendine arttırdığı hararetten dolayı beni sıkıntıya sokmuş ve uykumdan uymadırmıştı.

Gözlerimi zorda olsa açtım. Aniden göz bebeklerimin önünde uçuşmaya başlayan parlak yıldızlar canımın yanmasına neden olurken aldırmadım ve gözlerimi daha çok açtım.

Yerine tam olarak oturan görüşüm sayesinde etrafımı taramaya başladım.Tanımadığım ve para kokan bir odadaydım.

Nerde olduğum hakkında biraz düşündükten sonra zihnim bu anı bekliyormuş gibi, yağmur taneleri kadar hızlı ve sık bir şekilde görüntüleri canlandırmaya başladı.

Vurulduktan sonra Rüzgar'ın gelmesi ve beni götürmesi.

Gördüğüm o kabusun ardından uyanışım. Sonra Rüzgar'ın bana onun evinde olduğumu söyleyişi.

Tam ona bağıracakken aniden kararan bir dünya...

Tüm bu düşünceler beynim de dört dönerken, sinir sanki hazır da bekliyormuş gibi yine kanıma karışmaya başlamıştı.

Hareket etmek için bir uğraş verdim fakat ayaklarım tonluk külçelere dönüşmüş, hareket etmek istemiyor gibilerdi. Gövdemi hareket ettirmek istediğimdeyse aniden sırtıma saplanan ağrı yine beni engellemişti.

" Sokayım böyle işe..."diye mırıldanırken tıpkı ayaklarım gibi ağırlaşan kollarımı yavaşça hareket ettirip Sırtımın olduğu yeri yokladım. Yanımda ki şey her neyse ciddi anlamda sıcaktı ve beni rahatsız ediyordu.

Elim en sonunda sıcak şeye çarpınca gözlerim şaşkınlıktan açılmıştı.

Bir insandı ve elimin çarptığı şey kesinlikle gayet sertti.

Kafamı yastığın üzerinden çevirip yanımda ki kişiye baktım.

Şaşkınlıkla gözlerim daha da iri bir şekilde açılırken sinir de ona arkadaşlık etmeye başlamıştı.

Öfkem de yavaş yavaş diplerden yüzeye çıkmaya başlıyordu. İçimde daha fazla tutamadığım sinir ve şaşkınlık dolu sesimi bir bağırış eşliğinde serbest bıraktım.

"Lan senin ne işin var burda? Piç herif, kalk lan."dedim kulağına doğru bağırırken. Zaten aniden irkilerek uyanmıştı. Gözlerini şaşkınlık içinde hızlıca kırpıştırmaya başlamıştı.

Sanırım ufak çaplı bir şok yaşıyordu.

Bu ona azdı hele bir ayağım ve kollarım tam yerine gelsin ona ne yapacağımı biliyordum.

Rüzgar efendi yanımda yatıyordu. Hadi bu cesareti buldu diyorum ulan üstünde de bir şey yok.!

Hayır yani gel benim ağzımla burnumun yerini değiştir diyor gibiydi. Ufak çaplı bir oyun oynamış ve kızgın bir boğanın karşısına savunmasız çıkma cezasına çarptırılmış gibiydi. Kısaca boğa ben, karşımda bana yem olacak kişi ise Rüzgar aptalıydı.

"Ne oluyor kızım ya sabah sabah? Ne bağırıyorsun?"dedi boğuk sesiyle. Hala gözlerini kırpıştırıyor ve kendine gelmeye çalışıyordu.

☠ASİ ESEN RÜZGAR☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin