☠ASİ ESEN RÜZGAR☠BÖLÜM|||21

11.8K 460 45
                                    

Sesini değil, sözünü yükseltmeli insan. Çünkü gökgürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşatan.

-Shakespeare

Bölüm Müziği: Adam Lambert- Runnin

Genç kurgu da #299. Olduk herkese teşekkürler inşallah daha iyilerini de görürüz...♡♡♡☆

Multiye bakın lütfen buna benzer bir kapağımız olsa nasıl olur?

☡☡☡

Her insan kendi içinde yaratmış olduğu hayal dünyasına eşdeğer düzeyde hayatlar yaşamak ister.

İnsanların zihinleri içerisinde hayal olarak kurdukları yaşamlar onların doğrularına göre düzenlenmiştir. Her insana kendi doğruları güzeldir.

Doğrular kişiden kişiye değişir ama her biri birer yola benzer. Tek benzer noktaları budur ayrıldıkları yer ise o yollar kimisi için ezber olmuşken bazıları için ise keşfi bile olmamış varlığından bir haber olduğu bir düzlüktür.

Başkaları için doğru olan değer yargılarını kimisi gözü kapalı kabul etmek ister. Hiç bilmediği bir yola girer kaybolacağı su götürmez bir gerçektir ama o an için onu göremez.

Girdiği yolda sağa sola sapmaya çalışır, yolunu tam olarak bulmak için ama önünde uzanan dümdüz tek şerit bir yoldur çünkü doğrular asla değişmez ve tektir. Bazen insanların doğru olarak gördüğü şeyler kimi yanlışlar tarafından kapatılıp üstüne yeni bir asfalt çekilir bunun dışında olabilecek başka hiçbir şey yoktur.

Doğrular insanların zihinlerinde yaşar ve hayat şekline yansır. Peki bir hayat bitince nasıl yaşar doğrular?

Eğer o doğruya sahip olan kişi isterse yaşar. Üzerinde yürüdüğü yolu başkasına keşfettirir. Neresinde nasıl bir tümsek olduğunu asfaltın nerde ve ne şekilde birbirinden koptuğunu ama ne olursa olsun yolun her zaman devam ettiğini başkasının zihnine de yerleştirir. Böylece o kişinin doğrusu ömrüne biraz daha süre ekler.

Bazı doğrular eğer büyük bir kitleye hitap ediyorsa yüzyıllar boyu yaşar ama eğer sadece sahip olduğu kişi tarafından kabul görüyorsa onunla birlikte çamurlu ve kirli toprağın altında kaybolur gider. Bukowski gibi sadece kendi içinde kurduğu hayal dünyasında yaşadığı doğru ve gerçekleri dışa vuran insanların düşünceleri yaşamış ölümsüzlüğü elde etmiştir belki de.

Doğrular ve hayatlar birbirinin aynasıdır. Biz doğruları düşünürüz, hayatı ise o doğrular neticesinde yaşarız. Bir insanın yaşayış tarzına bakıldığı zaman zihninin içinde dönen düşünceleri tahmin etmek pekte zor olmaz.

Bazı insanlar vardır ki onlar bile kendi kafası içinde dönen tilkilerin kuyruklarını birbirine bağlar herhangi bir doğru gözetmeksizin hayatlarını yaşar, işte böyleleri tek bir doğruya ya da bir kaç doğruya ihtiyaç duymadan yaşayabilecek ve herkesten daha çok şey bilen zeki insanlardır bunlardan dünya üzerinde pek fazla yoktur.

Bana kalsa insanlar onlar gibi de olmak istemezdi. Çünkü bu denli çok düşünüp kafasının içinde ki tilkilerle yaşayanlar için hayat olduğundan daha zordur ya neyse...

Doğrularımız ve yaşadığımız hayatlarımız...

Doğrular aynanın arka tarafında kalan görünmeyen taraftır hayatlar ise aynada ki yansımadır. Bazen aynalar olduğundan daha farklı gösterir her şeyi. Bazen hiç olmadığı gibi kırık dökük ama her zaman iç tarafta ki yani yansımanın dışında ki aynıdır değişmemiştir. Aynalar yani Kalbimiz nasıl isterse öyle yansıtır her şeyi karşı çıkamayız.

☠ASİ ESEN RÜZGAR☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin