test 2

9 0 0
                                    

-Numele meu este Maria Ioana,numele de familie nu conteaza pentru ca-l urasc.Sunt nascuta undeva la tara,intr-un satuc cu cateva sute de oameni,pe un varf de munte.Din nefericire pentru mine,mama a murit cand eu aveam cativa ani,fiind crescuta de tatal meu vitreg,un betiv,un nenorocit.Amator de jocuri de noroc,in special poker.Se asociase cu inca cativa de teapa lui si cutreiera tara,in cautare de jocuri ilegale,prin diferite cluburi,tarandu-ma dupa el.
Aici o opresc un pic:
-Mai stii ceva de tatal tau vitreg?...A mai dat de un semn de viata?
-Nu...cred ca este mort pe undeva,sa-l ia dracu.
-Ok,continua....spun si-mi aprind o tigare.
Viata de hotel ieftin,alergatura si fuga,dintr-un oras in altul,nu este asa usor pentru o tanara copila de doar 10-12 ani.
Cu cat trecea timpul,cu atat mai mult corpul meu se dezvolta,ceea ce il facea pe tatal meu vitreg sa pofteasca la mine.Nu de multe ori,ma impingea prin colturi si ma pipaia.
Intr-o seara....cred ca aveam cam 16 ani...a venit beat de la un joc,in care pierduse tot si a dat cu ochii de mine.I-au sarit dracii instantaneu,lovindu-ma cu palmele si pumnii.Nesatisfacut,m-a aruncat in pat,sfasiindu-mi hainele si indesandu-si limba in gura mea,strangadu-ma de sani,incerca sa ma patrunda,sa ma futa.Am intins mana si din disperare,l-am lovit cu lampa electrica care era pe noptiera langa pat.Scapata din ghearele lui,m-am aciuat intr-un colt,facuta pachet,plangeam si imi stangeam la piept ce mai ramasese din hainele sfasiate.S-a ridicat din pat si se stergea de sange cu un prosop.A iesit fugind din camera si 2 zile nu l-am mai vazut.Cand revenit arata ca un catel,spasit.Si-a cerut scz si am plecat cu el in alt oras.Acolo acelasi tratament.
El cu prietenii lui si eu inchisa in camera,plangand si singura.
Acea noapte a fost blestemul meu.A venit noaptea tarziu,cred ca era cam 3 si ceva.A stat cu prietenii lui,au baut si cand au dat cu ochii de mine,s-au ridicat de la masa si oricat am incercat eu sa fug,nu am reusit si m-au luat pe sus.M-au aruncat in pat,m-au dezbracat si m-au futut pe rand,fara sa le pese de lacrimile si gemetele mele.Tot calvarul asta a durat cateva ore.Cateva ore in care eu,am fost obligata sa le suport saruturile,perversiunile si rasetele obsecene,de fiecare data cand se schimbau intre ei.
Fata facu o pauza,se sterse la ochi si bau o gura din pahar.Dupa continua povestea,care sincer sa fiu,imi parea chinuitoare si terorizanta pt o fata de 16 ani.
Intr-un final,au terminat toti,spre norocul nu a terminat niciunul in mine.Uitata si parasita,in pat,m-am tras intr-un colt si m-am acoperit cu o patura.Am adormit plangand.Nu stiu cat timp am dormit asa,dar cand m-am trezit,el(tatal vitreg),dormea in pat langa mine.
M-am dat usor jos din pat,avand grija sa nu-l trezesc si am mers la baie,sa ma spal.M-am schimbat si m-am asezat pe un scaun langa usa.
Dimineata am plecat in alt oras si tot asa,pana la 18 ani.Intr-o seara,a pierdut tot ce avea si nemaiavand ce sa parieze,a pariat pe mine si a pierdut.Asa am ajuns sa schimb stapanii.

Intre timp cat povestea Maria,am sunat niste prieteni de la un service auto(ii ajutasem candva la un caz de coruptie si-mi ramasesera datori,reparandu-mi masina),sa o ridice de la locatie si sa o repare cu rugamintea sa o repare repede,ca am nevoie de ea.
-Noul stapan,continua fata,era un maniac si un masochist,fara pereche.Inca din prima seara,m-a bagat intr-o camera speciala,m-a legat de pat si a inceput sa ma excite,analizandu-mi corpul,milimetru cu milimetru si studiindu-mi toate gaurile.Cand a simtit ca nu mai rezist,a iesit din camera si m-a lasat legata de pat,pentru a reveni peste 30 minute,gol,cu penisul erect si spre nefericirea mea,era imens.Cred ca luase pastile sau ceva,ca m-a futut 2 ore,fara sa-si dea drumul,in toate pozitiile posibile.
Dupa ce a terminat,spre norocul meu,nu in mine,m-a dezlegat si ma trimis la baie.Cand am revenit,era imbracat si statea cu fundul pe o masa,indicandu-mi niste haine de camerista,cu fusta scurta si cu fel si fel de horzoane si cu zgarda la gat,ca la caine.M-am imbracat si m-a chemat in fata lui.Fara cuvine si fara sa se uite la mine si fara sa ma umezeasca inainte si-a indesat 2 degete in mine,facandu-ma sa urlu de durere.
Ziua cand eram singuri,imi punea un lantic la zgarda si ma plimba prin vila,alintandu-ma cu o biciusca,cand oboseam.Cand avea oaspeti,ma punea sa servesc cafeaua si bautura.

Intr-un weekend,avand oaspeti,se lauda cu noua lui achizitie(cu mine) si ma plimba ca pe un trofeu de pret,prin fata asociatilor lui,indemnandu-i sa ma pipaie si sa ma exploreze.
Cand a plecat toata lumea si s-a terminat petrecerea,au ramas decat el si inca 2 prieteni.Punandu-mi lanticul la gat,mi-a ordonat sa merg in 4 labe.El mergea in fata si prietenii lui in spate,admirandu-mi fundul gol(pentru ca rochita,fiind prea scurta si eu nemaipurtand lenjerie intima,se vedea tot).Deodata,unul dintre barbatii din fata,il ruga se se opresca si punandu-se in genunchi,ma penetra acolo,pe hol,in vazul tuturor.El radea si se descheia la pantaloni.S -a pus in fata mea,in genunchi si si-a indesat penisul in gura mea,obligandu-ma sa-l satisfac.
Asa a durat viata mea in acea casa,cam 3 ani.Acum am 21 de ani si lucrez la un bordel,unde m-a vandut,cand s-a plictisit de mine.
-Urata viata...spun si privesc in jos.Ok...mai spun si ma ridic in picioare.Baia este acolo,garderoba,este acolo.Faci o baie,te schimbi intr-o rochie eleganta,te machiezi si aranjezi.Diseara mergi cu mine.Plec acum.Revin la 20.30 sa te iau.Sa fii gata atunci.
Ies inchizand usa in urma mea.Ajung jos.Masina ma astepta,dar uit sa-i spun ceva si intru inapoi,deschid usa si dau sa vb,dar ea este goala,in mijlocul camerei.Se sperie si se acopera cu o rochie.
-Am uitat sa-ti spun.Inchide usa,nu deschizi la nimeni,nu raspunzi la telefon.Eu am cheie.
Ies,urc in masina si plec spre departamentul de politie.Dosarul este pe scaunul din dreapta.La semafor,il deschid si-mi arunc o privire peste actele din acel dosar.Uit sa plec de pe loc,cand apare culoarea verde si ma aduc in simtiri,claxoanele masinilor din spate.
Ajung la departament s ma invart de vreo 3 ori in jurul lui,cautand un loc de parcare.Este o cladire in stil vechi,pe alocuri cu tencuiala cazuta si acoperis din grinzi de fier.Intru si ma indrept spre biroul sefului,un capitan mic si indesat si al dracu rau de tot.Ma refer si cu subalternii si cu infractorii.Pentru el nu conta.Ai calcat pe bec,platesti.Era drastic si avea un limbaj dur,de cartier,fara sa-i pese cu cine vorbeste asa.
Intru,dupa ce astept sa termine convoribirea la telefon.Pun dosarul pe masa si ma asez pe scaun.Stie ca nu vorbesc prea mult,deci nu insista,nu intreaba.De obicei,sunt lasat sa fac ce vreau,atata timp cat aduc rezultate.Ridca dosarul aruncandu-mi o privire incruntata cand vede numele.Citeste prin el,dupa il arunca pe masa si cu voce rastita,uitandu-se fix in ochii mei:
-Nici acum nu ai terminat cu porcaria asta?Nici acum nu te potolesti?Nu ne putem atinge de ea!Stii ce pile si relatii are,stii cu cine umbla si cine vine la ea sa futa si sa bea si sa joace carti.
-Poti sa ma concediezi,poti sa ma inchizi in acelasi loc cu infractorii,eu imi urmaresc pista si nu ma las pana nu o bag la zdup.Sa plateasca pentru tot ce s-a intamplat,pentru fetele care plang si sunt batute,chinuite si inchise in camerele alea infecte,pline de pedofili si sadomasochisti.
-Nu te pot concedia si nici nu pot sa-ti fac nimic.Stii de ce....esti singurul om din imputitul asta de departament,care face ceva,care aduce ceva si care chiar lupta pentru ceva.Existe o singura solutie.Te suspend.Eu nu stiu ce faci tu si nici nu vreau sa stiu ce faci.Aceasta activitate,nu este legata de acest departament.Lasa insigna si pistolul si bafta.Ma cauti cand termini.
I le pun pe masa si dau sa ies spre usa.Ma striga si imi intinde dosarul:
-Nu il pot tine.Daca se ajunge la ancheta,nu vreau sa fiu amestecat,cu treburile tale.
Il salut si ies.Cativa colegi incearca sa ma opreasca,sa ma salute,dar ii ignor pur si simplu,ies si ma urc in masina.
Ma invart fara tinta ceva timp,cand fara sa vreau,ma opresc la casa blondei.Nu stiu cum am ajuns acolo,nu stiu ce ata m-a tras,dar o vad intrand in curtea vilei.O las sa intre in casa si merg si sun la usa.Trecusera deja 10 minute,de cand intrase in casa,cand deschide usa,imbracata doar cu un halat,pe jumatate transparent si lenjerie intima.
-Ce cauti aici,ma intreaba,tragandu-ma de mana inauntru.Astept oaspeti.
-Avem de vorbit ii spun si o apuc de mana.
-Nu pot acum....spune si ma apuca la randul ei de mana.Intra aici si stai cuminte....Ma indeasa intr-un dreser.Inauntru mirosea a parfum si erau cateva zeci de haine de femeie agatate pe umerase,pantofi cu toc si fel si fel de ustensile de machiaj.
Nu stiu cat am stat acolo,dar deodata se aude o voce de barbat.Vine dupa ea in camera,din cate vad,un dormitor elegant,cu lucruri scumpe,pe care cred ca daca le vindeam,imi cumparam o masina noua.Barbatul,on om elegant,intre doua varste,imbracat elegant,intr-un costum maro inchis.Purta ochelari,un pic de barbuta,stiala,aranjata si parul grizonat,incaruntit pe alocuri,pe la tample.Se aseaza pe un fotoliu si intinde mainile spre ea:
-Tu ma iubesti Raluca?....(In sfarsit aflu si eu cum o cheama-daca asta este numele ei).
-Enorm de mult!.Tu esti totul pentru mine...Din vocea esti,imi dau seama ca falseaza si ca il duce de nas.Oricum nu semana deloc cu tipul care o futea la geam,in ziua cand am cunoscut-o...nici ca aparitie fizica si nici ca si caracter.
-In seara asta petrecem..continua el...sa te imbraci elegant,iubita mea.Avem oaspeti la club.Oaspeti carora trebuie sa le luam ochii,sa-i vrajim.Avem nevoie de banii lor.
-Da iubirea mea...continua individa si il saruta,ridicandu-se de pe scaun,isi da lenjeria jos si se intinde pe pat.Fara prea multe cuvinte,de parca era un scenariu deja planificat,domnul se pune in genunchi si gusta din fructul interzis.Femeia(Raluca),geme si se zvarcoleste si se preface,ca o actrita intr-un rol principal.Continuand sarada se ridica in picioare,se desface la pantaloni si se apleca peste ea.Misca spasmodic din fund de cateva ori si isi da drumul in ea,cu un geamat de taur muribund.Se ridica si se imbraca.O saruta pe frunte si ii spune:
-Vin sa te iau la 20.00.Sa fii imbracata si aranjata,da iubire?
-Da dragul meu!....O sa te astept asa cum doresti tu.
O mai saruta odata,de data asta pe buze si pleaca fericit,fara sa stie ca sunt acolo.
Dupa ce a iesit din camera,Raluca imi deschide usa sa ies si fara sa-si ia nimic pe ea,isi strange halatul la piept si intreaba direct,fara preaviz si fara sa ofere ceve de baut:
-Ce vrei?..De ce ai venit?
-Ce vrei exact de la mine?...Ce vrei sa fac?...Ce doresti sa realizezi cu asta si mai exact,despre ce mama dracu este vorba in toata afacerea asta,ca nu inteleg nimic.Vrei sa intru in combinatie,imi explici totul si vedem.Daca nu,iti multumesc ca mi-ai oferit o felatie gratis si merge fiecare pe drumul lui.
-Stai mai,ca iti spun,dar nu azi.Vin maine la tine si vorbim,iti explic tot ce este de explicat.In seara asta,iti arat si pe individul care ma urmareste.
-Nu...nu vei veni la mine,prefer sa nu am legatura publica cu tine.Mergem la un hotel.Iti trimit maine dimineata locatia unde ne vedem.
Fara sa mai apuce sa spuna ceva,ies din camera,in strada,in masina si pornesc in tromba,lasand-o sa vorbeasca singura.

testWhere stories live. Discover now