Intru printr-o arcada,strajuita de 2 ingeri,cam zdrentuiti de trecerea timpului,paznicii destoinici ai unui cimitir vechi,situat pe un deal,acoperit de pomi.Pomii,batrani,cu crengi uscate,trosneau in bataia vantului de toamna si a ploii ce cadea marunt din cerul plumburiu,acoperit de nori.
O alee se ghicea,prin lumina slaba a celor cateva felinare,care pareau niste lumanarii uriase.
Intru in cimitir si pasii mei pe alea de piatra veche,rasunau in noapte.Ma apropii de un cavou ce avea imaginea ta pe crucea de piatra ce imita o fecioara,ingenuncheata a rugaciune.Ma pun in genunchi si las buchetul de flori la baza crucii si uitandu-ma in sus,mi se pare ca te vad zambind.
De cateva luni,cimitirul imi este a doua casa.Ma plimb printre pomi,prin iarba deasa si ma simt singur.Singur...fara tine,intr-o lume pustie.Stau cateva minute in genunchi,ma ridic,ma scutur pe pantaloni si ridic gulerul la pardesiu...nu ca ar mai avea vreo insemnatate,deja sunt ud din cauza ploii marunte,care se scurge din cer.Parca si cerul plange.
Ies din cimitir,cu pasi maruti,privind in gol,cu capul plecat si cu gulerul ridicat.Trecatorii grabiti ma ocolesc,eu ii ignor.Lumea nu mai prezinta nici un interes.
In drumul meu,un bar,cu firma aprinsa,isi deschide usa si un tip,iese impleticindu-se si injurand.
Prind usa inainte sa se inchida,intru in local si ma intreb spre bar,spre locul de servire:
-Un whisky....mare.
Iau paharul,pe care barmanul mi-l buna in fata si iau sorb din el.
-Hey!
-Hey...spun,fara sa intorc capul.Probabil,iar este vreo parasuta iesita la agatat.
-Ocupat?...se aude vocea din nou si abia atunci intorc capul si ma uit.
O tipa blonda,inalta,cu ochi albastri,imbracata cam subtire,pentru timpul de afara se uita la mine.
-Nu..raspund laconic,fara chef.
Se aseaza,cere si ea un whikey si ma intreaba:
-Singur?...
-Da..(iar este una din alea),spun in gandul meu si privesc la paharul care deja este gol.
Caut barmanul din ochi si ii fac semn sa-l mai umple o data.
Cu plinul facut,ma indrept spre o masa retrasa,ma asez si pun paharul pe masa,imi scot tigarile,aprind si trag cu nesat un fum.Arunc nori de fum spre tavan si privesc prin bar.
Vad ca tipa blonda,care era la bar,vine spre mine,leganand din solduri,trage un scaun si se aseaza,apoi fara sa astepte sa spun ceva,imi spune in soapta:
-Am nevoie de dumneata...Stiu ca lucrezi la politie.Am impresia ca cineva ma urmareste.
-Si ce ai dori de la mine,doamna?...intreb fara nici un interes.
-Sa-mi asiguri paza ceva timp si daca se poate sa-l arestezi pe individ.Tipa,dezinvolta,pune picior peste picior si din pozitia in care sunt,ii pot vedea clar,lenjeria intima,alba.Nu sunt pervers,dar pulpele ei groase,sanii voluptosi,imi atrag privirile.Tipa observa si pe sub masa,ma mangaie cu piciorul.Ma fac ca nu o bag in seama,dar...ma atrage si chiar ca as pune-o capra o data.
Ma ridic,dau paharul peste cap,sting tigarea si cu o voce seaca,ii spun:
-Hai!..si o iau inainte.
Tipa se ridica si ea si vine dupa mine.
Ies pe usa din spate si o astept pe aleea pustie.Ploaia se oprise si racoarea noptii de toamna,te obliga sa iti strangi haina la piept.Cum a inchis usa in urma ei,o apuc de mana si o trag spre mine,muscandu-i buzele si strangand-o de fund.O proptesc de perete si tipa nu reproseaza.Parca s-ar fi asteptat la asa ceva.O musc de buze si ii bag mana intre picioare cautandu-i sexul.Deja este uda si deschide picioarele ca sa-mi faca loc.Degetele aluneca in ea,in sexul ei si ma strange in brate.Nu spune nimic,nu geme,nu sopteste,decat misca din fund.O strang de sani si ii simt sfarcurile intarite.Cu capul pe spate,cu ochii inchisi,incepe sa geama si imi cauta sexul.Il prinde in mana si incepe sa il frece.Nu-i este teama ca o vede cineva.Nu se opreste,pana nu termin in mana ei.O simt cum tremura din ce in ce mai tare si cum orgasmul o face sa tipe.
Imi da drumul din brate si imi strecoara in buzunar adresa ei,soptindu-mi:
-Accepti?....zambeste pervers,cel putin atat am putut ghici,din expresia fetei ei,in timp ce isi aranja rochia.
Nu spun nimic si merg inainte,avand grija sa evit baltoacele ramase dupa ploaie.
Cu coada ochiului,o vad ca se urca intr-un sedan si dupa marca,pare unul de lux.
Deci tipa,nu este o oarecare...spun in gand si decid totusi sa vad unde merge tipa.
Masina mea este parcata dupa colt.La felul cum arata,ar trebui casata de cel putin cativa ani.
Pornesc in urmarire,avand grija sa nu ma apropii prea mult.Dupa cateva strazi si ceva timp,in sfarsit opreste in fata unei case de lux.Trag masina undeva de unde pot urmari ceea ce se intampla.Rand pe rand,becurile de la vila se aprind.Prin geamul luminat,o vad pe tipa,cum arunca rochia de pe ea si ramane doar in lenjerie.
Nu trece mai mult de 15 minute,de cand a intrat in casa,ca o alta masina trage la usa si din ea coboara un domn,de varsta mijlocie,bine imbracat.Intra in vila si curand apare langa ea,o ia in brate si o intoarce cu spatele la el.De unde sunt,o vad pe tipa cu mainile pe geam si pe individ,in spatele ei,chinuindu-se sa-si dea pantalonii jos.
O prinde de mijloc si ii da lenjeria jos.O penetreaza si o apuca de sani.Miscarile sunt dure,aproape sadice,ca si cum ar fi obligata sa o faca.O trage de solduri inapoi fortand-o sa intre cat mai adanc.Dupa cateva minute,termina pe fundul ei si il vad iesind.
Imi aprind o tigare si trag cateva fumuri,observand prin geam miscarile femeii blonde.Este intr-un halat rosu aprins.Iese pe balcon,isi aprinde o tigare.Din departare,in jarul si lumina de la tigare,ii pot vedea ochii.
Termin tigarea,pornesc masina si vreau sa plec,cand se deschide portiera si tipa urca in masina.
Nu spune nimic,are ochii plansi si in pumn,strange o batista.Este inca imbracata in halat.Imbracata,impropriu spus,pentru ca nu mai are nimic pe sub el.
-Ai vazut tot,nu?...intreaba cu voce plansa.
-Da.Ai ceva sa-mi spui?....continui sa intreb.
Nu raspunde,dar plange.
Pornesc si tot drumul este liniste.
Ajung la birou,o cladire darapanata,plina de grafitti si cu doi golani la intrare,pe care ii mai cinstesc din cand in cand.Paza mea si spionii din cartier.
-Poti dormi aici,daca vrei.Vorbim dimineata.Sunt in camera de alaturi.
-Aici stai tu?...In darapanatura asta?
Nu spun nimic,deschid usa si ies.
Imi dau pardesiul jos,il agat in cuier,haina la fel.Raman in camasa si deschid usa la bar,iau un pahar de coniac si ma arunc pe un fotoliu,gadindu-ma la situatia in cauza si la problemele care pot veni.
Nu stiu cand am adormit,dar paharul este gol pe masa si eu sunt acoperit cu o patura.
Ma ridic si merg spre baie,dar o hartie lasata pe masa,imi atrage atentia.Este adresa unul bar.
Ma imbrac si ies.La iesire,unul dintre golani se indreapta spre mine:
-A plecat pe la 3 dimineata.A luat-o o masina din coltul strazii si a dus-o acasa.A intrat in casa si nu a mai iesit pana acum.Este Zody acolo.
Bag mana in buzunat si ii dau cuvenita rasplata.Nu trebuie sa vorbesc.Stiu baietii ce au de facut.