Partea a 5-a

5 0 0
                                    

Ajuns acasa,intru pe usa.Dan sta pe fotoliu.Maria la bucatarie.Cum ma vede,alearga repede si imi sare in brate.Brusc face un pas inapoi si se uita speriata la mana mea.
-Nu este nimic.Doar o zgarietura...spus ca sa o calmez,dar grimasa mea,cand m-a strans in brate nu ma ajuta.
-Dezbracate!...imi comanda.
Nu prea suna a rugaminte,asa ca ma dezbrac.Maria apuca camasa si o arunca la gunoi.De la bucatarie,vine cu o laveta si cu un lighean cu apa.Imi ia mana si o pune pe piciorul ei,incepand sa ma stearga.
Dan se uita intrebator la mine.Se ridica si dupa cateva secunde,vine cu un pahar de coniac,pe care mi-l intinde,fara sa spuna nimic.Se aseaza si asteapta cuminte.
Le povestesc in mare.Maria se inchina,Dan isi frange mainile si se simte nepunticios.
-Nu-i nimic,nu trebuie sa-ti faci griji.Daca erai cu mine,era mai rau.Cine stie ce se putea intampla.
In cateva saptamani,o sa fim efectivul complet.
-Efectiv complet?...intreaba Dan,neintelegand.
-Ai sa vezi,spune Maria....dar fiindca Dan se uita la mine,ii povestesc in mare afacerea cu baietii.
-Maine o sa vb si o sa planificam niste chestii.Noaptea asta dormim cu randul.Eu am dormit la spital cateva ore,deci o sa stau eu pana pe la 12 noaptea.Voi dormiti.Dupa,de la 12 pana dimineata este randul tau Dan,ok?
Se aproba tacit.
Iau camasa pe care mi-a adus-o Maria si ma asez pe scaun,la geam cu o tigare in mana si paharul de coniac pe pervazul de la geam.
Telefonul imi imi vibreaza in buzunar si ma uit la el.Este Adela.Nu o pot suna direct si nici ea pe mine,asa ca profit inca o data de tehnologia invechita care zace pe un raft.
Merg si o iau de acolo,o conectez la linia telefonica.
Astept un pic,dupa,printr-o simpla apasare de buton,pot cripta urmatorul apel,in asa fel,incat nimeni sa nu poata intelege.
Apas butonul,astept 10 secunde si formez numarul.Da la capatul celalalt,vocea Adelei,rasuna clar.Astept sa termine de vorbit si inchid.Ma uit la Dan:
-Totul ok.Familia ta este in siguranta.
Dan lacrimeaza si ramane fara cuvinte.Nu stie ce sa spuna,decat imi strange mana si se sterge la ochi.Merg inapoi la geam si ma asteptam la asta.O alta masina este in acelasi loc.Nu le spun nimic,ca sa nu-i sperii.In special pe Maria,asa ca in seara asta,vigilenta va fi la maxim.Profit de ocazie ca suntem singuri,Maria plecase in dormitor si il chem pe Dan.II arat masina si il trimit la somn.A inteles ce vreau.Chiar daca a facut ceva probleme in trecut,este un barbat inteligent.Se pare ca-si cunoaste rolul.Sa speram ca nu va face figuri in viitor,dar tinand cont ca mi-a dat familia pe mana,inclin sa cred ca va fi un bun ajutor in problemele care vor aparea.Sunt mai mult ca sigur ca vor fi multe,incluzand si situatia de azi pe lista.
In sfarsit se lasa linistea in casa.Dan si Maria dorm.Au avut o zi grea.Ma asez pe scaunul de la birou si verific pistolul.Din pacate nu am decat pe asta,deci va fi dificil in cazul unei ambuscade.Nu cred ca vor risca.
Fac eforturi sa nu adorm,mai ales ca oboseala,stresul,isi fac simtita prezenta.Durerea de la mana,taietura,imi dau junghiuri.Merg la dulap si iau o patila de durere.Ma plimb prin birou,incercand sa privesc pe fereastra de fiecare data cand ajung in dreptul ei.Afara nu se simte nici o miscare,ceea ce ma bucura,dar ma si pune pe ganduri in acelasi timp.
Este o situatie complicata,cea mai complicata din cate am trait pana acum.Nu am dezlegat toate firele povestii,dar stiu ca sunt incurcate rau.Cativa actori si-au facut debutul pe scena.Cativa inca sunt in culise,asteptandusi randul.Nu stiu exact cum va evolua.Nu am timp sa analizez in seara asta.Un scandal se iveste chiar in fata casei noastre.Doi tipi se bateau si din cate inteleg,din cuvintele dure aruncate unul altuia,este vorba de o femeie.Se lasa cu bataie si politia apare.Profitand de imbulzeala,masina care ne fila,dispare.Unde?...Nu stiu,dar cand toate se linistesc si beligernatii,pleaca,cu amenzile in buzunar,revine si isi reia filajul.La fel si eu.
Pe la 23.30,Dan vine la mine si ma bate pe umar.Atipisem.
Ma ridic de pe scaun si merg impleticindu-ma in dormitor.Ma intorc din drum si ma uit pe geam.Masina este acolo.Las pistolul pe masa.Dan il vede si nu spune nimic.
Intru in dormitor,ma intind la spatele Mariei,cu fata in sus.Ciudat,dar prin somn,ma simte si se intoarce spre mine,pune capul pe pieptul meu si ma cuprinde cu mana de mijloc.
Nu stiu cand am adormit,dar dimineata,ma trezesc singur in pat.Maria nu este.Alerg in birou,nici Dan nu este.Ma uit pe geam.Pana si masina diparuse.Si a mea si cea de la filaj.
Ies afara,cu tigarea aprinsa in gura,ies pana in sosea si nu se vede nimeni.Ma intorc inapoi,hotarat sa-l sun pe politistul de ieri,de la spital si sa-i pun toate cartile pe tava.
Dar cand sa pun mana pe clanta si sa deschid usa,aud un zgomot cunoscut.Motorul masinii mele.Dupa cateva minute,o vad ca intra in curte.Dan si Maria,erau in masina.Sunt un pic plin de draci,dar ii vad coborand,cu sacosi pline,incarcate de cumparaturi.
-Niciodata sa nu mai faceti asa ceva!...Cel putin nu cand dorm si nu stiu nimic de voi.Va rog!
Deja fierb de draci,pentru ca nu stiu nimic.Mai aveam putin si dadeam alarma.
-Iarta-ma!...spune Maria.Eu am insistat.Nu mai era nimic de mancare.
-Masina aia s-a tinut dupa noi,ne-a asteptat la magazin si a revenit iar aici.Deci cine este,oricine la pus,trebuie doar sa supravegheze si sa dea larma,in caz ca ne indreptam spre ei.
Intram inauntru.Maria merge la bucatarie si revine cu cafeaua.
-Asa cred si eu Dane.Ca sunt pusi doar sa stea in coada noastra.Deocamdata stam si noi cuminti,analizam datele,studiem actorii,tabieturi,defecte,calitati.Analizam totul la sange,ca sa putem vedea motivele,sa putem vedea clar ce parghii putem folosi impotriva lor.
Acum facem munca de detectivi.Actiunea,va fi mai tarziu,cand vom fi in echipa completa si vom fi siguri pe picioarele noastre.
Dan vrea sa mai zica ceva,dar vine Maria si ne intreaba ce vrem la pranz.
-Nu stiam ca stii sa gatesti...ii spun zambind.
-Am avut timp sa invat,cand am stat cu tatal vitreg.Trebuia sa mananc ceva si in plus cand se trezea din betie,ii era foame si fara sa vreau am invatat.
-Iarta-ma daca a sunat urat.
-Nu,nu a sunat,dar era de asteptat sa intrebi.Deci pana la urma,ce fac?
-Ce vrei tu!Uimeste-ne.
Ramanem singuri.Cu Maria plecata la bucatarie,eu si Dan,ne uitam pe dosarul pe care il aveam de la Adela si incercam sa punem cap la cap,tot ceea ce stiam despre aceasta afacere.

Deodata,ma ridic brusc de la masa,imi iau haina de pe spatarul fotoliului si ma indrept spre usa:
-Plec.Revin repede.
Nimeni nu apuca sa zica nimic.Deschid portiera de la masina,arunc haina pe scaunul din dreapta,ma urc si demarez.Rotile scartaie,aruncand pietris.
Ies in sosea si ma indrept spre Raluca.Nu stiu de ce,dar este singura care nu si-a spus versiunea si in plus trebuia sa ne intalnim.Stiu ca ma bag in gura leului,dar orice risc merita acum.Prea multe necunoscute in fata si cam orbecai prin intuneric.
Ajung si trag masina la poarta.Filajul,ca de obicei este dupa mine.Ma astept la oaspeti,cand stau la Raluca.
Se deschid portile si trag masina la scara.Nu apuc sa cobor bine,ca sunt flancat de doi zdrahoni.Imposibil de pus cu astia.Nici chiar eu,nu-i pot dobora pe amandoi.
-Am venit sa o vad pe Raluca...spun si ma uit la ei.Nu clipesc,nu ma misc.Astept confirmarea.
Imi este indicata usa de la vila si pasesc apasat,ca sa dau impresia ca nu-mi este frica.
Dupa usa,ma asteapta Raluca.Cred ca ma vazuse.Inchide usa in urma mea si privindu-ma lung:
-De ce ai venit?Daca or sa afle,or sa te omoare.
-Cine le va spune?Tu?....Nu cred.
-Poate ai fost urmarit...spune uitandu-se pe geam:
-Da,am fost urmarit si vor veni,dar dupa ce plec,deci ai face bine sa-mi spui tot ce stii.
-Imi poti oferi protectie?...Nu stiu cum ai putea face asta.Tu nu ai pe  nimeni,nu ai relatii,nu ai prieteni.Esti singur si te lupti cu morile de vant,dar sunt prea puternici pentru tine.
-Esti sigura?.Am venit sa aflu,nu sa fiu interogat.Asa ca incepe sa povestesti.
Asezat confortabil,cu mana in buzunar,pe patul pistolului,asteptam confesiunea.
-Cu ce vrei sa incep?
-Cu inceputul.Si repede.Timpul trece si daca dureaza prea mult,nu te voi putea salva.

-Sunt o fata de bani gata.Tatal meu a fost un mare camatar.Avea multi oameni carora le imprumuta bani.Din ce am aflat mai tarziu,dupa ce tatal meu a murit,ceea ce facea el,nu era camatarie,erau bani murdari,din jocuri,prostitute,trafic de persoane.
Intr-o dupa-amiaza,tatal meu,intra in casa,speriat,agitat,nervos.
Am alergat la el sa-l sarut,sa-l alint,asa cum faceam de obicei,dar m-a respins.
Dupa aceea toata ziua,dar si in zilele care urmau,pleca dimineata si venea seara.Nu stiu daca am apucat sa vorbesc cu el,in saptamana care a urmat.Singurul regret este ca nu am putut sa-mi iau la revedere de la el.L-au gasit mort,in masina,pe o strada parasita,din cartierul vechi,impuscat in cap.Toti prietenii sau asa zisii lui prieteni,asociatii si cei care lucrau cu el,au venit la inmormantare,dar erau cu ochii,prin casa.Pipaiau peretii,cautau seifuri si alte chestii.Nu stiau ca tatal meu,nu tinea bani in casa.Nici acum nu am putut afla ce s-a intamplat cu el.Am incercat sa ma apropii de cei care cred eu ca au contribuit la moartea lui.Nu stiu prea multe din afacerile lor,dar ma ocup cu triajul fetelor aduse in transporturi,din satele sarace.Fetele recrutate si mintite,ca li se ofera locuri de munca.De fapt,maine seara la miezul noptii,la gara din nord,vine un transport cu astfel de fete.
-Cine crezi ca erau aia,care l-au ucis?Pe cine banuiesti?
-Aceiasi pe care ii banuiesti si tu.Comandantul,babornita de la bordel, un tip bine imbracat,aranjat.Nu stiu cine este.Nu m-am putut apropia de el.
Am banuit imediat cine este acel om.Tatal vitreg al Mariei.
-Alta intrebare.Ce a fost cu acea felatie din magazin si de ce ai fugit?
O vad ca lasa capul in jos si isi frange mainile:
-Am fost pusa sa fac asta.
-De catre cine?...intreb,desi banuiam raspunsul.
-Comandantul.
-Cu ce te are la mana?...Spune,daca vrei sa te pot ajuta.
-Am ucis pe cineva.Din gresala.Nu am folosit pistol sau cutit sau orice alceva.A murit cand am facut sex.A facut infarct.Ca sa scap de inchisoare,am fost de acord sa fac cateva chestii pentru ei.
-Cum ar fi?..continui interogatoriul
-Sa am grija de acele fete si sa ma dau la tine.Sa aflu ce stii,ce doresti si daca poti fi corupt.Stiu ca am un caracter josnic,demn de mila,dar daca consideri ca ma poti ierta...Conversatia ramane in puncte de suspensie.
-Cine este individul care te-a futut,cand eram ascuns in dulap?
Se uita la mine si cu glasul stins,imi spune:
-Un bancher.Sunt pusa sa stau cu el,sa-l conving sa lucreze pentru el.De convingerea lui depinde libertatea mea.Il las sa ma futa,cu toate ca-mi face sila.Nici nu mai poate si nici nu este in stare sa ma satisfaca.De fiecare data,mimez,orgasmul.
Ma ridic in picioare si ma indrept spre ea,Ma uit de sus la ea si o intreb,descheindu-ma la pantaloni:
-Stii ca-mi esti datoare?....ii spun punandu-i mana pe cap.
Stie ce are de facut si ma atinge cu buzele.Erectia mea,creste sub atingerea ei.Stie meserie,pentru ca in doi timpi si trei miscari,sunt in erectie.
-Ridica-te...ii spun si o apuc de mijloc.O intorc cu spatele la mine,ii ridic fusta,ii dau lejeria jos si o patrund,fara nici un preaviz.Geme si isi lasa corpul pe masa,facilitand penetrarea.
Ma misc in ea,in dusmanie.O posed cu toata puterea,tragand-o inapoi de solduri,incercand sa intru cat mai adanc si mai brutal.Loviturile mele sacadate si adanci,o duc in pragul orgasmului.Zgarie masa cu unghiile si geme,tremurand.O ridic,intorcand-o cu fata la mine si o imping pe spate,pe masa.II ridic picioarele si intru in ea.Geme si se uita la mine.In coltul gurii ii citesc un zambet.Ii place mai dur si profit de ocazie.II eliberez picioarele si o prind de sani.Strang un pic si cabreaza.O apuc de umeri si o trag spre mine.Icneste brusc,cand o patrund complet si misca din solduri in intampinarea mea.De fiecare data,cand intru in ea,icneste si ma strange de mana.Ma apropii de terminare si ies din ea.Imi dau drumul pe burta ei.Ma uit la ea,cum tremura si se ridica incet in fund pe masa.
-Imbracate si mergi cu mine.Afacerea noastra s-a terminat.Nu-mi esti datoare cu nimic,dar vei fi la dispozitia mea.
Nu spune nimic si isi ia hainele pe ea,poseta si merge langa mine.La intrare,cei doi zdrahoni,vor sa ne opreasca,dar le indes pistolul in gat si sunt obligati sa ridice mainile.
-Spune-ti cui va trimis,ca ea este a mea.Sa nu o mai caute,ca nu va mai fi prezenta pentru ei.
Zdrahonii,se urca usor intr-o masina si demareaza in tromba.Se vede ca erau nervosi.
Ma urc si eu in masina,se urca si Raluca si vreau sa plec dupa loc,dar imi suna telefonul.
Ma uit,era comandantul.Aleg sa ignor.Am alte treburi mai importante.De pilda sa o salvez pe proasta asta din rahat.Nu-i pot spune altfel,pentru ca numai prostii si cei inculti,s-ar amesteca in treburi,mult prea mari pentru ei.
Exact cum sunt si eu acum.In rahat,prost,implicat intr-o poveste,care cred ca-mi va pune capat,daca nu ma vor omora tigarile inainte.
Apropo,imi aprind o tigare,demarez,ies in sosea si ma indrept spre oras.In spatele meu,doua masini negre,ma urmaresc.Scot telefonul si aleg sa-l sun pe comandant:
-Retrage-ti cainii,o sa vorbim destul de curand si atunci vom decide care moare si care traieste.
-NU,da-mi-o pe Raluca...spune rastit.
-De ce?Ca sa-i faci felul?Oricum asta urma,daca nu-si indelinea misiunea,nu?...mai intreb si pun telefonul pe difuzor,lasandu-l pe bord.
-Daca stii de ce ma intrebi?Oricum o asteapta si acum,pentru ca ne-a tradat.
-Inca un motiv in plus sa nu o ai.Este a mea acum.Fac ce vreau cu ea.O fac curva mea privata si te infund pe tine....spun si inchid brusc.
Ma uit la Raluca si intepenise cu mana in bord.
Bag a treia si calc acceleratia.La o curba,trag brusc frana de mana,derapez si schimb directia de mers,luand-o pe niste stradute intortocheate.
Cutii de carton,tomberoane,sar in aer,cand trec printre ele.Evit in ultima secunda,un om al strazii si imi zgarii masina de un perete de caramida,pe care se scurgea apa.Probabil de la o teava sparta.Nu am timp sa injur.Sunt urmarit indeaproape.
Scot din buzunar,o carte de vizita:
-Formeaza numarul..spun si apuc volanul cu amandoua mainile,pentru ca puterea masinii,ma poate arunca in pereti.
Suna.Iau telefonul si il pun pe bord,dar nu inainte sa-l dau pe difuzor.
-Am nevoie de ajutor.Sunt urmarit.Daca nu ma ajuti acum,este posibil sa nu mai afli nimic.
-Unde esti?...se aude vocea de la celalat capat.Stai la telefon,continua sa vorbesti cu mine si daca poti indreapta-te spre mine.
-O sa incerc...ii raspund...dar am doua jeep-uri negre dupa mine.Ma urmaresc si sunt foarte aproape de mine.Stai sa ies in sosea inapoi.
Trag de volan in stanga,tare,cu putere si fara sa reduc viteza.Masina se inclina pe o parte,dar rezista.Rotile scrasnesc,rup asfaltul,dar se infig si pastreaza masina pe linie.
Ies in sosea si alerg spre orasul vecin.Dau in treapta a patra si masina prinde viteza.Motorul de 500hp,urla sub capota,rotile se invart ca nebunele si masinile urmaritoare,raman incet in urma.
Schimb a cincea,penultima viteza si masinile din urma abia se vad.
In departare se aud sirene de politie si reduc viteza.Incerc sa-i atrag ,sa-i vad cine sunt sau cel putin sa-i fac sa coboare sau sa incerce sa faca ceva.Politia vine din fata si ma inconjoara la propriu.Opresc si cobor,cu mana in buzunar,pe pistol.
Jeep-urile,opresc mai in fata,la 100 de metri dar nu coboara nimeni.
Masina mea,inconjurata de masinile de politie,scoate fum din cauciucuri.S-au incins.Stiu ca trebuia sa iau alt model,dar niciodata nu am banuit,ca pasiunea mea,imi va salva viata.Mie si altora.
Politistii erau pe langa masini.Cinci masini,cu cate doi politisti.Detectivul vine langa mine si imi pune mana pe umar.Ma priveste si privirea ii este atrasa de mana mea.
-Hai cu mine la departament.Oricum trebuie sa trecem iar pe la spital....imi arata sangele rosu de pe camasa.
Ma uit si incerc sa-mi ridic camasa,dar nu pot.Este lipita de mana.
-Ma asteptam la asa ceva....atat mai apuc sa spun si ma clatin pe picioare.
Noroc ca m-a prins detectivul.
Ma trezesc la spital,doua ore mai tarziu,cu el langa mine.
-Unde este Raluca?
-La departament.De ce?Ce este cu ea?
-Nu trebuie sa o lasi singura...spun si ma uit la el.Cu ce-mi garantezi ca pot avea incredere in tine?De unde stiu ca nu ma vei trada?
-Nu ai de unde stii,ai dreptate,dar cred ca ceea ce am facut pana acum,dovedeste intr-un fel,ce individ sunt si din ce sunt facut.
-Hai sa risc si sa profit de faptul ca suntem singuri.
Incep sa-i povestesc tarasenia,omitand cazul Mariei si al lui Dan,pe care ii vreau langa mine.In timp ce vorbeam si ii povesteam tarasenia cu lux de amanunte,intra o asistenta cu doua cafele.
Ma uit lung la ea si imi aduc aminte.Cartea de vizita.Ma fac ca nu o cunosc si sunt multumit ca si ea,tace....dar pe furis,imi arunca un zambet.
Ma ridic in fund,rezemat de peret,sorb o gura de cafea si continui povestea.
Detectivul,scoate telefonul,suna pe cineva de la departament:
-Unde este femeia pe care am adus-o acum doua ore?
-In birou,unde a-ti lasat-o.
-A vorbit cu cineva?
-Nu...se aude vocea de la celalalt capat.
-Sa nu intre nimeni,sa nu vorbeasca nimeni cu ea.II dati o cafea si daca fumeaza un pachet de tigari.Venim si noi imediat.
-Vezi ca Raluca este martor.Cu tot ceea ce sti acum,cu tot ceea ce ti-am spus,esti martor si faci parte din echipa.Crezi ca ne putem alatura,sa eliminam problemele astea?
-Deja ai inceput singur sa le elimini,dar....da,vom lucra impreuna.
-Am inceput,dar sunt filat.Am nevoie de o ascunzatoare sigura,pentru mine si cei doi asociati ai mei.Undeva unde sa nu ne cunoasca nimeni,sa nu ne stie nimeni.
-Cat vei sta aici,o sa caut.Am ceva,dar sa vedem daca iti place.trecem intai pe la departament,sa vorbim cu Raluca si dupa mergem sa-ti arat.
-Ok.Stai sa sun si eu acasa.
-Hai ca te las singur....spune detectivul si iese.
Formez codul intai...pentru ca stiu ca aparatul de bruiaj,este inca in functiune...si dupa numarul.
Raspunde Dan si ii simt vocea speriata.
-Da,cine este?Esti tu?
-Calm,eu sunt.S-a intamplat ceva?....simtindu-l speriat.
-Deocamdata este bine,dar acum pe langa masina aia,mai sunt si doua Jeep-uri negre.
La dracu!....injur in gand,dar nu ma dau de gol.
-Purtati-va normal,dar in liniste,strangeti lucrurile importante,dosarul la care lucram,chestii legate de afacerile mele.Stiu ca nu le cunoasteti.
Tot ce tine de afacerile mele,dosare la care am lucrat si tot ce este important,este dulapul de langa biroul meu.Le bagati saci,sacosi,cutii...tot ce gasiti pe acolo.Stai linistiti si tine pistolul aproape.
Ma ridic din pat si ies.Detectivul era in salon la baietii mei.Se trezisera cu doua ore mai devreme.
-Exact la timp baieti.Cum va simtiti?
-Suntem ok sefu.O mica intepatura pe colo si pe dincolo,dar putem sa mergem la munca.
-Deocamdata stati aici.Mai stati aici cateva zile.O sa vorbim curand.
Il trag pe detectiv de antebrat si il anunt ceea ce am aflat.
-Ce planuiesti?...ma intreaba mai mult din priviri.
-La noapte,ii scoatem de acolo.
-Crezi ca rezista?....acum ma intreaba cu voce tare si se sperie singur de tonalitatea vocii lui.
-Trebuie...O sa mai vorbesc cu ei la telefon si o sa le spun ce sa faca.Deocamdata,sa mergem la tine la departament.
-Hai....Se opreste in loc si ii instruieste un pic pe agentii de paza,care au ramas pe holul spitalului.
Ne urcam in masina mea,fiind singura de acolo.Deja incepea sa se intunece.Nu complet,dar seara isi facea simtita prezenta.
-Nu cred ca mai avem timp sa mergem la departament la tine...ii spun si ma uit la el.Nu ai decat sa mergi cu mine si sa ma ajuti sa-i scoatem de acolo.
-Nu grabi treburile.Nu incerca sa faci ceva ce nu trebuie,doar pentru ca,tu crezi ca este necesar.
-Chiar este,pentru ca le-am salvat viata celor doi si nu vreau sa moara din cauza mea.
Aprind luminile de la masina si plec la drum.
Oare ce ma asteapta?....Ca de obicei,de ce ma mir!Salvarea sau moartea.

testWhere stories live. Discover now