Arthur, güneş ışığı odasına girdiğinde inledi, sadık hizmetkârı sevinçle odanın etrafında zıplarken kahvaltısını masaya dizmiş ve eğitim için kıyafetini hazırlıyordu."Merlin! Sadece ... yavaşlar mısın? " Yüzünü yastığa gömdü,kesinlikle kötü bir ruh halindeydi.
"Efendim yapamam. Şövalyelerle eğitim, babanla öğle yemeği, konsey toplantısı var ve Leydi Essyllt'in karşılanması. " Merlin'in sesi kendini beğenmiş tondaydı, Prensine yapacağı görevlerin bir listesini vermekten her zaman mutluydu.
"Tamam." Kralın oğlu,somurtarak sonunda yataktan kalktı, masasına oturdu ve sıkıcı bir işmiş gibi ekmeğini çiğnedi. Merlin gözlerini devirdi ve kraliyet çarşaflarını değiştirmek gibi bir görevi olduğundan işine döndü.
"Kim bu kadın ?" Arthur görevlerini ciddiye almadığından değildi ama Camelot'tan geçen çok sayıda soylu vardı , o yüzden kimin kim olduğunu hatırlamakta biraz güçlük çekti.
"Leydi Essyllt" tekrarladı Merlin, kraliyet yastık kılıfıyla kavga ediyordu ve kaybetti. Arthur bu manzaraya gülümsedi, bunu itiraf edeceğinden değil tabi.
"Hayır, bunu biliyorum. Ama hangi krallıktan? " Cansız kumaş parçayla savaşını kazanan Merlin, derin düşüncelere dalmış olarak sarışına döndü. Şimdi elleri kalçalarına yaslandı ve dudaklarını birbirine bastırdı. Arthur, hizmetkarının devam etmesini beklediğini göstererek bir parça peyniri salladı.
"Ben... hatırlamıyorum" ve koyu saçlı adam bir el hareketiyle konuyu değiştirmeden önce omuzlarını silkti.
"Şanslıyım ki, Camelot'un kaderi omuzlarına bağlı değil Merlin." Kızmış gibi görünmeye çalışsa bile, sırıtışı ona ihanet etti. Hizmetçi kraliyet tabağından bir elma almadan önce bu söze kulaktan kulağa gülümsedi. Eylemi, Prens'in aşırı dramatik şok ifadesiyle karşılandı,bu sadece Merlin'i ağzı doluyken gülümsetti.
İşin gerçeği, Arthur adamın yemeğini bitirmesinde kendisine yardım ediyor olmasına aldırmadı.Biliyordu ki, hizmetçisi gerçekten şimdi yemeğini yiyordu,sadece kemik ve deri olmasından nefret ediyordu.Ve görevlerine kendini fazla kaptıran Merlin kendine iyi bakamadığından onun için endişelendiği zamanlar olmuştu.Bunu asla yüksek sesle söylemeyecekti, ama Merlin sahip olduğu en iyi hizmetkardı;sakarlık,küstahlık ve hepsi vardı.
•
Ve evet diğer bölümü de attım,umarım okuyan vardır.🌝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Promised Future
FanfictionBir büyücü, tahta çıkmak için büyü kullanmayı ve Camelot'a sihri geri getirmeyi umarak krallığa gelir. Ama ne kadar uğraşırsa uğraşsın, Arthur aşk büyüsüne kapılmış görünmüyor. Zaten alınmış bir kalp büyülenemez gibi görünüyor. Archive of Our Own s...