Büyücü,odasının aşağısında, kakule ve defne ile ejderha şeklinde gümüş bir broşu parlatıyordu.Unutulmuş eski bir dilin sözlerini söylerken sesi odada yankılandı.Mücevher normale dönmeden önce parladı.Bu aşk büyüsü iksirden daha güçlüydü,bu yüzden işe yarayacağından emindi.-
Arthur,Gaius'un odasına girdi ve şehir merkezinde kendisini yaralayan bir çiftçiye yardım etmek için yola çıkan doktora iyi günler diledi. İlgiden çok merakla arkadaki küçük odaya doğru yürürken odanın etrafına baktı.Kapıyı çaldı ama cevap alamadı.Artık nereye bakacağını bilmiyordu: Ahıra, mutfağa, hizmetçilerin odasına bakmıştı ama Merlin hiçbir yerde yoktu.İçini çekti.Tabii ki, Prens ona sabahın geri kalanını önemli bir şey planlanmadığı için izin verebileceğini söylemişti,ancak babası ona kaleyi misafirlerine göstermesi gerektiğini bildirdi ve Merlin'in de onlara katılmasını isterdi.
Yalnız ve düşünceli hâlde sonraki saatleri dolaşarak,Bayan Essyllt'in sürekli gevezeliklerini dinleyerek geçirdi.Kaleden ayrılırken ona bir broş vermişti ve Uther'in bakışları onu hediyeyi kabul etmeye zorlamıştı.Küçük ejderhayı kalbinin üstüne takan kadına gönülsüzce teşekkür etti.
Güneş gökyüzünde yükseldiğinde Arthur kaleye geri dönmeyi teklif etti.Geri dönerken Leydi artık sessizdi ve Arthur bundan memnundu.Merlin gülümseyerek,sağ elinde ölü bir tavşanı gururla göstererek onları karşıladı.Prens,hizmetkarının avlanmaktan nefret ettiğini bilerek kaşını kaldırdı.
"Ot topluyordum ve zavallı şey ölmüştü. Ona uygun bir cenaze töreni yapmayı düşündüm" ve Arthur kıkırdadı "ama sonra, en sevdiğin şey olduğunu hatırladım ve geri getirdim. Şimdi mutfaktan sizin için hazırlanmasını isteyeceğim." Ve genç adam merdivenlerden kendi ayaklarına takıla takıla çıkarak yanlarından ayrıldı.Essyllt'in sesi Arthuru gerçeğe geri getirdi.
"O zaman öğle yemeğinde sana katılmayı umuyorum." O konuşurken, Prens'in yanağından öpmek için yaklaştı.
"Leydim, korkarım bugün konseyde yemek yiyeceğim.Dilerseniz tabağınızı odanıza getirmelerini söylerim"
Giydiği elbisenin eteğini tuttu ve fırtına gibi esip gitti.
-
Evet sınavlarım bitti düzenli bölüm atmayı planlıyorum.Umarım beğenirsiniz 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Promised Future
FanfictionBir büyücü, tahta çıkmak için büyü kullanmayı ve Camelot'a sihri geri getirmeyi umarak krallığa gelir. Ama ne kadar uğraşırsa uğraşsın, Arthur aşk büyüsüne kapılmış görünmüyor. Zaten alınmış bir kalp büyülenemez gibi görünüyor. Archive of Our Own s...