Colin nem ellenkezett. Először William lépett ki a a lakásból. Miután alaposan szét nézett, kihívta a lakásból Colint. Még csak le sem értek a lépcső aljához, mikor meglátták a férfit. A falnak támaszkodva várta, hogy a fiatalok le sétáljanak. William megfogta Colin kezét. Magabiztos léptekkel haladt az utca felé. A férfi megállt az ajtóban, pont előttük. Colin félt. Szinte remegett. William fogta a kezét, úgy állt elé. Ő nem úgy nézett ki mint aki fél.
- Ki maga?-nézett egyenesen a férfi szemébe. Ő csak elmosolyodott. De ez a mosoly nem sugárzott olyan kedvességtől, mint például Jack mosolya. Mintha a férfi éppen válaszra nyitotta volna a száját, mikor a William telefonja csörögni kezdett.
- Igen?- szólt bele, miközben a szemét le sem vette a férfiról.
- Will, hol vagytok? Valami gond van?- kérdezte Jack aggódva.
- Két perc és ott vagyunk.- zárta rövidre a beszélgetést.
- Számolom!- mondta, majd letette.
William, még mindig Colin kezét szorongatva, haladt az ajtó felé. A fekete ruhás férfi utat engedett nekik. Az utcára érve elengedte a lány kezét, majd kérdőre vonta.
- Mi a francért nem hívtad már a rendőrséget?
- Tudod, eddig még nem jött be az épületbe. Meghát amíg anya itthon volt, nem féltem.
- Ez meg a másik dolog. Miért nem szóltál nekünk, vagy megintcsak a rendőröknek, hogy anyukád nem jött haza?
- Nem tudom Liam!-fakadt ki-Alig ismerlek. Anya nincs sehol, félek attól az embertől. Mit gondolsz, a rendőrök megtalálnák ha elmondom a személyleírást? Azt hogy egy fekete ruhás,bmagas férfi? Nagyjából a városban az összes férfit bevinnék. - mondta keserű nevetés kíséretében.
Jack a pékség előtt állt. Mosolya most nem kedvességtől sugárzott arcáról, hanem aggodalomtól.
- Colin! Minden rendben? Mi történt?- kérdezte. Colin mindent elmesélt neki is.
- Mondd el kérlek, most mit akarsz csinálni, miután itt végeztél?- érdeklődött Jack
- Haza megyek és be zárom az ajtót. Egyedül anyát engedem be.
- Nem. Munka után, William és én haza kisérünk, hagyunk Jane-nek egy üzenetet, össze pakolsz egy táskába néhány napra ruhát és szépen elfoglalod az egyik vendég szobát a házamban. Értve vagyok?- kérdezte ezt olyan hangnemben, mintha ez inkább kijelentés lett volna.
- Rendben, és köszönöm!- Colin megölelte
YOU ARE READING
A Férfi
HorrorColin imádja az anyját, éppen ezért rémül meg, mikor eltűnik. Nem csak szimplán eltűnt, elrabolták. Ki állhat a háttérben? Vagy esetleg Kik..? Colin megpróbálja megtalálni a választ, mielőtt túl késő lenne. Vajon a fekete ruhás férfi áll minden mög...