Colin egy széken ülve várta, hogy Jack és William végezzenek a munkában. Akármennyire is azt tanította neki az anyja, hogy legyen bátor, egyszerűen nem tudott úgy kimenni az utcára, hogy az a férfi bármikor követheti. Persze William gyakran szórakoztatta, nem sokszor hagyta őt egyedül.
Miutan utolsó vendég is elhagyta az üzletet, bezártak.
- Oké, akkor most szépen mind hárman felmegyünk Colinék lakására, megvárjuk meg összepakol mindent, és irány hozzánk.- vázolta fel a tervet Jack.
Jack mögötte, Will pedig előtte sétált.
A lakásba felérve nem igazán érdekelte, hogy mit tesz el, csak pár ruhát, könyveket, a telefon töltőjét és a laptopját vitte, annak az összes tartozékával. A konyha pulton hagyott egy üzenetet az anyjának, hátha hazajön.
"Szia anya!
Jack-nél vagyok, ne aggódj értem, de kérlek, azonnal hívj ha ezt elolvastad!
Puszi: Colin"
A húsz perces út szó nélkül telt el.
Jack egy nagy kertes házban lakott, de egyedül. Volt ugyan 2 kutyája, de azért nyilván magányosnak érezte ott magát.
- Én nem bírnám sokáig ekkora házban, teljesen egyedül.- mondta Colin Williamnek, miközben Jack a vacsorát csinálta.
- Nem is sokat van itt. Van egy lakása nem messze a pékségtől, de mikor anya elküldött hozzá nyárra, inkább ide jöttünk.
****A történet Colin szemszögéből folytatódik****
Jack nagyon odafigyelt arra, hogy jól érezzem magamat nála. A szobám rögtön Liam szobája előtt volt, Jack viszont a folyosó végén lévő szobában lakott. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer Jacknél alszok. Vagyis… ezt a legnagyobb jóindulattal sem nevezném alvásnak. Amint becsuktam a szememet, a fekete ruhás férfit láttam, vagy anyát. Mi lehet most anyával? Hol lehet? A fekete ruhás férfi vitte el? Ezek olyan kérdések voltak, amikre azonnal tudni akartam a választ, de tudtam hogy nem kaphatom meg. Kinyitottam az ablakot, és ki ültem az ablak párkányra. Az égen a csillagok gyönyörűen táncoltak a hold körül.
Valaki kopogott.
- Gyere csak!- engedtem be. Liam fekete pólóban és mackó nadrágban ült ki mellém a párkányra.
- Jól vagy?- nézett rám aggodalmas tekintettel
- Persze. Anya eltűnt, valami fura fickó tart engem rettegésben és éppen a sarki pék, vidéki házában ücsörgök az ablak párkányon valakivel akit kb. 2 napja ismertem meg. Igazából, remekül vagyok.-fakadtam ki.
YOU ARE READING
A Férfi
HorrorColin imádja az anyját, éppen ezért rémül meg, mikor eltűnik. Nem csak szimplán eltűnt, elrabolták. Ki állhat a háttérben? Vagy esetleg Kik..? Colin megpróbálja megtalálni a választ, mielőtt túl késő lenne. Vajon a fekete ruhás férfi áll minden mög...