A másnap reggelt Colin ugyan úgy kezdte, mint a többit: Ki ült az erkélyre egy kicsit levegőzni, hogy felébredjen. Most azonban valami, csak úgy, mint múlt reggel, szemet szúrt neki; egy férfi bámult fel, pont az ő lakásuk felé. Szobájából kilépve, rögtön feltűnt számára: Sem az égetett pirítós, sem a kávé illatát nem lehetett érezni, ám a parfüm most intenzívebben illatozott, mint általában. Colin a hűtőn a következő üzenetet találta:
"Jó reggelt Szépség! Sajnálom, hogy nem szóltam, de ma egy fontos találkozóra megyek. Pénz a pulton, szaladj le a pékségbe, Jack (a pék, aki jóban van Colinékkal) meg ígérte, hogy csinál neked kávét és pirítóst, viszont a bevásárlást neked kell elintézni! Csók: Anya"
Idejét sem tudta Colin, hogy mikor volt olyan, hogy anyja reggel nincs a konyhában. Minden egyes reggelt együtt kezdenek, aztán Jane megy a munkába, Colin pedig egyedül üti el az órákat míg haza nem ér Ms. Willis. Gyorsan át öltözött, majd kilépett a lakásból. A lépcső és a lift között megállt. Nagyon utálta a liftet használni. Mindig fél, hogy a lift egyszer csak megáll, esetleg leszakad, vagy egy olyan ember mellé száll be, akinek rosszak a szándékai.
Miután Colin leszaladt a lépcsőn és a ház elé ért, ijedten vette észre, hogy a kukkoló férfi ott áll a háztól nem messze, és éppen őt figyeli. Sietve elindult a pékség felé. Észrevette, hogy a férfi is így tesz. Egyre gyorsabb és gyorsabb léptekkel haladt, folyamatosan figyelve, hogy mikor kerül a látókörébe a fekete ruhás férfi. Jack a pékség előtt mosolyogva várta lányt. Colin gyorsan Jack mögé állt, amíg a fekete ruhás férfi át nem sétált az utca túl oldalára. Colin felé nézve mosolygott a férfi.
- Jó reggelt Colin! -köszönt kedvesen Jack
- Jó reggelt Jack! -mosolygott rá Colin.
YOU ARE READING
A Férfi
HorrorColin imádja az anyját, éppen ezért rémül meg, mikor eltűnik. Nem csak szimplán eltűnt, elrabolták. Ki állhat a háttérben? Vagy esetleg Kik..? Colin megpróbálja megtalálni a választ, mielőtt túl késő lenne. Vajon a fekete ruhás férfi áll minden mög...