Próbált ugyan elaludni, de Colin minden egyes hangra felébredt, hátha anyja tért vissza. De nem. Egész éjjel ébren maradt az anyját várva, de hiába.
Szokásosan kilépve az erkélyre, rögtön keresni kezdte a szemével a fekete ruhás férfit. Akkor is ott állt és öt nézte. Felkapta a cipőjét és elindult a pékségbe. A lépcső alja felé közeledve megtorpant. A fekete ruhás férfi állt ott a falnak támaszkodva. Félelem lett úrrá rajta, és kettesével szedve a lépcsőfokokat, felrohant a lakásba. Előkapta a telefonját, és rögtön tárcsázta a számot.
- Szia Colin! Mi újság? - köszönt egyből kedvesen Jack.
- Szia Jack! Csak azt szeretném kérdezni, hogy megvan még a kulcsod hozzánk? - kérdezte remegő hangon.
- Persze! De miért? Adjam vissza?
- Nem, dehogy! Lehet, hogy furán hangzik, de légyszíves, feljönnél értem?
- Baj van Colin?
- Nem...Vagyis Igen... Azaz...Nem tudom! Majd elmondok mindent, csak légyszíves siess! - kérlelte
- Nem hagyhatom itt az üzletet most, de Will egy pillanat és ott van.
- Köszönöm!Colin bezárkózott a szobájába miközben várta William-et. A félelemtől remegett a keze és a lába is. Az egyébként is forró levegőt még melegebbnek érezte. Olyan volt, mintha a hirtelen támadt félelem kiszorítaná a levegőt a tüdőjéből, és elűzte volna az összes bátorságot, amit az anyjától tanult. Egyszer csak kopogtattak az ajtón.
- Colin! Colin, itt vagy? - hallotta meg William hangját. Megkönnyebbülve nyitott ajtót munkatársának Colin
- Jövök neked eggyel Liam! - köszönte meg
- Liam? - nézett furán a lányra
-William a neved, nem igaz?
- Valóban, de mindenki Will-nek szólít...
- Még szerencse, hogy én nem vagyok mindenki. - nevette el magát Colin
- Szóval Lin, mi történt? Miért kellett annyira sietnem? - kérdezte William, miközben leült egy székre
- Először is egy gyors kérdést szeretnék feltenni. Nem találkoztál véletlenül egy fekete ruhás férfival?
- De, épp a szomszéd ajtónál várt, hogy beengedjék. Miért? Mi ez az egész?- Az a férfi napok óta bámulja az utcáról az erkélyemet. Tegnap, mikor mentem a pékségbe, követett is. Ma egyenesen felém tartott, valószínűleg el akart kapni, de én gyorsabb voltam, visszaszaladtam a lakásba. - tájékoztatta a fiút Colin. William aggódó tekintettel nézett Colinra.
- Anyukád? - tette fel az egyszavas kérdését
- Nem jött még tegnap reggel óta haza, és elérni sem tudom. - mondta Colin szomorúan
- Jó, most az lesz, hogy felveszed a cipődet, lemegyünk a pékségbe, és mindent elmondasz Jack bácsinak, és valahogy megpróbáljuk anyukádat elérni. - jelentette ki William.
YOU ARE READING
A Férfi
HorrorColin imádja az anyját, éppen ezért rémül meg, mikor eltűnik. Nem csak szimplán eltűnt, elrabolták. Ki állhat a háttérben? Vagy esetleg Kik..? Colin megpróbálja megtalálni a választ, mielőtt túl késő lenne. Vajon a fekete ruhás férfi áll minden mög...