A nap felkelőben volt Stoneville városa felett. Az ablakredőnyön átszűrődő apró fénysugarak keltették fel rövid álmából Colin Torres-t. Colin egy 17 éves gimis lány volt. Anyja 3 éve dobta ki az apját (megjegyzem, teljesen jogosan és okosan). Feljebb húzta az erkély ajtón lévő redőnyt, de épp csak annyira, hogy kiférjen rajta. A reggeli, enyhén hűvös levegőnél semmit sem élvezett jobban, imádta azt a csípős érzést.
Lepillantott az 5. emeleti lakásból. Szinte alig látott valakit ilyen korán reggel, csak egy fekete ruhás alakot vélt felfedezni, aki a házat bámulja.
- Perverz...-gondolta magában.
Vett egy nagy levegőt, majd visszament a szobájába. Miután az ajtaját kinyitotta, rötön három illat is befurakodott az orrába. Az első, a frissen lefőzött kávé, amit az anyja minden reggel elkészít. A második az oda égett pirítós. Eleinte csak bénának hívta anyját, mert egy pirítóst sem tud megcsinálni, és nem evett belőle. De egyszer megkóstolta édesanyja kedvéért, és azóta minden reggel azt eszik. A harmadik egy parfüm illata volt. Ms.Willis (ugyebár, már nem Torres) mindig ezt fújja magára.
- Jó reggelt! - köszönt anyjának, majd leült enni.
- Jó reggelt! Ma eléggé későn érek haza. Hagyok itthon pénzt, rendelj pizzát, vagy valamit. - szólt, majd puszit nyomott lánya fejére és elindult munkába.
Reggeli után, Colin egészen délután 16-ig az American horror story-t nézte. Sokat gondolkozott már azon, hogy lehet, hogy ha nem sorozatot vagy filmet nézne egyfolytában, akkor talán lennének barátai, és nem csak egy ember lenne, akivel mindent megoszthat és akiben megbízik. Ezt a szerepet jelenleg az anyja, Jane Willis töltötte be.Colin minden éjjel együtt néz filmet az anyjával. Mióta Colin apja, George végre kilépett az életükből, a lány valamiért magányosnak érzi anyját. Igen, sokkal jobb, hogy nem azt hallja egyfolytában, hogy az apja, akire fel kellene néznie, lusta, ronda k*rvának hívja az ő gyönyörű szép anyját, akire felnéz, és akit mindenkinél jobban szeret. Azonban tagadhatatlan tény, hogy Ms.Willis nagyon imád veszekedni, de Colinnal szemben sosem emelné fel a hangját. Ma Colin választott filmet. Miközben nézték a Pókember:Hazatérést, Colin csak egy dologra gondolt: "Minden egyes este anya mellett ülve akarok filmet nézni és vajas pattogatott kukoricát enni miközben nem is figyelünk a filmre igazán, hanem a szereplőket tárgyaljuk ki, mint most Tom Hollandot, aki életem szerelme egyébként."
Mint mindig, Ms.Willis most is a film vége előtt, kb. 10 perccel aludt el, és mint mindig, most is Colin ébresztette fel, és kísérte a szobájába. Ez a nap átlagosan zárult. Olyan volt, mint mindig. De jó lenne, ha még minden olyan lenne, mint akkor volt...
YOU ARE READING
A Férfi
HorrorColin imádja az anyját, éppen ezért rémül meg, mikor eltűnik. Nem csak szimplán eltűnt, elrabolták. Ki állhat a háttérben? Vagy esetleg Kik..? Colin megpróbálja megtalálni a választ, mielőtt túl késő lenne. Vajon a fekete ruhás férfi áll minden mög...