Chapter 1

5 1 0
                                    

P-Έλα μωρέ Valerie είναι αναγκαστικό τώρα να μετακομίσουμε και να πάμε να ζήσουμε μαζί με τον αδερφό σου και την παρέα του?

J-Ξέρω μωρέ πως θα ήμαστε μόνο τρία κορίτσια μαζί με την Eleonor και πέντε αγόρια αλλά τι να κάνω ο αδερφός μου μου το ζήτησε και δεν μπορούσα να του αρνηθώ.

P-Για χάρη του Louis, του αδερφού σου που του έχω αδυναμία, αλλιώς δεν θα δεχόμουν ποτέ αυτή την ηλίθια συγκατοίκηση!

Της λέω και αυτή γελάει καθώς κλείνει την τελευταία βαλίτσα της και την κατεβάζει απο το κρεβάτι.

Όπως καταλάβατε μετακομίζουμε απο το σπιτάκι μας για να πάμε να ζήσουμε όλοι μαζί σε πιο μεγάλο σπίτι. Θα αργήσω να συνηθίσω στην ιδέα πως πλέον θα ζούμε μαζί με πέντε αγόρια.. δεν λέω είναι καλά παιδιά αλλά είναι κάπως μωρέ.. δεν ξέρω.. άσε που με τον έναν τσακωνόμαστε συνέχεια..

J- Perrie είσαι έτοιμη? Ήρθε ο αδερφός μου. Μας περιμένει έξω.

Με έβγαλε απο της σκέψεις η κολλητή μου και αφου της απάντησα ένα απλό «ναι» πήρα τις δύο μεγάλες βαλίτσες μου και ό,τι άλλο πακέταρα και βγήκαμε απο το σπίτι. Θα μου λείψει πολύ το σπίτι μου.. ευτυχώς με την Jade αποφασίσαμε να μην το πουλήσουμε ούτε να το ενοικιάσουμε σε άλλους, οπότε θα έρχομαι να το καθαρίζω κάθε εβδομάδα. Και ομολογώ πως θα μου λείψει πολύ.

Ο Louis μας βοήθησε με τις βαλίτσες και μπήκαμε μέσα στο αυτοκινητό του και ξεκινήσαμε στο πλέον καινούργιο σπίτι μας. Δεν ήταν πολύ μακριά απο εκείνο που μέναμε οπότε σε λιγότερο απο 20 λεπτά φτάσαμε. Βγήκαμε απο το αυτοκίνητο και πήρε ο καθένας τις βαλίτσες και τα πραγματά του. Τα υπόλοιπα αγόρια ήταν έξω στην είσοδο του σπίτιου και μας περίμεναν για να μπούμε όλοι μαζί μέσα.
Χαιρέτησα τα παιδιά έναν-έναν και τους αγκάλιασα εκτός τον Zayn στον οποίο του είπα ένα απλό «γεια» και αυτός μου έριξε μια ξινισμένη φάτσα την οποία έχει πάντα.

Lou- Ορίστε κορίτσια τα κλειδιά σας!
Είπε και μας τα έδωσε.
L- Ποια θέλει να ανοίξει την πόρτα?

Ρώτησε ο Liam και εγώ με την Jade και την Eleonor η οποία εν το μεταξύ είναι η κοπέλα του Louis κοιταχτήκαμε και τελίκα μίλησε η Eleonor.

Ε- Άνοιξέ την εσύ Perrie. Είσαι η μικρότερη απο τις τρείς μας.

Μου είπε και την έγνεψα καταφατικά. Τοποθέτησα τα κλειδιά στην κλειδαρότριπα και τα γύρισα δύο φορές στα αριστέρα και άνοιξε η πόρτα. Μπήκα πρώτη εγώ μέσα και ακολούθησαν όλοι οι υπόλοιποι.

My Destiny🖤Where stories live. Discover now