Chapter 5

3 1 0
                                    

[...]

Αφού μιλάσαμε με την Jade και όλα είναι καλά αποφασίσαμε το βράδυ όλοι μαζί να δούμε μια ταινία, οπότε εμείς τα κορίτσια αρχίσαμε να ετοιμάζουμε ποπ κορν και τέτοια. Μόλις τα ετοιμάσαμε, βάλαμε πάνω στο τραπεζάκι τα μπολ με τα ποπ κορν, 8 άδεια ποτύρια και το μεγάλο μπουκάλι με την coca cola. Αφού ήταν όλα έτοιμα η Eleanor φώναξε τα αγόρια να κατεβούν κάτω.

Ε- LOUIS? ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΑΤΕ!

Φώναξε έτσι ώστε να ακουστεί μέχρι επάνω.

Τα αγόρια κατέβηκαν σχεδόν αμέσως και έτρεξαν κυριολεκτικά στο σαλόνι και κάθησαν στον καναπέ πιάνοντας στα χέρια του ο Harry κάποια DVD με ταινίες που έχουμε στο σπίτι. Καθίσαμε και εμείς. Η Eleanor ανάμεσα στον louis και στον Niall, η Jade ανάμεσα στον Harry και σε μένα και εγώ διστυχώς δίπλα στον Zayn γιατί δεν είχε κάπου αλλού χώρο. Ο Liam πήρε τον μονό καναπέ οπότε ναι.

Η- Τι ταινία θα δούμε παιδιά?

Ρώτησε και μας κοίταξε όλους ξεχωριστά.

Ζ- Πάντος όχι ρομαντική! Είμαι σίγουρος πως αυτό θέλουν τα κορίτσια!

J- Και τι να θέλουμε ρε Zayn θρίλερ?

Ζ- Γιατί όχι? Είναι ό,τι καλήτερο!

Της απάντησε και τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια. Πλάκα μου κάνει έτσι? Θρίλερ?? Εγώ?? ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!

J+P+E- ΌΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!

Φωνάξαμε και οι τρείς ταυτόχρονα και μας κοίταξαν όλοι.

L- Μην φωβάστε βρε κορίτσια. Έμεις είμαστε εδώ!

P- Σωθήκαμε!

Του είπα και η Jade γέλασε.

Lou- Μην φοβάσε μωρό μου εγώ είμαι εδώ!

Είπε ο Louis αναφερώμενος στην Eleanor και αυτή αμέσως τον αγκάλιασε.

P- Εμείς όμως??

Η- Αν θέλεις Jade μπορείς να αγκαλιάσεις εμένα..

Είπε στην κολλητή μου και εγώ τον κοίταξα ερωτηματικά και την Jade το ίδιο, αλλά αυτή δεν έπερνε τα μάτια της απο τον Harry.
Άλλο πάλι και τούτο..! Θα τα πούμε αύριο εμείς φιλενάδα!

P- Τέλος πάντον! Άντε βάλτε την ταινία να τελειώνουμε και ό,τι γίνει ας γίνει!

Είπα και βολεύτικα καλήτερα στην θέση μου.

Όσο έπεζε η ταινία εγώ είχα τα πόδια μου στο στήθος μου και το κεφάλι μου το έκρυβα μέσα στο μαξιλάρι. Καθ' όλη τη διάρκεια της ταινίας ήμουν έτσι, όταν ξαφνικά είχε μια σκηνή που χέστηκα κυριολεκτικά πάνω μου και αγκάλιασα τον Zayn. Έβαλα το κεφάλι μου στον λαιμό του και αυτός τύλιξε τα χέρια του γύρω μου.

Έχω χεστή πάνω μου και απ' ότι φαίνετε δεν θα κοιμηθώ σήμερα καθόλου. Γαμώτο Zayn! Εξαιτίας σου έγινα όλα!

[...]

Μόλις τελείωσε η ταινία κάποιος σηκώθηκε και άναψε τα φώτα αλλά δεν ξέρω ποιός το έκανε γιατί ήμουν ακόμη στην αγκαλιά του Zayn και έτρεμα απο τον φόβο.

Ν- Εε παιδιά έχουμε και δωμάτια!

Είπε και κατάλαβα ότι εννοούσε εμένα και τον Zayn.
Απομακρύνθηκα απο την αγκαλιά του και πέρασα μερικές τούφες γύρω απο τα αυτιά μου.

Κοίταξα με την άκρη του ματιού μου τον Zayn ο οποίος με κοιτούσε και αυτός.

L- Εγώ πάω για ύπνο παιδιά καληνύχτα!

Μας ανακοίνωσε και ανέβηκε επάνω.

Μα καλά πως θα μπορέσει να κλείσει μάτι?
Αλλά θα μου πείτε αγόρι είναι! Τι να φοβάται?

Lou- Πάμε και εμείς μωρό μου για ύπνο?

Ρώτησε την Eleanor και αυτή κοίταξε μια εμένα και μια την Jade.

P- Μην ανησυχείς. Πήγενε! Θα καθαρίσουμε εμείς!

Της είπα και αυτή μου έγνεψε καταφατικά χαμογελώντας. Πήρε απο το χέρι τον Louis και ανέβηκαν επάνω όπως όλοι.

Μαζέψαμε το τραπέζι με την Jade και έβαλα τα ποτύρια στον νεροχήτη και τα έπληνα. Η Jade τα σκούπισε και τα έβαλε στην θέση τους.

J- Είμαι λιώμα Perrie! Πάω και εγώ να κοιμηθώ..

Μου είπε και με αγκάλιασε.

Ανεβήκαμε επάνω μαζί και μπήκε η κάθε μία στο δωμάτιο της.

Πήγα στο μπάνιο και έβγαλα το μακιγιάζ μου. Έβγαλα τα ρούχα μου και τα πέταξα στα άπλητα. Πήρα τις πιτζάμες μου κάτω απο το μαξιλάρι μου και τα φόρεσα. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου χωρίς να σβήσω το φώς και έκανα προσπάθεια να κοιμηθώ αλλά όχι. Δεν με έπιανε ύπνος.

Φόρεσα τις παντόφλες μου και κατέβηκα ξανά κάτω στην κουζίνα έφτιαξα έναν ζεστό καφέ και πήγα έξω στον κήπο. Κάθησα κάτω στο γρασίδι και ήπια μια γουλιά απο τον καφέ μου. Κοίταξα τον μαύρο ουράνο και τα αστέρια που υπάρχουν πάνω σε αυτόν. Ένιωσα κάποιον να κάθετε δίπλα μου αλλά δεν έδωσα σημάσια και συνέχισα να κοιτάω τα αστέρια.

Ζ- Κάνε μια ευχή!

Μου είπε και γύρισα να τον κοιτάξω.

Τι δουλεία έχει αυτός εδώ?

Ζ- Διάλεξε ένα αστέρι και κάνε μια ευχή.

Είπε ξανά και αφού διάλεξα το αστέρι που κοιτούσα τόση ώρα, έκλεισα τα μάτια μου και έκανα μια ευχή.

Ζ- Τι ευχήθηκες?

Με ρώτησε και γύρισα το βλέμμα μου προς αυτόν.

P- Να δώσω το πρώτο μου φιλί στην βροχή. Εσύ?

Του απάντησα και περίμενα την δικιά του απάντηση.

Ζ- Να αρχίσει η βροχή..

My Destiny🖤Where stories live. Discover now