Chapter 6

3 1 0
                                    

Z- Να αρχίσει η βροχή!

Μου απάντησε και γύρισα να τον κοιτάξω με γουρλωμένα μάτια. Τι είπε το άτομο τώρα? Μήπως?
ΟΧΙ! ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ! Εμείς ήμαστε σαν τον σκύλο με την γάτα!

P- Ορίστε?

Ζ- Εε.. εννοώ και εγώ το ίδιο..

Προσπάθησε να διορθώσει αυτό που είπε πριν 1 λεπτό αλλά δεν ήθελα να το συνεχίσω, οπότε συνέχισα να πίνω απο τον καφέ μου και να βλέπω τον μαύρο ουρανό με τα αστέρια.

Ζ- Δύσκολη βραδιά έτσι?

Έσπασε την σιωπή και του έγνεψα καταφατικά.

P- Δεν μπρούσα να κοιμηθώ..

Είπα και αυτός ξάπλωσε στο γρασίδι και πέρασε τα χέρια του πίσω στο κεφάλι του.

Ζ- Έτσι είναι πιο ωραία έλα.

Μου είπε και άφησα το ποτύρι με τον καφέ στην άκρη και ξάπλωσα δίπλα του. Πράγματι έτσι είναι πιο ωραία. Χαμογέλασα και άρχισα να μετράω τα αστέρια όταν ξαφνικά νύσταξα και έκλεισα σιγά σιγά τα μάτια μου.

[...]

Ν- Ψιτ πιτσουνάκια ξυπνήστε! Έχετε και δωμάτια!

Άκουγα κάποιον να λέει και ένιωθα ένα γυμνασμένο χέρι γύρω απο την μέση μου να με αγκαλιάζει. Άνοιξα τα μάτια μου και παρατήρησα πως κοιμήθηκα αγκαλιά με τον Zayn. Αυτός ακόμη κοιμάται.

P- Νiall!

Απομακρύνθηκα απο την αγκαλιά του Zayn και σηκώθηκα απο το γρασίδι.

N- Τι κάνατε εκεί?

P- Τίποτα Niall απλά αποκοιμηθήκαμε!

Του απάντησα απότομα και μπήκα μέσα.

Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και κλείδωσα την πόρτα. Πλησίασα την ντουλάπα μου και έβγαλα απο μέσα αθλητικά ρούχα και τα φόρεσα. Κοιτάχτηκα στον ολόσωμο καθρέπτη μου και μάζεψα τα μαλλιά μου πάνω σε έναν απλό κότσο, πήρα κινητό, ακουστικά, κλειδιά και κατέβηκα κάτω.

J- Καλημέρα Perrie! Που πας πρωί πρωί?

P- Καλημέρα Jade! Πάω για τρέξιμο δεν θα αργήσω..

Της απάντησα και αφού μου έγνεψε, της έστειλα φιλάκια και βγήκα απο το σπίτι.

Σύνδεσα τα ακουστικά μου με το κινητό και αφού έβαλα μια τυχαία μουσική να παίζει άρχισα να τρέχω αργά για αρχή και στην συνέχεια όλο και περισσότερο αυξανόταν το τρέξιμό μου μέχρι που έπεσα καταλάθος πάνω σε κάποιον. Έβγαλα το αριστερό ακουστικό μου.

My Destiny🖤Where stories live. Discover now