Οι πρωινές ακτίνες του ήλιου κάνουν την εμφάνιση τους μέσα απο το δωμάτιο μου με αποτέλεσμα να τρίψω τα μάτια μου και να τα ανοίξω σιγά σιγά. Κοίταξα την ώρα στο κινητό μου. 08:20 πολύ νωρίς για εμένα..
Συκώθηκα απο το κρεβάτι μου και αφού πρώτα το έστρωσα πήγα στο μπάνιο και έπληνα το πρόσωπο και τα δόντια μου. Μάζεψα τα μαλλιά μου σε έναν πρόχειρο κότσο και φόρεσα ένα άσπρο πρόχειρο φόρεμα λίγο πιο πάνω απο τα πόδια και κατέβηκα κάτω. Το σπίτι είχε απόλυτη ησυχία όπως συνήθιζε να έχει το δικό μου βέβαια. Τώρα μαζί με πέντε αγόρια πόση ησυχία μπορεί να έχει αυτό το σπίτι δεν ξέρω..!
Κατευθήνθηκα στην κουζίνα και άρχισα να ετοιμάζω πρωινό για όλους. Έφτιαξα καφέ, έκανα τυγανίτες, μερικές κρέπες και έστρωσα την τραπεζάρια.
Άκουσα βήματα απο τις σκάλες μέχρι να κάνει την εμφάνιση της η Eleonor στην κουζίνα.Ε- Καλημέρα Perrie!
Μου είπε με την νυσταγμένη φώνη της
P- Καλημέρα!
Της απάντησα χαμογελώντας.
Ε- Μόνη σου τα ετοίμασες όλα αυτά?
P- Ναι ξύπνησα νωρίς και είπα να φτίαξω πρωινό. Έλα κάθισε.
Της απάντησα και καθήσαμε στο τραπέζι απέναντι η μία απο την άλλη.
Έβαλα λίγο καφέ στο φλιντζάνι μου και στης Eleonor και πήρα μια τυγανίτα.Ε- Πώς κοιμήθηκες?
P- Πολύ καλά εσύ?
Ε- Τέλεια!
Μου απάντησε. Εε βεβαία ήσουν αγκαλιά όλο το βράδυ με τον Louis.. και δεν θα κοιμόσουν καλά?
Μετά απο μερικά λεπτά κατέβηκε κάτω ο Harry και ο Liam.
L- Καλημέρα κορίτσια!
P- Καλημέρα Liam!
E- Καλημέρα!
Η- Τυγανίτες! Σεν το πιστεύω! Ποιά τις έφτιαξε?
Ρώτησε και σήκωσα το χέρι μου πάνω όπως κάνει τα παιδιά στο δημοτικό για να απαντήσουν στην ερώτηση της δασκάλας. Και ίπια λίγο απο τον καφέ μου.
Η- Είσαι η καλήτερη!
Είπε και με αγκάλιασε και κάθησε δίπλα μου. Εγώ γέλασα με την αντίδρασή του και κοίταξα την Eleonor.
Σιγά σιγά άρχισαν να ξυπνούν και οι υπόλοιποι μένωντας τελευταίος ο Ζayn.Lou- Επιτέλους ρε! Έχει πάει σχεδόν 10.
Ζ- Πές και ένα καλημέρα τριφνέ άνθρωπε! Έλεος πρωί πρωί!
Απάντησε στον Louis και έκατσε στην θέση του Liam ο οποίος είχε τελειώσει το πρωινό του και βγήκε έξω στον κήπο.
YOU ARE READING
My Destiny🖤
FanfictionP- Είσαι το πεπρωμένο μου Ζayn! Z- Και εσύ το δικό μου Perrie. Σ'αγαπώ! Perrie και Zayn δύο τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο ίδιοι ταυτόχρονα, απεχθάνονται ο ένας τον άλλον μέχρι να συνηδητοποιήσουν πως είναι ερωτευμένοι. Θα μπορέσουν να σταματήσουν...