Κοίταξα επάνω τον γαλάζιο ουρανό και πήρα μια βαθιά ανάσα την οποία κρατούσα μέσα μου...
Βέβαια θα μου πείτε γιατί? Αφού όλα στην ζωή μου είναι «τέλεια».. και όμως δεν είναι..!Οι γονείς μου έχουν πεθάνει όταν ήμουν 6 χρονών την ημέρα των γενεθλίων μου και για αυτό απο εκείνη την ημέρα, μέχρι σήμερα δεν γιορτάζω ποτέ τα γενεθλιά μου! Είναι η χειρότερη μου μέρα! Θα έπρεπε κανονικά να είναι η πιο ξεχωριστή μου μέρα όπως είναι για όλους, αλλά για μένα όχι! Κάθε χρόνο η Jade μου ετοιμάζει party μήπως και αλλάξω γνώμη αλλά δεν το κάνω και αποφεύγω τα party που κάνει για την συγκεκριμένη μέρα.
Με μεγάλωσε η γιαγιά μου και μετακομίσαμε μόνιμα στην Νέα Υόρκη, επέστρεψα όμως στο Λονδίνο για να σπουδάσω μουσική την οποία λατρεύω. Την Jade την γνωρίζω απο όταν ήμασταν ακόμη «μωράκια» και δεν χάσαμε επαφές όταν έφυγα για Νέα Υόρκη. Εξάλου φαίνετε πόσο δεμένες είμαστε τώρα. Το μόνο που με προβληματίζει είναι πως απο τότε που ζούμε όλοι μαζί σε αυτό το σπίτι δεν μιλάμε σχεδόν καθόλου με την Jade.. δεν ήμαστε τόσο κοντά όσο ήμασταν όταν μέναμε οι δυό μας.. δεν λέω τα παιδιά τα αγαπώ πολύ και περνάω πολύ ωραιά μαζί τους, όμως μου έλειψαν εκείνες οι ημέρες όταν ήμασταν μόνες μας με την Jade στο σπίτι και κλειδώναμε την εξώπορτα πριν πάμε για ύπνο..!
Σε αυτή την σκέψη μου ξέφυγε ένα γελάκι και σκούπισα τα δάκρυα τα οποία είχαν γίνει «ποτάμυ» στα μάγουλά μου χώρις να το πάρω ιδέα..
Άρχισα να τραγουδάω ένα τραγούδι που ήταν το κατάλληλο αυτή τη στιγμή..
I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did
And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless I forgot
I did
And now when alla is done
There is nothing to say you have
gone and so effortlessly
You have won
You can go
Ahead tell them
Tell them all I know now
Shout it from the rooftops
Write it on the sky line (κοίταξα τον ουρανό)
All we
had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossib....Με διέκοψε μια φωνή και κάθισε δίπλα μου.
?- Έχεις πολύ ωραία φωνή!
Κοίταξα την κοπέλα δίπλα μου.
Ήταν πολύ όμορφη κοπέλα με μαύρα σγουρά μαλλιά και σκούρο καφέ μάτια. Της χαμογέλασα.P- Ευχαριστώ πολύ!
L.A- Leigh Anne!
YOU ARE READING
My Destiny🖤
FanfictionP- Είσαι το πεπρωμένο μου Ζayn! Z- Και εσύ το δικό μου Perrie. Σ'αγαπώ! Perrie και Zayn δύο τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο ίδιοι ταυτόχρονα, απεχθάνονται ο ένας τον άλλον μέχρι να συνηδητοποιήσουν πως είναι ερωτευμένοι. Θα μπορέσουν να σταματήσουν...