Chapter 9

4 0 0
                                    

[...]

Μετά το δείπνο χωριστίκαμε όλοι σε διαφορετικά μέρη. Ο Lou είπε πως θα πάρει την El σε ένα ξεχωριστό μέρος, ο Harry και η Jade βόλτα με το αυτοκίνητο, ο Liam, o Niall και ο Zayn είπαν πως θα πάνε σε κλαμπ και τέλος εγώ με τον Alex πήγαμε μια βόλτα στην παραλία.

Α- Perrie.. να σε ρωτήσω κάτι?

Έσπασε την σιωπή καθώς περπατούσαμε και τρώγαμε το παγωτό μας.

P- Φυσικά! Πες μου.

Α- Τρέχει κάτι με αυτόν τον Zayn? Όσο τραγουδούσε σε κοιτούσε και προς το τέλος στο σόλο του σε κοιτούσε σαν να θέλει να σου πει κάτι μέσα απο τους στίχους του τραγουδιού.

Με ρώτησε και είδα ένα παγκάκι άδειο και πήγα έκατσα σε αυτό. Με αντέγραψε και με κοίταξε περιμένωντας την απάντηση μου.

P- Δεν ξέρω Άλεξ.. πραγματικά δεν ξέρω.. ναι είναι αλήθεια πως νιώθω κάτι για αυτόν απο την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα αλλά.. μου φερώταν τόσο απαίσια και με απομάκρυνε απο αυτόν.. τώρα δεν ξέρω γιατί κάνει το αντίθετο..

Του απάντησα και κατέβασα το κεφάλι μου κάτω.

Α- Εγώ νομίζω πως και αυτός νιώθει κάτι. Τον κοίταξες πως με κοιτούσε σε όλη την διάρκεια του δείπνου?

Είπε και γελάσαμε.

P- Έτσι πιστεύεις?

Τον ρώτησα και μου έπιασε το χέρι.

Α- Έτσι κατάλαβα Perrie. Γιατί δεν το συζητάς μαζί του?

Μου είπε και σήκωσα τους ώμους μου πάνω.

P- Τοτέ γιατί είχε αυτή την συμπεριφορά απέναντι μου?

A- Ίσως ήθελε να σε κάνει να μην τον αγαπήσεις.. να τον απεχθάνεσαι.. δεν ξέρω..

Προσπάθησε να δικαιολογίσει τον Zayn αλλά απο την μια μπορεί να έχει δίκαιο.

P- Πρέπει να μάθω γιατί όμως..

Α- Προσπάθησε με κάποιο τρόπο να μιλήσεις μαζί του.

Έχει δίκαιο.

Του έγνεψα καταφατικά και χαμογέλασα αγκαλιάζοντας τον.

P- Θα το κάνω!

Ανταπέδωσε στην αγκαλιά και απομακρυνθήκαμε.

P- Πάμε? Έχει αρχίσει να κάνει λίγο κρύο..

Του είπα και αφού μου έγνεψε καταφατικά σηκωθήκαμε απο το παγκάκι και αρχίσαμε να περπατάμε προς το αυτοκίνητο.

Μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο, βάλαμε την ζώνη μας και ξεκινήσαμε για το σπίτι.

Μόλις φτάσαμε έξω απο το σπίτι μου τον φίλισα σταυρωτά και έβγαλα την ζώνη μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Destiny🖤Where stories live. Discover now