10

1K 80 84
                                    

Shinya yavaşça tuttuğu minik elin sahibine doğru baktı. "Daha fazla şeker yok bebeğim." mor gözler dolmaya başlayınca ise oflayarak eğildi ve onu kucağına aldı. "Kızım, eğer daha fazla mızmızlanırsan seni Ferid amcana bırakırım." Çocuk anında sustuğunda mavi gözlü adam gülümsedi. "Abine gitmek mi istersin yoksa eve mi gidelim?" Küçük kız elini çenesine götürdü ve düşündü. "Abi!" diyerek kollarını iki yana açtı ve güldü. Shinya onu başıyla onaylayarak arkada kucağındaki bebekle dolaşan Guren'e baktı. "Sus oğlum sus artık. Sus ya." O da 1  yaşındaki oğullarını susturmaya çalışıyordu.

Shinya gülümsedi ve önüne döndü. Yaklaşık 6 sene önce Guren ile evlenmiş ve 2 yıl sonra kızlarını evlat edinmişlerdi. Ondan 3 sene sonra ise oğullarını. Bu süre zarfında da Yuu ve Mika evlenmiş ayrı bir eve çıkmışlardı. Guren Mika'yı sevmediği için başta bu işten memnun olmamıştı ancak oğlunun iyiliğini istediği için biraz üzülüp kabul etmişti. Düğün günü ise gelin veren anneler gibi- onlar ağlamıyor gerçi, işte ağlamıştı çok. Ama zaman geçtikçe diğer çocuklarıyla ilgilenmeye başlamış ve bu duruma alışmıştı.

Biri kucakta diğeri elde iki çocukla beraber küçük bir eve doğru geldiklerinde Guren göz devirdi. "Şu arabayla çocukları gezdirmeme inadın yok mu senin..beni deli ediyor! 1 yaşındaki çocuğu bebek arabasında gezdirmemiz gerekmiyor mu bizim? Neden kucağımda?" Shinya kızı zile basmadan önce döndü. "Akşam konuşalım olur mu? Yuu size bir şey söylemeliyim diye mesaj atmıştı bu sabah. Meraklandım." Guren başını salladı. "Ben de merak ettim şimdi." Kapı açıldı ve siyah yeşil gözlü bir çocuk başını uzattı. "Aman tanrım,hoş geldiniz." diyerek önce küçük kız kardeşini kucağına aldı ardından babalarını içeriye davet etti.

Guren içeri girerken gözlerini kısmıştı, Mika da onları karşılamaya gelmiş ve Shinya'ya nasıl olduğunu soruyordu. "Sana ne nasılsa nasıl." dedi kucağındaki çocuğu Shinya'ya verip ceketini çıkarırken. "Guren,lütfen." dedi Shinya gülümseyerek. Mika Gurene sarıldı. "Hoş geldin, kan grubun neydi senin?" dedi ve kahkaha attı. Guren onun kafasına vurdu. "Anan rh pozitif canım sever misin?" Mika başını salladı ve onları oturma odasına doğru götürdü. "Aç mısınız?" dedi Yuu. "Hayır,yemek yiyip çocukları dışarı çıkardık." Mika gülümsedi. "Tamam o zaman, Yuu'nun size söylemesi gereken bir şey var." Yuu küçük kızı kucağına oturtturdu. "Şey.." nefes aldı. "Bir haber çıkmıştı hatırlıyor musunuz? Hani erkeklerin artık hamile kalabileceğiyle ilgili." Guren hızla yerinden kalktı. "HAYIR." dedi heyecanla. "HAMİLE MİSİN?"

Shinya sevinçle ayağı kalkıp Guren'i yerine indirdi. "Nasıl ya?" dedi mor gözleri dolan adam. "Biz, o haberi görünce denemek istedik ve..." o ana kadar kapalı olan karnını açtı ve şişkinliği gösterdi. "Hasssiktir oradan." dedi Shinya çocukların yanlarında olduğunu unutarak. "Nasıl ya? Nasıl olur?" Guren'in gözlerinden yaşlar akarken Mika gülümseyip ellerini kocasının karnına koymuştu. "Bir şeyleri başardık sanırım." diyerek karşısında çocuk gibi ağlayan insanlara baktı. "Yuu-chan, insanlar bu kadar ağlıyor mu hep?" Yuu onun elini tuttu. "Hayır hayatım, onlar sadece çok mutlu. Bizim gibi."

Guren ayağı kalktı ve oğlunun yanına doğru gidip onu ayağı kaldırdı, ardından ona sarıldı. "Seninle gurur duyuyordum, hep duydum, hep duyacağım." dedi hıçkırıkları arasında. "Bu harika bir haber, minik bir Yuu doğacak resmen." dedi Shinya da. Gelip ikisine sarılmıştı. Mika küçük çocukları kucağına alarak yanlarına gitti. "Hey! Çocukları dışlamayın." dedi ve herkes kahkaha atarak çocuklarla birlikte bir sevgi sarılması yaptılar. Minik Yuu-chan ve salak Mika'nın (Guren'in deyişiyle) çocukları olacaktı. Bu dünyanın en iyi haberiydi.

~>~>

kısa bir final oldu ama okuduğunuz için teşekkürler! umarım beğenmişsinizdir <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kısa bir final oldu ama okuduğunuz için teşekkürler! umarım beğenmişsinizdir <3

the white cat ღ gureshinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin