4

1.4K 119 119
                                    

shinya odaya girdiğinde karşısında içki içen bir guren beklemiyordu. "Üff Guren." kapıyı kapattı ve gözleri kanlanan adamın yanına gitti. "Yine mi içiyorsun? Kim toparlayacak seni?" Guren sırıttı. "Her zaman kim toparlıyorsa o toparlayacak." Shinya onun kendisinden bahsettiğini biliyordu. Platin saçlı adam her zaman onu toparlardı. Shinya kendini yukarı kaldırttı ve masaya oturdu. "Aptalsın. Baba olmaya çalışmıyor muydun sen?" Guren kendini geriye yasladı. "Zor geçiyor. Salak bir çocuk büyütmek kolay değil" Shinya onun bunu dert etmesine gülümsedi.

"Sana yardımcı olacağım." Mor gözlü adam şaşkınca karşısındaki mavilere baktı. "Neden?" Shinya gözlerini devirdi. "Bilmem canım sıkıldı bende sorayım dedim. Salak mısın sen?" Guren gülümsedi,sıcak bir gülümseme sunmuştu ona. "Bu bende kalacağın anlamına mı geliyor peki?" Shinya bacaklarını sallandırdı. "Sapık mısın be sen. Niye sürekli sende kalmamı istiyorsun?" Bu sefer gözlerini deviren kişi Guren olmuştu. "Aptal. Yıllardır aynı eve çıkalım diyordun seni reddetmiştim. Şimdi evimde kalmanı istiyorum sen beni reddediyorsun."

"Pekala,pekala. Sende kalırım. Fazladan odan var mıydı?" Guren başını sağa sola salladı. "Benim odamda kalırsın. Senin için yere yatak sererim." Shinya masadaki içki şişesini aldı ve dolaba kaldırdı. "Yani diyorsun ki, hem misafirsin hemde kıçın ağrısın." Guren dediği şeyi anlamamıştı. "20 yaşında da ağrımamış mıydı kıçın?" Shinya'nın yanakları kızardığında içkili adam son bardağını yudumluyordu. "Sapık. Bu nasıl soru,sapık." Guren şaşırmış gibi yaptı. "Ne var ya? Cevapla işte. Arkadaş değil miyiz biz? Sen benimle beraber duş almıştın küçükken be."

Shinya ortamın sıcaklığının arttığını farketmişti. "Sana altta olduğumu söylemedim ki. Belki üstteyim." Guren odada yankılanan bir kahkaha attı. "Sen mi? Hadi ordan Shinya." Shinya yüzünü avuçları arasına aldı. "Niye böyle bir soru soruyorsun ki? Cevabın evet olduğunu biliyor olman lazım." sesi elleri yüzünden boğuk çıkmıştı ama o kadar utanmıştı ki yüzünü kaldıramıyordu bile. Guren bitmiş bardağı masaya bırakarak onun yanına gitti ve ellerinin üstüne ellerini koydu. "Üzgünüm..." Shinya yavaşça yüzünü kaldırdı. Kızarmış yanakları,mavi gözleri ve pembe dudakları çok tatlı duruyordu. "Ama utandığın zaman o kadar güzel oluyorsun ki her dakika seni utandırasım geliyor."

Shinya gözlerini kocaman açarak yüzünü tekrar elleri arasına gömdü. "Sana içki içmek yaramıyor. Yasaklayacağım artık." Guren melodi gibi bir sesle güldü. "Pekala annecik." Shinya bu kelime ile sanki olabilirmiş gibi daha çok utanmıştı ki yavaş adımlarla kapıya doğru yürümeye başladı. "Ah,kaçıyor musun Shinya? Hadi ama. Beni kim eve götürecek?" Shinya olduğu yerde durdu ve bu sefer de tuvaletin kapısına doğru adımlamaya başladı. Guren onun bu haline sessizce gülüyordu. Shinya küçük bir bebek gibi yüzünü ellerine gömmüş sağa sola adımlar atıyordu. Sonunda tuvalete girdiğinde Guren ne yapacağını bilemeyerek koltuğa oturdu.

~>~>

COK TATLILAAAAAR

galiba sınavlar iptal olcak üff oyuncak olduk aq

the white cat ღ gureshinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin