7

1.2K 116 304
                                    

medyayı ben çizdim!!!

shinyabyakko: gelirken ekmek ve poğaça alsana

awesomeguren: yooo

shinyabyakko: yuu için süt de al

shinyabyakko: ayrıca kahve ama 3ü 1 arada

shinyabyakko: ve yumurta

shinyabyakko: amk evinde hiçbir şey yok guren siz neyle besleniyorsunuz?

awesomeguren: sade kahve ve katı olarak da tost

shinyabyakko: bu ne böyle aq ben de neden zayıfsınız diyordum

awesomeguren: yalnız güzelim sen de zayıfsın

shinyabyakko: kes

shinyabyakko: bana sökmez bu ayaklar

shinyabyakko: istediklerimi almazsan seni eve sokmam üstüne üstlük ferid ve sevgilisini çağırırım

awesomeguren: hayır lan hayır

awesomeguren: tamam alıcam istediklerini piç

awesomeguren: evimi kirleteceksin ya

shinyabyakko: adam ol böyle ağlatırım seni

awesomeguren: ben seni ağlatmayayım da:d

bu kişi tarafından engellendiniz.

awesomeguren: anneni sikeyim shinya

awesomeguren: iyi ki yavşayalım dedik

awesomeguren: cinsel kimliğimi bulmamda hiç yardımcı olmuyorsun ki sen amk

awesomeguren: hay aq ya

köylü guren arıyor...

"Ne var?" Shinya sesinin titrememesine çalışarak konuştu. "Ya amına koyayım niye engel atıyorsun? Liseli kız mısın sen?" Guren nefes nefese konuşmaya başladığında Shinya kaşlarını çattı. "Köpek gibi kapıda bırakırım seni doğru konuş benimle." Yuu onun sesiyle kapıdan göründü. "Yalnız Shinya,köpeklere hakaret ediyorsun." diyip göz kırptı ve sofraya oturdu. "Haklısın oğlum. Sana köpek demek köpeklere hakaret Guren." Platin saçlı adam gururla konuşurken bir anda telefonun diğer ucundaki ses kesildi.

Yuu şaşkınlıkla gözlerini açtığında Shinya ne dediğini daha kavrayamamıştı bile. "Oğluma oğlum mu dedin sen az önce?" Guren gülümseyerek söylediğinde Shinya hızla telefonu kapattı. "Tanrım! Of.." diyerek kafasını elleri arasına aldı. "Bence o da seni seviyor." dedi ağzına peynir atan Yuu. "Sadece ona seni sevdiğini anlaması için fırsat vermiyorsun. Kendini bu kadar geri çekme." Shinya yavaşça kafasını aşağı yukarı salladı.

"Daha cinsel-" Çalan kapı onu durdurdu. Kalkıp açmaya gideceği sırada Yuu yine konuştu. "Ona bunu farketmesi için izin ver. Kısaca göster ama elletme." diyip göz kırptı. Shinya gülümseyerek kapıya doğru yürüdü ve açtı. "Amına koyayım kapıyı açmaya mutfaktan mı geliyorsun yoksa dünyanın öbür ucundan mı?" diyip elindeki poşetleri Shinya'ya verdi Guren. Shinya poşetleri alıp mutfağa doğru yöneldi. "Sana ne? istersem 3 saat sonra açarım kapıyı. Sana mı soracağım?"

Guren göz devirerek montunu astı. "Kendi evimize de dışarda beklemekten götümüz donana kadar giremiyoruz." Shinya poşetteki her şeyi masaya koyarken Yuu'ya sütünü doldurdu. "Bunu iç lütfen. Süt her yaştaki insanlar için yararlıdır." Guren bir sandalye çekti ve gazetesini alıp oturdu. "Özellikle de senin için bücür. İç de azıcık boyun uzasın." Yuu sinirle ağzındaki sütü Guren'e doğru püskürttü. Süt beyazından biraz daha koyu tonla saçları olan adam şaşkın bir şekilde ağzını açtı ve iki saniye geçmeden gülmeye başladı.

"Amına kodumun veleti! Üstüm başım süt oldu ya. Hay anneni senin." Shinya hala gülerken Guren söylenmeye başlamış ve ayağı kalkmıştı. Yuu gülerek koridora gitti. "Okula gidiyorum ben. Sen ne halin varsa gör Guren." Mor gözlü adam ona doğru baktı sinirle. "Baba de lan bana. Babanım senin ben." Yuu şaşkınlıkla donup kaldı. Sinirli birine göre çok sakin söylemişti bu cümleyi. Aralarındaki buzların erimeye başladığını farketmişti. "Görüşürüz babalarım." diyerek kapıyı açtı ve onların konuşmasını bekledi.

Shinya sımsıcak bir gülümseme sundu üzerindeki mutfak önlüğü ile. "İyi dersler Yuu." Guren elindeki peçeteyi çöpe attı. "İyi dersler oğlum." Yeşil gözlü genç yüzündeki gülümsemeyi gizleyerek dışarı çıktı ve kapıyı kapattı. Guren onun arkasından üzerindeki süt olmuş tişörtü bir çırpıda çıkarıp attı. "Süt oldu her tarafım. Duşa giriyorum ben."

Shinya sofradan bir salatalık aldı ve ısırdı. "Bu kadar abartma aptal. İnsanlar süt banyosu yapıyor cilde iyi geliyor diye. Sen iki saattir cırlıyorsun." Koyu saçlı adam saçlarındaki beyazlığı gösterdi. "Saça da iyi geliyor mu bari?" Shinya gülümsememek için yanaklarını ısırdı. "Tamam o zaman gir. Ben yemeğimi yer senin çıkınca yemen için bir tost hazırlarım. Sonra da çay koyarım beraber içeriz." Guren ifadesiz bir şekilde kafasını salladı ve içeri giderek bağırdı. "Engelimi aç!"

~>~>

diğer bölüme sürprizim var atınca okursunuz artık;)

the white cat ღ gureshinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin