shinya motorsiklet kaskını havalı bir şekilde çıkartıp zili çaldı. Saçları dağılmıştı ama yanında ayna olmadığı için düzeltemiyordu. Kapı kısa süre sonra açıldığında karşısında sinirden köpüren bir Guren görmüştü. Elini ağzına götürerek güldü ve içeri girdi. "Ne oldu? Yoksa babalık yapmak kolay değil miymiş?" Guren kapıyı kapatıp dişlerini sıktı. "Az daha gelmeseydin kılıcı geçiriyordum bu salağa." Shinya kahkaha atarak Yuu'nun odasına doğru yürürken yeşil gözlü çocuk büyülü silahıyla oynuyordu. "Merhaba Yuu," dedi Shinya gözlerini kapatıp el sallayarak. Yuu büyülü silahını yerine koydu. "Hoş geldin Shinya. Bu salak Guren beni uyutamadığı için seni mi çağırdı?"
Shinya gülümsüyerek Guren'e baktı. "Aslında ben gelmek istedim. Gurene nasıl baba olacağını göstereceğim." Yuu omuz silkerek televizyonun karşısına geçti. Shinya montunu çıkartıp askılığa asarken Guren kendini duvara yasladı. "Bücürü görüyor musun? Hiperaktif it." Shinya bir elini Guren'in omzuna koydu. "İkimize kahve yapmaya ne dersin Guren. Ben çocuğu uyuttuktan sonra yanına gelirim." Guren başını sallayıp mutfağa doğru gittiğinde Shinya içeri girip televizyonu kapattı.
"Uyku vakti küçük kelebek." Yuu gözlerini açtı şaşkınlıkla,ilk defa birisi ona anne gibi davranıyordu. "K-kelebek mi?" Shinya kitaplıktan bir kitap seçerek Yuu'nun yatağının yanındaki sandalyeye oturdu. Bu kitap küçükken onun Guren'e okuduğu kitaptı. "Evet,hadi bak gel. Hem sana kitap okuyacağım." Yuu kapanan gözlerini ovuşturarak yatağa yattı. Shinya kitabı okumaya başladığında yan tarafına döndü. "Biliyor musun Shinya?" Shinya durdu ve dikkatle ona baktı. "Bence sen baba değil annesin." Yuu uykulu şekilde söylediği cümleyi farketmemişti bile. Shinya gülümsedi ve uyuyan çocuğa bakarak ayağı kalktı. "Belki ben anne,Guren baba olur,Yuu."dedi ve yuu'nun alnına iyi geceler öpücüğü bırakarak üstünü örttü.
Mutfağa girdiğinde Guren'in sigara içtiğini gördü ve yanına gidip elindeki sigarayı eline aldı. "Bu içilmeyecek demedim mi sana?" sigarayı çeşmede söndürüp çöpe attı. Guren sinirle kahvesini yudumladı. "İki haftadır ilk defa içeyim dedim. Sen dedektör müsün amına koyayım?" Shinya gururla gülümseyip masaya oturdu. "Nasıl uyuttum ama çocuğu? Çatla Guren." Guren gülümsedi. "İşbirliği falan mı yaptınız?" Shinya telefonuna gelen bir mesaja cevap verdikten sonra ona döndü. "Ağlama,alt tarafı çocuğa sevgi verdim. Sen de yapabilirdin." Guren dudaklarını yaladı. "Sevgi ne Shinya?" Shinya onun sorusuyla irkildi. "Ne?" Guren ona yaklaştı. "Sevgi nedir bilmiyorum." Shinya da ona yaklaştı ve gözlerini kıstı. "Öğretmemi ister misin?" Guren başını aşağı yukarı salladı.
~>~>
Sonu bağlayamadım ama neeeyse
BABALARIM BE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the white cat ღ gureshin
Fanfictionguren baba olmaya çalışıyor,shinya da ona nasıl baba olunacağını öğretiyor. - çok ciddilik beklemeyin ♡ - guren ichinose x shinya hiiragi - - owari no seraph - 1# owarinoseraph 1# gureshin (06.08.2021) 1# mikayuu (17.06.2022)