8

1.2K 87 94
                                    

smut uyarısı!!!

Guren duştan çıkıp beline kısa bir havlu sardı. Islak saçlarını arkaya doğru attı ve dolabına doğru yürüdü. Shinya odasındaydı,yatakta oturuyordu. "Ne oldu?" dedi dolabından iç çamaşırlarını alan Guren. Shinya konuşmayarak ona baktı belli bir zaman. "Ne oldu lan,korkuyor-" Guren konuştuğunda Shinya onun sözünü kesti. "Beni seviyor musun?" mor gözlerini duvardaki çerçeveye yönlendirdi adam. "Belki..yani..evet." Shinya parıldayan gözlerini üzerinde gezdirdi. "Neden söylemedin?" Guren yavaşça ona yaklaşmaya başladı. "Korktum,normal değil mi? Senin beni sevmediğini düşündüm." Platin saçlı adam ayağı kalktı ve gülümsedi. "Seni küçüklüğümüzden beri seviyorum Guren. Hiçbir zaman arkadaş olmadın ki benim için." Siyah saçlı adam elini onun beline attı ve kendine çekti. "Bundan sonra arkadaş kelimesini ikimize yasaklıyorum." dedi ve dudaklarını dudaklarıyla örttü. Yavaşça kırılacak bir cam gibi öpmeye başladı platin saçlı adamı.

Ancak Shinya ateşli bir öpücük istediğinden dolayı bunu pek sürdüremedi. İkisi de derin bir öpücüğe başladıklarında Shinya onun üstünü çıkartmak için tişörtüne asıldı,ardından Guren'in kollarını yukarı kaldırmasıyla ondan kurtuldu. "Prezervatifin var mı?" diye sordu öpücük arasında Shinya'nın tişörtünü çıkartırken. "Hayır,niye lazım olsun?" Guren gülümsedi ve öpücüklerini onun boynuna indirdi. "Sadece seni biraz zorlamam için. Bende vardı." onu kucakladı ve yatağa doğru yatırdıktan sonra komidine doğru uzandı. İçinden beyaz bir paket çıkartıp dişlerinin arasına koydu. Platin saçlı olanı yatağa doğru uzandırıp pantolon kemerini çözdü ve aşağı doğru indirdi. Ağzındaki paketi eliyle asılıp yırttı,içindeki saydam şeyi de alıp Shinya'nın kalkmış aletine doğru geçirdi.

Hızla kendi pantolonunu da çıkardığında Shinya bunun çok hızlı olduğunu ve hemen bitmesini istemediğini düşündü. Guren'in üstüne çıktı ve onu yatak başlığına doğru yasladı. İleri,geri hareketler yaparak Guren'i daha fazla zorladı. "Shinya,geleceğim. Yapma." Siyah saçlı adam parmaklarını onun deliğine doğru itti. Platin saçlıdan güzel bir inleme kazandığında onları hareket ettirip en sonunda çıkardı. Shinya nefes nefeseyken kendi aletini onun deliğine doğru götürdü ve onu kaldırıp tekrar oturtturdu. Bu sefer Shinya daha çok inlemiş ve gözleri yaşarmıştı. Sakince ileri geri gidip sürtündü. Ancak Guren'e bu yetmeyince yine onun altındaki yerini almıştı.

~>~>

kapı çaldığında ikisi de paniğe kapılmış hızla Shinya duşa girmiş Guren ise kapıyı açmaya gitmişti. "Merhaba velet. Hoş geldin." dedi oğlunun geldiğini görünce. "Merhaba,baba." diyip içeri girdi yeşil gözlü çocuk da. "Nasıldı okulun?" Onun arkasından kapıyı kapatan Guren önce çantasını aldı ve odasına bıraktı,ardından ceketini omuzlarından indirip askılığa astı. "Harikaydı. Yine sınıf ikincisiyim." Mutfağa doğru geçip eline gelen herhangi bir şeyi ağzına attı. "Mikaela hala birinci. Üf, neyse, sen neden terlisin bu kadar?"

Guren üzerine baktı. "Terli miyim?" Yuu güldü. "Evet,saçlarına baksana. At koşusuna çıkmış gibisin." Guren güldü. "At koşturdum diyelim." Yuu da gülümsedi ve sessizce mırıldandı. "Ya da siktin." elindeki elmayla beraber odasına gittiğinde artık iki tane babası olacağını biliyordu, Shinya ile büyük ihtimalle daha rahat olurdu o yüzden bunun için endişelenmesine değil mutlu olmasına gerek vardı. Oyun konsolunu aldı ve bilgisayarının başına geçti.

~>~>

MERHABA UZUN ZAMAN OLDU SONUNDA BUNLAR BIRLESTI
HUHU

the white cat ღ gureshinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin