Bola som úplne prekvapená. Hľadela som na toho chalana s hrubou palicou v ruke. Dychčala som a on tiež. Oči nám behali hore dolu- raz sme sa pozreli na toho chlapa na zemi a raz na seba. Obaja sme boli vystrašený. No po dlhšom tichu mi podal ruku aby mi pomohol vstať. Vtedy som zbadala,že je taktiež oblečený v bežeckom ako ja. No nevenovala som tomu veľkú pozornosť. Síce som si ho chvíľu premeriavala od hlavy až po päty,ale bolo už šero a nechcela som sa zaoberať detailami alebo ho nejako pozorovať.Začala som sa celá oprašovať lebo som mala veci od hliny,machu a ihličia. ,,Ja som Samuel. Ale hovor mi Samo. Tam u nás doma ma volali aj Sopo," usmial sa a tak ukázal svoje dokonale rovné zuby a mal ich biele ako čerstvo napadnutý sneh v zime. Ja som sa tiež pusmiala ale zarazila som sa trochu nad tým "tam u nás doma". No pokračovala som v oprašovaní ďalej. Ten chlap ležal ešte stále omráčený na zemi. ,,Ja som Veronica," a taktiež som sa pousmiala. Vykročila som aby som sa dostala čo najďalej od toho hnusného chlapa. Samo sa na mňa dlhšiu dobu pozeral a ja som cítila na sebe jeho skúmavý pohľad. ,,No poď!" povedala som mu. ,,Jasné,jasné. Ja len či by sme nemali zavolať zelených?" No ja som mala vybitý mobil a on ho u seba nemal. Tak sme ho tam chtiac nechtiac nechali ležať. Cestou domov sme sa rozprávali. ,,Včera sme sa sem presťahovali. Naši sa rozviedli a ja som zostal s mamou a prestupujem tu aj na umeleckú školu." Ja som sa začala smiať. ,,Čo nechápem? Prečo sa smeješ?" a na tvári sa mu zdvihlo obočie mierne hore a mal nechápaví víraz. ,,No milí Samko. Teraz si ma poriadne obhliadni. Tu pred tebou zrejme stojí tvoja nová spolužiačka," a začal sa smiať aj on. Dozvedela som sa aj to, že jeho otec dosť pil a preto sa vlastne odsťahovali až z druhej strany republiky sem na opačný koniec krajiny aby mali od neho pokoj ,aby sa nemuseli obávať, že opäť niečo urobí alebo vtrhne domov opitý. Dlho sme sa rozprávali a domov som prišla za úplnej tmy.
{|Po dlhšej dobe je tu new part :P. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Prìjemné čítanie. :) |}
BẠN ĐANG ĐỌC
Run!
Hành độngVeronica miluje beh. Preto si išla zabehať aj keď ju jej najlepšia kamarátka sklamala a zradila. No ako stratí jednu kamarátku tak vzápätí sa objaví druhý človek,ktorý ju nesklame ani v tej najhoršej chvíli. Kapitoly nie sú písane ako ste asi väčš...