Dychčala som ako náš pes Koli, keď sa s ním hrám a preťahujem sa s jeho obľúbenou hračkou. Oprela som sa o kolená a zohnutá k zemi. No nemala som veľa času, veď ten čudný chlapík sa mohol kedykoľvek objaviť. A mala som pravdu. Ešte som nebola ani poriadne vydýchaná a už vyutekal spoza kríkov a stromov. Musela som sa niekde skryť lebo domov by som určite nedobehla. Ale kam? Kričal po mne. Vyrovnala som sa a rýchlo som sa porozhliadla po okolí. No uvidela som ako sa blíži ku mne ešte nejaký človek. Och nie oni sú dvaja?! Spanikárila som. Vyutekala som do mierneho kopca a skryla som sa za menšou skalou. No ten chlapík ma zazrel a našiel ma učupenú a zadychčanú za skalou.,,No čo dievčatko? Nebodaj sa ma bojíš?! Poď sem. Ja ti neublížim," a pritom mal na tvári slizký úšklabok na tvári, na ktorej mal jazvu. Behalo mi hlavou ako k tomu prišiel? Bol zatvorený v base? A keď áno tak začo? Dúfam že nie za nejaké znásilnovaie alebo špinavú prácu(vraždy,prepady a tak podobne) ?! Bola som v stresi.Snažila som sa pritisnúť bližšie kuskale,ale nešlo to. Bola som na skale úplne natlačená ale on sa ku mne stále viac a viac približoval. Začala som vrieskať a kričať o pomoc. No načo mi to bolo tam ma nikto nepočul a ešte nvyše by som tým privolala jeho parťáka. No mýlila som sa. Zrazu niekto pribehol zo zadu a toho chalapa udrel hrubou palicou po hlave. Ja som sa nato pozerala ako vyoraná myš. Bála som sa čo mi urobí tento. Možno ešte niečo horšie ako ten čo ležal omráčený na zemi.
{|Dúfam,že sa Vám zatiaľ týchto 5 častí páčilo. Ďakujem za prečítania si ich a budem vďačná ak dáte komentár alebo vote :). ďakujem za názore a pripomienky a za nápady ako by sa dal príbeh zlepšiť alebo ako by jednotlivé nasledujúce časti mali dopadnúť poprìpade čo by sa v nich malo stať ;) budem sa snažiť v prìbehu pokračovať a písať ešte ďalšie zaujímavé časti a príbehy. |}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Run!
AksiyonVeronica miluje beh. Preto si išla zabehať aj keď ju jej najlepšia kamarátka sklamala a zradila. No ako stratí jednu kamarátku tak vzápätí sa objaví druhý človek,ktorý ju nesklame ani v tej najhoršej chvíli. Kapitoly nie sú písane ako ste asi väčš...