1.8(Düz Yazı)

474 50 59
                                    

Hehe ben geldim. Evet başlıkta okuduğunuz gibi düz yazı. Çünkü BUGÜN RANDEVUMUZ VAR DOSTLAR

Evet o zaman bölümle baş başa bırakıyorum sizi





Yeonjun yarım saat önce kafeye gelmişti. Heyecandan evde bir oraya bir buraya giderken en son abisi Taehyung onu evden kovmuştu. O da gidecek bir yer bulamamış ve kafeye gelmişti. Kapıya baktığı zaman Beomgyu'nun geldiğini görmüştü. İkiside anlaşmış gibi beyaz giyinmişlerdi.

"Hey Beomgyu sanırım beyaz giyeceğimi hissettin." Beomgyu gülmemek için kendini zor tutmuştu. Ne var yani alt tarafı arkadaşları aynı giyinsinler diye yardım etmişlerdi. Bunu bilmese de olurdu sonuçta.

"Haha aynen bir eş gibi olduk."

"Bu arada çok güzel olmuşsun. Yani gerçi sen hep güzelsin ama bugün ayrı bir güzel olmuşsun. Bu demek değilki diğ-"

"Canım sakin olur musun? Heyecan mı yaptın?" Beomgyu Yeonjun'un bu halini baya tatlı bulmuştu.

"Ya ben arkadaşlarım dışında ilk defa biriyle buluşuyorum o yüzden biraz heyecan yaptım. Her neyse sipariş verelim mi?" Beomgyu kafasını sallamış ve Yeonjun garsonu çağırmıştı.

"Merhabalar ben bir tane caramel macchiato istiyorum."

"Ben de bir vanilyalı milkshake istiyorum." Garson kafasını sallamış ve masadan uzaklaştı. İkiside utancından konuşamıyordu. Her ne kadar yazışarak sevgili olmuş olsalarda bu ikisi içinde çok farklıydı. Sadece 1-1.5 hafta öncesine kadar Yeonjun yüzünü atmazken şimdi sevdiği çocukla birlikte bir randevudaydı.

"Ya ben çok heyecan yaptım. Sen baya benim karşımda duruyorsun şaka gibi."

"Bunu söylemekten sıkılmayacağım ama bana güvendiğin için teşekkür ederim."

"Ya salak şunu söyleyip durma. Hem sen bana şeyi anlat sen ilk beni nerede gördün?"

"Aslında bir hikayesi yok. Abinin hesabında gördüm seni."

"Abim mi? Ablamdır o abim beni paylaşmaz."

"Yoo baya abindi hatta gönderisinde şey yazıyordu aptal benim boyumu geçti artık ona savaş açıyorum diye."

"Hiç şaşırmadım." Onlar konuşmaya devam ederlerken siparişleri gelmişti. Beomgyu bir şey farketmişti. Bu milkshakein üstünde ananas vardı ve onun ananasa alerjisi vardı.

"Pardon bu milkshake neli acaba?"

"Hindistan cevizli beyefendi."

"Ben vanilyalı istemiştim acaba değiştirebilir miyiz?"

"Çok afedersiniz hemen değiştiriyorum." Eğer Beomgyu bunu farketmeseydi bu güzel buluşma hastanede bitebilirdi.

"Noldu içindeki bir malzemeyi sevmiyor musun?"

"Hindistan cevizine alerjim var benim."

"Aaa anladım." İkiside biraz sessiz kalmış ve içeceklerini içmişlerdi. Bu sessizliği bozan Beomgyu olmuştu.

"Buradan çıktıktan sonra başka bir yere gidelim mi?"

"Olur sen nereyi istersen oraya gideriz." Birazda günlük şeyleri konuştuktan sonra hesabı ödeyip kafeden ayrılmışlardı.

  Beomgyu onları orman gibi bir yere getirmişti. Yeonjun tam neden geldiklerini soracaktı ki Beomgyu konuşmaya başlamıştı. 

  "Abim, ablam ve ben buraya sık sık geliriz. Az ileride gondol tarzı şeyler var ona binmeyi çok isterim. Sen de ister misin?"

"Olur hadi gel." İkili hemen gondolların yanına gitmiş ve boş olan bir tanesine binmişlerdi.

"Bu güzel gün için teşekkür ederim. Bunu hep yapalım."

"İstediğin zaman yaparız bebeğim." Bu konuşmalarının ardından konuşmamış ve bu kısa göl gezintisinin tadını çıkarmışlardı. Gondoldan indikten sonra yavaş yavaş yürümeye başlamışlardı. Yeonjun yürürken Beomgyu'nun elini tutmuştu. İkiside bu durumdan memnundu.

"Fotoğraf çekinelim mi?"

"Tamam birine çektirelim. Pardon resmimizi çeker misiniz lütfen?" Yeonjun yoldan geçen birini durdurmuş ve fotoğraflarını çektirmişlerdi.

"Teşekkürler."

"Teşekkürler." İkiside teşekkür etmiş ardından yollarına devam etmişlerdi.

"Şey artık gitsem iyi olur. Annemler akşam yemeğine bekliyorlar."

"Seni evine bırakmamı ister misin?"

"Gerek yok daha sonra bırakırsın. Hem ben şuradan bir taksiye atlar giderim." Beomgyu taksi durdurmuştu. Ardından Yeonjun'a dönmüş ve yanağından öperek direk taksiye binmişti. Yeonjun orada donmuş kalmıştı.

Yeongyu Instagram

789beğenme 283yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


789beğenme 283yorum

kim.yeonjun: Çok seviyorum seni✨🤍@beomgyumin

beomgyumin: Sevgilim🥺
  kim.yeonjun: @beomgyumin 🥺

taekimhyung: Sen ne ara yüzünü gösterir oldun

min_yoongi: Kardeşimin neden süslenerek evden çıktığı belli oldu

hueningkai: Çok tatlısınız

imhyunjin: Gururlu bir anneyim şu anda

bentaehyundegilim: Başımın etini yedin ama neyse bugünlük izin veriyorum

594beğeni 0yorumbeomgyumin: AĞLAYIN EZİKLER ARTIK BENİM BİR SEVGİLİM VAR TÜM SAPLAR AĞLAYABİLİR ÇÜNKÜ UMRUMDA DEĞİLSİNİZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

594beğeni 0yorum
beomgyumin: AĞLAYIN EZİKLER ARTIK BENİM BİR SEVGİLİM VAR TÜM SAPLAR AĞLAYABİLİR ÇÜNKÜ UMRUMDA DEĞİLSİNİZ

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.

Saplarla dalga geçme Beomgyu.

Sonraki bölümde görüşmek üzere🥰✨

Autumn||Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin