0.8 Yeonjun'un Rüyası

617 51 71
                                    

Lütfen vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın ve umarım bölüm soft bir bölüm olmuştur. Hatalarım varsa affola iyi okumalar☺️

Ayrıca softluktan kastım genel olarak şu anda oldukları durum. Davranışlarını okuduğunuz zaman görürsünüz. Şuna da açıklık getireyim burada rüyayı ayrıntılı şekilde anlatırken mesajda sadece çok az bölümünü yazıyor ve o bölümü yazmadım sireüzçxweüdfsi


Beomgyu
Yeonjun

  "Yeonjun hayatım bana şuradan tuzu uzatır mısın?" Yeonjun sevgili eşini bekletmeden tuzu uzatmıştı. Bugün biricik oğullarının 5. yaş günüydü ve Beomgyu oğullarının doğum günü partisi için yemek hazırlıyordu. Yeonjun bu tatlı ana gülümsemeden edememişti. 7yıl önce konuşmaya başlamışlardı ve tam 4 yıllık evlilerdi. Yeonjun eşinin çok yorulmaması için her şeyde yardım etmeye çalışıyordu. Tıpkı şu anda oldukları gibi. Beomgyu yemeyi hazırlarken o salonu düzenliyordu.

"Sevgilim hediye paketlerini nereye koyayım?"

"Tekli koltuğun yanına koy. Hem orada hediyelere zarar gelmez."

"Tamamdır. Her şey hazır." Yeonjun Mutfağa doğru adımlıyordu. Mutfağa gidince Beomgyu'ya arkadan sarıldı ve yanağından öptü. Beomgyu kıkırdamıştı.

  "Yeonjun yemek yapıyorum. Yanarsın falan sana bir şey olsun istemiyorum."

  "Tamam tamam çekildim. Diğerleri ne zaman gelir acaba?"

"Yarım saate gelirler. Zaten her şey hazır. Neyse ben üstümü değiştirmeye gidiyorum hemen gelirim."

  "Bende geleyim mi?" Yeonjun ve Beomgyu sırıtıyordu. Kendilerine birazcık zaman ayırsalar sorun olmazdı.

"Banyo?"

"Banyo."

20 dakika sonra

Sonunda herkes gelmişti. Partide tek eksik olan oğulları Jihoon'du. Beomgyu'nun ablası onu dışarıya çıkarmıştı. Sonunda beklenen kişiler de gelmişti. Jihoon ve Yoonji salona geçince herkes saklandıkları yerden çıkmıştı. Jihoon ilk başta biraz şaşırmış sonrasında hemen gülümseyip babalarına doğru koşmuştu. Yeonjun onu hemen kucağına aldı.

"İyi ki doğdun oğlum."

  "İyi ki doğdun bebeğim." Jihoon babalarına sarılmıştı. Onları çok seviyordu ve onları çok havalı buluyordu. Sonuçta herkesin iki babası olmazdı değil mi?

Doğum günü çocuğu herkesle selamlaşırken Beomgyu içeriden mumları yanan pastayı getiriyordu. Muzlu pasta aşığı olan Jihoon pastayı görünce resmen çığlık atmıştı.

  Küçük çocuk hemen masaya koşturdu ve pastanın gelmesini bekledi. Pasta sonunda masaya konmuştu ve herkes onun dilek dilemesini bekliyordu. Dileğini dilemiş ve mumları üflemişti. Yeonjun hemen oğluna doğru gitti ve kendi hediyesini verdi.

"Hadi aç hediyeni." Yeonjun oğluna çok istediği oyuncak araba setini almıştı.

"Teşekkür ederim Yeon baba." Jihoon babasına sarılmıştı. Bugünlerde sürekli babalarına sarılıyor ve onları öpücüklere boğuyordu. Açıkçası bu durumda ikiside ağlamamak için zor duruyordu.

"Al bakalım bu da benim hediyem." Beomgyu ise oğullarının gördüğü ve çok istediği bir uzaktan kumandalı helikopter almıştı.

"Teşekkür ederim baba."

Yemekler yenmiş, pasta kesilmiş ve hediyeler dağıtıldıktan sonra çocuklar bahçede koşuştururken ebeveynler ise onları uzaktan izliyordu ama bir kişi çocuklara bakmak yerine güzel eşine bakıyordu. Kimden bahsettiğimi zaten anlamışsınızdır.

Bu kişi elbette Yeonjun'du. Eskiden kendini ondan saklarken şimdi ise birlikte sıcacık yuvalarında oğullarıyla birlikte yaşıyordu.

"Ne o Yeonjun yüzümü yeni mi görüyorsun?"Elbette Beomgyu kendisini izleyen Yeonjun'u farketmişti.

"Komik değilsin. Hem 7 sene önceki halimizle şu anki halimiz çok değişik ben buna hâlâ alışamadım şahsen."

"Alışmadın mı? Bi git ya. Gerçi haklısın peşimden az koşmadın." Beomgyu birden gülmeye başlamıştı. Bu durum gerçekten komikti.

Beomgyu bu kısa konuşmadan sonra tekrardan dışarıya bakmaya başlamıştı. Tabii eşi yanında olmasaydı dışarıya bakmayı sürdürebilirdi. Yeonjun eli Beomgyu'nun belindeydi ama yavaş yavaş aşağıya indiriyordu.

"Yeonjun biri görebilir." E bu Yeonjun rahat durur muydu? Hayır durmazdı. Eli şu anda Beomgyu'nun kalçasındaydı. Bu kadar rahat davranmasının sebebi ise diğer ailelerin arkasında olmalarıydı.

"Kimse görmez merak etme. Hem bak ne diyeceğim ben? Birinin bana yukarıda yardım etmesi lazım. Yardıma gelmek ister misin?"

"Koltukta yatmak çok eğlenceliymiş diye duydum. Bu gece yatmak ister misin?"

  "Sağol kalsın."

1.5 saat sonra

Herkes gittikten sonra sonunda rahat bir nefes almışlardı. Sonuçta bir düzine çocuk ve onların ailelerini ağırlamak zordu. Üstlerini değiştirmiş biricik oğullarını uyutmuş olan çift salonda oturmuş televizyonda herhangi bir kanalı izliyorlardı. Yeonjun yine Beomgyu'ya bakmak için kafasını çevirdiğinde uyuyan eşiyle karşılaşmıştı. Televizyonu kapatmıştı ve Beomgyu'yu kucağına alarak yatak odasına çıkıyordu. Yatak odasına geldiği zaman Beomgyu'yu yatağa yatırıp o da yataktaki yerine yatmıştı. Yeonjun üstlerini örterken Beomgyu'nun yanağını öpmeyi unutmuyordu. Bu onun için bir alışkanlık haline geldi. İlk başlarda Beomgyu bu duruma şaşırmıştı ama sonuç olarak ikiside alışmıştı. Yeonjun gözlerini kapatmadan önce aklında tek bir cümle vardı.

  Ben bu güzel hayatın bitmesini istemiyorum.

Bölüm sonuna gelmiş oluyoruz. Bu kitapta yazdığım en uzun bölüm olabilir eğçxwırxieö

  Muzlu pasta sevdiğim için muzlu pasta koydum aisbdşweşsnxiafdşs

Bu arada ben bir şey yaptım

Amk ilk defa böyle bir şey yaptım kötüyse kusura bakmayın wpfeüxçxfsi ve lütfen bunu doğum günü partisinde çekilmiş gibi düşünelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Amk ilk defa böyle bir şey yaptım kötüyse kusura bakmayın wpfeüxçxfsi ve lütfen bunu doğum günü partisinde çekilmiş gibi düşünelim

Bölüm hakındaki eleştirilerinizi buraya yazabilirsiniz.

Sonraki bölümde görüşmek üzere🥰✨

Autumn||Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin