Selaaaaam bölüm çok gecikti biliyorum ama inanın bu kitapla ilgili aklımda hiçbir şey yoktu.
Neyse iyi okumalar☺️
Beomgyu gerginlikle sevgilisinin ailesiyle gelmesini bekliyordu. Her şeyin çok hızlı geliştiğini biliyordu ama hiçbir şey onun mutlu olmasını engelleyemezdi.
Annesi mutfakta yemek yaparken ona söyleniyordu. Beomgyu annesine Yeonjun ve ailesinin geleceğini birazcık geç söylemiş olabilirdi. Söyledikten sonra ailecek (evet Yoon ikizler bile) bu güzel gün için yardım etti.
"Beomgyu sence bu nasıl?" Ablası işler bittikten sonra yukarıya çıkıp hazırlanmaya başlamıştı.
"Noona bu biraz abartılı gibi. Sonuçta dışarıya çıkmayacağız."
"O haklı. Hem kasma bu kadar Taehyung'u ve annesini tanıyoruz."
"Annesini tanıdığınızdan neden benim haberim yok?" Yoongi Beomgyu'nun kafasına vurduktan sonra tekrardan konuşmaya başlamıştı.
"Ne zamandır sana her şeyimizi anlatmaya başladık?"
"Kesin sesinizi! Asıl söylenmesi gereken benim!" Üçü birden annelerinin sesiyle susmuştu.
Sonuç olarak Yoonji o abartılı ve pahalı setiyle kalmış Beomgyu ise sanki yakın arkadaşıyla buluşacakmış gibi kot ve tişörtle duruyordu ama annesinin uyarısı üzerine gidip daha şık olan pantolon ve gömlek giymişti. Salona indiği zaman kapı çalmıştı. Direkt kapıya koşmuştu. Diğer aile üyeleri yanına geldikten sonra kapıyı açmıştı. Karşısında sevgilisini gördüğü zaman gülümsemesini tutamamıştı.
Kısa bir selamlaşmanın ardından oturma odasında masaya geçmişlerdi.
"Tekrardan hoşgeldiniz evimize."
"Hoşbulduk." Bir yandan yemek yenilirken bir yandan konuşuluyordu. Karşı karşıya oturan Beomgyu ve Yeonjun birbirlerine bakıp gülümsüyordu.
"Aslında Beomgyu bana sizin buraya geleceğinizi söylediği zaman ben bunun için biraz erken olduğunu düşünmüştüm ama sonuçta onların kararı." Beomgyu'nun annesi konuştuğu zaman herkes ona dönmüştü.
"Evet biraz erken olmuş olabilir ama dediğiniz gibi bu onların kararı." Yoon ikizler ve Taehyung kendi aralarında konuşuyordu. Yeonjun ve Beomgyu ise anneleri tarafından nasıl tanıştıklarını ve nasıl çıkmaya başladıklarını anlatıyorlardı. İkisininde ailesinin onları desteklemeleri onlar için bir şans gibiydi.
Uzunca bir süre konuşulduktan sonra Yeonjunlar artık gitmeye karar vermişti. Kapıda Beomgyu Yeonjun'a sarıldıktan sonra evden çıkmışlardı.
"Sevdim bu çocuğu. Artık içim rahat." Beomgyu annesine gülümsedikten sonra odasına çıkmıştı. Telefonunu eline aldıktan sonra Yeonjun'un az önce bir mesaj attığını görmüştü.
Pembe Saçlı Taş Sevgilim:
Bugün çok güzel olmuştun
Hep böyle giyinBeomgyu:
Hiç giyinmesem nasıl olur🙃Pembe Saçlı Taş Sevgilim:
Güzel olurdu ama başka zamana onlar
Dur ya ben başka bir şey diyecektim sana
Konuyu değiştirdin senBeomgyu:
Aaa öyle mi yapmışım
Neyse ne diyecektin senPembe Saçlı Taş Sevgilim:
Annem seni beğenmiş
İyi ve oturaklı bir çocukmuş dedi
İnanır mısın bilmem ama abimde seni çok beğendi
Hiç abisi ve ablası gibi değil diyorBeomgyu:
Benim annemde senin için öyle dedi
Ayrıca abine teşekkürlerimi iletPembe Saçlı Taş Sevgilim:
Tamam bebeğim
Sonra yine konuşuruz
Seni seviyorum💙Beomgyu:
🧡🧡Yıllar sonra bölüm atan biri vardı o kimdi acaba
BEN İEYDKARWŞATEŞTS
Böyle bir bölüm oldu bu da. Aileler tanıştı artık bu ikisini kim tutar
Sonraki bölümde görüşmek üzereeee🥰✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn||Yeongyu
FanfictionBelki de bir sonbahar akşamı onların kaderini değiştirecekti... 28.06.2021 #1. yeongyu