2.7(Düz Yazı)

256 28 43
                                    

Selam geri geldim. Çok azıcık zaman atlattım şimdiden haberiniz olsun. Çünkü aklımdaki olaylar için zaman atlaması şarttı. Şimdiden iyi okumalar☺️





3 Ay Sonra

Her şey Yeonjun için çok güzeldi. Sevgilisinin tuttuğu evde birlikte kalmaya başlamışlardı. İlk başta Yeonjun'un annesi izin vermemişti ama sonrasında oğlunun üzüldüğünü görünce izin vermişti.

Gerçekten ikiside daha rahat olduklarını hissedebiliyorlardı. Ortak arkadaşlarıyla sık sık bir araya geliyorlardı. Bu durum özellikle Soobin için yaramıştı. Çünkü Kai hâlâ çıkma teklifini kabul etmemişti. Yeonjun ve Beomgyu sürekli ona ilişki tavsiyeleri veriyorlardı.

Akşama doğru Soobin ve Kai gitmişti. Onlar gittikten sonra etrafı azıcık topladıktan sonra koltukta oturmuş ve televizyonda dizi izliyorlardı.

"Ya bu karakter çok salak. Öleceğini bile bile oraya gitti resmen."

"Bebeğim bu bir dizi. Her dizide en az 1 salak karakter olmalı." Bu konuşmanın ardından Yeonjun Beomgyu'nun kafasına bir öpücük kondurmuştu. Dizi bittikten sonra ise birlikte uyumuşlardı.

Sabah

  Sabah ilk uyanan Beomgyu olmuştu. Yatakta uzun bir süre telefonla oynadıktan sonra mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.

  Bolca yanma tehlikesi atlatmıştı ama sonuç olarak hayattaydı. Odaya gittiği zaman Yeonjun'un hâlâ uyuduğunu görmüştü. Yatağın üstüne atlayarak onu uyandırmaya çalışıyordu. Sonunda uyanan Yeonjun ile kahvaltı edebileceklerdi.

Beomgyu'nun aksine Yeonjun kalktığı gibi kahvaltı yapabiliyordu. Bol kahkahalı kahvaltı sonrasında dışarıya çıkmışlardı. Marketten birkaç şey aldıktan sonra eve dönerken ikisininde telefonuna mesaj gelmişti. Evet aynı anda mesaj gelmişti.


ŞARJ KABLOSU

Soobin:
AĞLAYIN EZİKLER
ARTIK BENİMDE SEVGİLİM VAR
BENİMLE DALGA GEÇEMEZSİNİZ ARTIK
OH SONUNDA BE
MİNİK BEBEĞİM SONUNDA TEKLİFİMİ KABUL ETTİ

Beomgyu:
Öncelikle tebrikler
Sonrasında Kai'a sabır diliyorum
Yazık oldu daha seni tanıyamamış belli
Yoksa çıkmazdı

Felix:
O çocuk bebek değil tamam mı
Ayrıca tebrikler artık Kai artık teklifimi kabul et diye okulda ağlamazsın umarım

Soobin:
Çok mutluyum bugün
Neyse gideyim ben
Çiçeğime yazayım

~~

5 WONUM KAYIP KİM ALDI

Peluşçu Kai:
Merhaba sevgili dostlarım
Size bir haberim var
Ben Soobin'in çıkma teklifini kabul ettim

Yeonjun:
Tebrik ederim Kai
Umarım teklifi gerçekten isteyerek kabul etmişsindir

Peluşçu Kai:
Evet hyung gerçekten isteyerek kabul ettim
Onu seviyorum

Taehyunmuş:
Vay be tek bekar ben kaldım demek
Desenize kral yalnız ölecek

Hyunjin🦙:
Tebrik ederim Kai
İkinizin çok güzel bir çift olacağına inanıyorum

*Peluşçu Kai ismini Kai olarak değiştirdiniz*

Kai:
Tekrardan hepinize teşekkürler

"Ya bir Soobin'in yazdığı şekle bak bir de Kai'ın yazdığı şekle bak." İkiside birbirlerinin grup mesajlarını okumuştu. Soobin heyecanını mesaja dökerken Kai daha normal şekilde yazmıştı mesajını.

"Çocuk heyecanlı işte boşver. Hem zamanında senin içinde Soobin gibi olduğunu söylemişlerdi."

"Yalan o yalan bakma sen onlara." İkiside mutlu bir şekilde eve doğru ilerlemeye başlamışlardı.







Tekrardan merhaba sevimli okuyucular. Artık düz yazı yazarken zorlanmaya başlıyorum. Neden böyle oluyor bilmiyorum ama kendimi düzeltmeye çalışıyorum.

Ayrıca bunlar baya evli çift gibi oldular🥺

Neyse çok uzatmıyorum sonraki bölümde görüşmek üzere🥰✨

Autumn||Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin