Hejka mam ma imię Gabrysia i to jest moja pierwsza Książka🥺 Mam wielką nadzieję że się spodoba chociaż jednej osobie/// przy okazji pozdrawiam panie Olgę i Kingę za wsparcie , kc .X
------------------------Rozdział 1-----------------------
Cześć wszystkim! Jestem Harry Edward Styles, zwykły mężczyzna który był piosenkarzem za czasów liceum. Byłem w zespole o nazwie 'White eskimo', było tam kilkoro kolegów z klasy. Wygrywalismy wojewódzkie konkursy i olimpiady, jednak mimo takich sukcesów nie wiem czy teraz napewno chciałbym do tego wracać. Nie jestem nudziarzem uwielbiam muzykę ale nie kręci mnie sława. Lubię czytać książki typu kryminały lub romanse, jeśli Książka jest kryminałem i romansem w jednym jest idealna :)). Pracuje w biurze, mimo swojego wieku (26 lat) nie zakochałem się nigdy szczęśliwie. Zawsze albo bylem zdradzany albo nie czuliśmy tego do siebie. Do końca nie wiem czy jestem gejem hetero czy bi albo jeszcze inne orientacje o których nie wiem. Tak nie wiem kim jestem. Troszkę to przeżywam jednak zawsze się spotka swoją bratnią duszę, przynajmniej mam taką nadzieję. Można powiedzieć że czuję większy pociąg do mężczyzn ale nigdy z żadnym nie byłem. Mam paczkę znajomych z którymi wychodzę ma piwko czy dwa. Oglądamy razem filmy i gramy w football. Jak ich poznałem? Niall to mój przyjaciel od piaskownicy, jest zajebisty. Liam to kolega z pracy, jest menedżerem,co dużo też mi pomaga w pracy hahaha. Jeszcze jest jeden pan A mianowicie Zayn. Zayn to taki moge powiedzieć lekki nudziarz jednak i tak kocham go jako kumpla. Uwielbiam tatuaże tak samo jak on więc często mamy wypady do studiów tatuaży A Nialler i Liam się tylko smieją😒. Pewnego dnia w moje urodziny Zayn zaprosił mnie na imprezę wraz z Niallem i Liamem. Była to impreza niespodzianka ale jak to Zayn wszystko zdradził. Miała być to impreza u szefa mafii najgrozniejszego człowieka w Wielkiej Brytanii jak i nie na całym świecie Louisa Tomlinsona. Z kad on miał takie znajomości?!?! Nie chciałem w to wnikać jednak bylem bardzo wystraszony. Po twarzach moich kolegów wiedziałem że sądzą to samo. Impreza zaczynała się o 20:30, więc nie jakoś późno. Zayn nas zawiózł A w drzwiach powitał nas Simon. Od razu wiedziałem że to będzie dupek co ma nie równo pod sufitem. Wpuścił nas i Zain przedstawił nas wszystkim i wkoncu nadszedł czas na szefa całej tej jebanej mafii. Zobaczyłem go i totalnie mnie zatkało. Idealny w każdym kawałku piękny i jeszcze taki seksowny.. Niall Od razu to zauważył, szturchnął mnie kazając mi się przedstawić-H-Harry Edward Styles. Bardzo się cieszę że Cię poznaje.- powiedziałem i zrozumiałem jak żałosny byłem.
-Ty pewnie mnie znasz :)) Jestem Louis William Tomlinson. Szef tej wielkiej mafii. Zayn dużo o tobie opowiadał i widzę że mówił prawde. Niezłe z Ciebie ciacho.-odpowiedział
Wiedziałem że wie to że jestem zestresowany, robi to specjalnie!! Chce żebym się czuł nieswojo! Pierdolony Louis! Ale muszę sie hamować. Nagle z zaskoczenia mnie przytulił. Oczywiście odwzajemniłem to i wtedy dotarło do mnie , że to jest ta osoba.
_______________________________________________
I jak pierwszy rozdział? Mam nadzieję że się spodobał💖
CZYTASZ
How I met my chrush/// Larry ff///
FanfictionHarry udaje się na imprezę urodzinową, na której jest najniebezpieczniejszy boss mafii Louis William Tomlinson. Zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia. Czy jednak szczęśliwie?