Bölüm 4

80 3 0
                                    

Arabaya binip bütün yol boyunca konuşmamak gerçekten mükemmeldi. Arabadan oflayarak inip onu beklemeden bara koştum. Buraya sürekli geldiğimden barın sahibini tanıyordum. 40 50 yaşlarında göbekli, saçları hafif dökülmüş bir adamdı. Koşarak sarıldım.

-Merhaba Pedro.

-Merhaba Alli.

Bana her zaman Alli derdi. Arkama bakıp

-Sende hoşgeldin Eugenio.

-Nasılsın Pedro?

Diye şakalaştılar. Demek ki o da her zaman buraya geliyordu. Eugenio yanıma gelip tiksintiyle belime sarıldı ve barın kapısını açtı. Lanet ollsun ki ona bu gece boyunca katlanmak zorundaydım. Hemen yanımıza gelmeye başladılar. Umarım bu tanışma faslı bir an önce biter diye düşünüp sorulan sorulara ve övgülere katlanmaya çalışmaya başladım. Sorular bittiğinde kendimi barın önüne atıp bir tekila söyledim. Müstakbel kocam baktığımda hiç vakit kaybetmeden soluğu kızların yanında aldığını gördüm. Herkes neden ve nasıl evlendiğimizi bildiği için rahat davranıyordu. Eğer kehanet saçmalığı olmasaydı belki ona şuan da oynaştığı kızlar gibi aşık olur gece yatağına girer ertesi gün de kıçıma tekmeyi yiyip salya sümük ağlardım. İçtiğim içkilerden mi düşüncemden mi bilmiyorum ama yüzümü hissetmeme rağmen tiksintiyle buruştuğunu hissetmiştim. Halime şükredip bir tekilayı daha dikleyip arkadaşlarımın yanına gittim. Andres(Eugenio'nun kuzeni) yanıma geldiğinde elimi tutup dans etmeye başladım. Andres bana aşıktı ama o bir Siller değildi ve kimseye söyleyemiyordu. Yanıma gelen adamlarla onu bırakıp dans etmeye başladım. Bir süre sonra iyice kendimden geçip coşmuşum ki biri sertçe kolumdan çekmişti. Çeken kişiye baktığımda gözlerinden -biraz daha zorlasa ateş çıkacak- çok sinirli olduğunu gördüm.

-Sen ne yaptığını sanıyorsun?

-Sen ne yapıyorsan onu. Ama daha size yetişemedik. Henüz yiyişme kıısmına geçmedik de.

-Farkında mısın bilmiyorum ama bu parti bizim için yapıldı ve müstakbel gelin adayı(!) olarak başkalarıyla oynaşman hiç iyi değil.

-Oh! Affedersin, benim hatam. Onlar sadece müstakbel damat adayının(!) gelinden başkasıyla yiyişmesine bir şey demiyorlardı. Tamamen yanlış anlamam.

-Allison ben erkeğim ve soyun devam etmesi için birileriyle yiyişmem gerek!

-Boşversene! Onlar zaten birbirimizden nefret ettiğimizi biliyorlar. Neden takılsınlar?

-Daha fazla tartışmak istemiyorum! İtibarımızı zedeliyorsun!

-Sende itibarımıza itibar katıyorsun!

-Allison eve dön ve gidip bir duş al ya da kahve iç! Ne yaparsın bilmem ama bir an önce ayılmaya çalış!

Biz tartışırken arkamızdan gelen bir adam belime sarılarak beni arkasına aldı.

-Bıraksana kızı birader!

-Sen kimin partisinde olduğunu bilmiyorsun sanırım.

-Biliyorum! Ne olmuş! Kız seni istemiyor işte!

Eugenio daha fazla dayanamayıp adama yumruk attı. Korumalar gelip adamı dışarı atarken Eugenio'nun saçını çekmeye başladım. Kurtulup bana tokat attı. Bende sinirlenip yumruklamaya çalıştım. Herkes bize bakıyordu. Eugenio beni kucaklayıp sırtına attı.

KEHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin