BÖLÜM 2

132 3 1
                                    

Ben Allison Lozz yoksa Siller mı demeliyim? Saçma bir kehanet uydurması yüzünden sevmediğim bir adamla evlendirildim. Tanrı'ya şükürler olsun ki yakışıklı eğer çirkin olsaydı bir ömür onunla yaşamak kabustan başka ne olabilir? Evet doğru duydunuz bu saçma kehanet uydurmasına göre ondan boşanamam. Bir ömür onunla yaşamak zorundayım. Şu saçmalığın tarihi yüzyıllar öncesine dayanıyor. Bir cadı -amacı neydi ki bizi lanetledi bilmiyorum- bizi lanetlemiş ve ömür boyu Siller ve Lozz'lar evli kalmak zorundaymış. İşte yeni başlıyoruz. Saçmalığın bir maddesi daha. Her evleneb Siller Lozz ömrünün sonuna kadar beraber yaşamakla beraber birbirlerinden nefret ederler. Bir taraf aşın olur, diğer taraf ise nefret eder. Ve tahmin edin ben hangi tarafım? Tabii ki, aşık olan zavallı ben okuyorum. Hadi başa saralım ve neler yaşanmış hepsini beraber görelim.
-Tatlım kehaneti biliyorsunuz. Sen ve Eugenio evlenmek zorundasınız.
-Kehanet bir uydurmadan ibaret. O adamla evlenmeyeceğim.
-Bende evlenmek istemiyorum! Hayatımın sonuna kadar onunla yaşayamam!
-Tatlım sen zaten bir erkeksin. Soyun daha doğrusu bu kehanetin bizi lanetlememesi için başkalarıyla olmalısın. Allison'la aynı evde yaşarsın ama başkasından bir çocuğun olur. Zaten şuana kadar birbirinden çocuğu olan bir Lozz-Siller görmedik.
-Mümkün olsa bile ben bu adamla çocuk yapmazdım!
-Oh, benim hatam! ben sana yalvarıyordum benimle yatıp çocuk yapman için!
-Benim bu küstah adamla evleneceğimi düşünen varsa aklını kaçırmış olmalı.
-Bencede. İkimizde evlenmek istemiyoruz. Ve evlenmeyeceğiz. Bu konu burada bitmiştir.
BU BÖLÜM BİRAZCIK KISA SÜRMÜŞTÜR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ONA GÖRE DEVAMINI YARIN YAZACAĞIM...

KEHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin