BÖLÜM 5

64 3 1
                                    

Çırpınırken arabanın kapısını açıp zorla beni bindirdi ve eve doğru sürdü. Eve geldiğimizde bardan çıkarken olduğu gibi yine sırtını alıp odaya çıkardı. Odamda bulunan banyoya sokup üstümdekilere aldırmadan buz gibi suyu üstüme tuttu. Soğuktan çığlık atarken buna dayanamıyormuş gibi suyu çok açıp biran önce ayılmamı sağladı. Odadan çıktığında üstümü değiştirdim. Kapı çaldığında elimdeki saç kurutma makinesini bırakıp kapıyı açtım. Gelen Valeria'ydı.
-Seni aşağı çağırıyorlar.
Dedi ve gitti. Ardından bende aşağı indim. Bütün aile aşağıdaydı.
-Eugenio'nun yanına geç.
Dedi babam.
Onun yanına giderken birazdan olacakları biliyormuş gibi o da endişeliydi.
-Siz ikiniz. Bizi rezil ettiğinizin farkında mısınız? Derdiniz ne sizin?
-Herşeyi o başlattı!
-Asıl o başlattı! Bara girdiğimizden beri başka kızlarla yiyişiyor! Ben iki kişiyle dans ettim diye bana bağırıyor!
-İki kişiymiş! Barın tamamıyla dans ettin! Bilmem farkında mısın ama o parti sen sürt diye verilmedi!
-Bana diyene bak! Doğru o parti sen kızları becer diye verildi.
-Yeter ikinizde susun! Allison Eugenio'nun başka kızlarla olması sorun değil. Soyumuzun devamı için gerekli. Ama sen başkasıyla olamazsın.
-Saçmalık! Saçma ve uydurma, bir kehanet için zaten bu narsistle evleniyorum. Nasıl yaşayacağıma kimse karışamaz. Kehanetin canı cehenneme!
-Allison!! Buraya gel!
Onlar bağırırken ben hızla odama çıktım ve kapıyı kitledim.
BU BÖLÜM KISA OLDU PAZAR GÜNÜ YAYINLAYACAĞIM DÜĞÜN GÜNÜNÜ BEKLEYİN :)

KEHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin