Kapitel 6- du är vacker

197 4 0
                                    

Felix perspektiv'

Den kalla vinter luften trycks mot min halvt nakna hud. Jag tar upp en cigg och tar ett par bloss innan Leyla slår den bort från min hand.
Jag han inte klaga innan hon kraschade mot mina läppar.
Hon drog handen innanför min tröja och putta ner mig i sängen, hon gav mig ett smile som jag inte kunde tyda. Hon kysste mig vid bröstet och ner till min kalsonger och jag kände hur jag fick stånd
"Nej nu måste jag nog duscha." Sa hon och lyfte på sig. Jag gav henne en sur min.
"Får man följa med in?" Hon suckade och lipade mot mig, hon viftade med röven och stängde igen dörren med en smäll.
Leylas perspektiv'
Jag slängde av mig alla kläder som jag hade på mig och drog ut min snodd från håret och lät håret lägga sig naturligt. Jag gick in i duschen och satte den på nästan det varmaste, jag älskar att ha det super varmt när det är vinter. Jag lutade bak mitt huvud och gick i genom med fingrarna i håret för att vara säker att det var rent, plötsligt kände jag ett par armar linda sig runt min överkropp och jag slog upp ögonen snabbt. Där står ingen annan än Felix Sandman med sitt lurande leende.
"Du skrämde mig..." Säger jag surt.
Han skrattade och kysste mig mjukt på läpparna.
När han drog ifrån så sneglade hans blick ner till brösten och jag var ganska säker på att en rosa/röd nians hade dykt upp på kinderna.
"Rodna inte, du är vacker." Sa Felix, fast jag kunde inte undgå att rodna ännu mer av vad han just sa. Men då kom jag på att Felix stod framför mig helt naken och jag log säkert som ett fån.
"Gillar du det du ser?" Säger han och blinkar med ena ögon. Jag nickar ivrigt. Han hade precis tänkt och ta på mitt bröst men han var osäker på vad jag skulle tycka om det för jag såg det direkt på hans ansiktsuttryck, jag greppa tag i hans hand och lät den greppa tag om mitt bröst. Han tryckte upp mig mot väggen och han började kyssa mig i nacken och upp mot ansiktet.

Just a player >> f.sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang