What Now // İlerideki bölümlerden bir kesit...

15.8K 39 2
                                    

Sadece ileriki bölümlerden bir kaç kesit yayınlamak istedim... Muhtemelen 15-20 arası bölümlerden.

**************

-Kate'in anlatımı-

Bugün birinci ayımız ve michaela mükemmel bir hediye hazırlamıştım bile... İlk önce onu bir yemeğe götürecek, ona güzel bir hediye verecek sonrada muhteşem bir gece geçirteceğim :) hmmm memnuniyetle kıkırdadım. Rezervasyon (Tamam) Hediye (Tamam) Gece için seksi iç çamaşırları (Tamam) Elbise (Tamam) herşey hazırdı. Yinede emin olmak için hediyemi kontrol ettim. Kırmızı tüylü bir kalpli kutu içine; Bir kar küresi, onun bana ilk aldığı zamanı hatırladım ve dudaklarım istemsizce yukarı kıvrıldı. Çok güzel bi kar küresiydi, demirini çevirince güzel bir melodi açlıyor kürenin içinde bir kadın ve bir erkek dans ediyormuşcasına taban dönüyordu, bu kadar anlamlı bir hediye yaptırdığıma memnundum. 1 ay öncesi aklıma gelince yatağıma oturdum ve o geceyi düşünmeye başladım. Tıpkı küredeki gibi kırmızı kısa bir elbise giymiştim, michael ise bir rüya gibiydi... Düşüncelerimden sıyrılıp dier hediyeleri kontrol ettim. En çok istediği ve dünyada saece 4 tane olan saç bandanası, Üzerinde superman amlemi olan pena (superman sevdiğini biliyorum) Küçük bir Slenderman (komik olsun diye) Üstünde çizgi roman türü şeylerin olduğu bir tişört. Küçük bir ayıcık (üstünde seni seviyorum mikey yazandan). Üzerine kendi parfümümü sıktım ve kullanılmış bir iç çamaşırı koydum, bunu sevdiğini biliyorum. İçimden sapık derken gülmeden edememiştim...

-Restorant vs es geçiyorum-

-Slenderman'in hesabını sorma vakti küçük hanım. Tutkuyla bakıyordu adeta, kendini bana biraz daha sürterken kesik kesik inlemelerimden biri çıktı boğazımdan.

-İç çamaşırı sayesinde affedersin diye düşündüm. Şirin şirin gülümsüyordum.

-Eğer o süprizden dolayı daha nazik olacağımı sanıyosan yanılıyosun güzelim çünkü affetmedim, ayrıca kullanılmış iç çamaşırlarını sen görmeden çalıyorum zaten. dedi arsız arsız gülerken, gözlerim büyüdü ve koluna yumruk attım

-Michael Clifford! sen yaramaz bir çocuksun (ur a naughty boy dfgdfg). dedim gülerken.

Michael biraz daha kıkırdadıktan sonra üzerindeki son kumaş parçasını bacaklarından sıyırdı ve gözlerini gözlerime dikti, beni tutkulu bir şekilde öptükten sonra dudaklarını boynuma indirdi. Oraya bir iz bıraktıktan sonra aşağa kaydı, dudaklarının değdiği heryer alev alırken ellerimi onun saçlarına geçirdim ve boğazımdan gelen bir inlemeye daha mani olamadım. Göğüsümün ortasına geldiğinde elini sırtımdan geçirdi ve südyen,min kopçasına ulaştı, biraz daha denedikten sonra kopça açıldı ve michael hızlı bir çekilde onu bedenimden çekip bir kenara fırlattı. Dudaklarını sol göğüsümü usulca emerken dierini avuçlarının arasına aldı, adını inledikten sonra göğüsümü fazla acıtmayan bir ısırık bıraktı ve aşağıdaki yoluna devam etti. Uzun bir gece olacağı kesindi...

-

Kesit Sonu.

WHAT NOW // M.CHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin