1.rész

365 14 0
                                    

*Jeongin*

-Jeongin! Segíttenél ki pakolni ezt a dobozdt?-nézett rám anya segélykéröen.

-Persze! Máris!-oda mentem és segítettem neki.

Idő közben meg jöttek a mostoha testvéremék is és be száltak ők is a ki pakolásba. Miután mindent ki pakoltunk ami a konyhába, fürdőbe, étkezőbe, nappaliba kell el mentünk ki választani melyik lesz a mi szobánk. Én egyből az emeletre mentem, hiszen a régi szobán is az emeleten volt. Ki választottam azt a szobát amelyik az utsza fele néz. A mostoha testvérem akit egyébként Hyunjinnak hívnak ő a mellettem lévő szobát választotta ami a mellettünk lévő erdőre néz. Nem értettem miért pont az kell neki de nem kérdőjeleztem meg, hiszen nem ismerem a személyiségét.

Ki pakoltam az újdonsült szobámba a cuccaimat. Az ágyam melletti éjjeli szekrényre le tettem a telefonom és a töltöm. A kis szekrény mellett volt konektor és ott volt egy hosszabbító is. Be dugtam a hosszabbítót és a telefontöltőmet meg a hosszabbítóba dugtam. A telefonom fel tettem töltőre mert le merült idő közben. Lassan már be is esteledett mire ki pakoltam mindent. Anya hívott le vacsorázni, de mivel most már este van és anyámnak nem volt kedve főzni ezért rendeltünk gyors kaját. Aztán mikor mindenki meg ette el mentünk fürdeni. Én mentem Hyunjin után. Hyunjin pont jött ki a fürdőből. Ahogy el ment mellettem ázott kutya szaga volt. Nagy szemekkel néztem rá.

-Most mi az?-néz rám Hyunjin teljessen értetlen fejjel.

-Ja..Semmi..-el kaptam róla a tekintetem majd gyorsan be mentem a fürdőbe mielőtt bármit is reagálhatott volna.

Gyorsan le tudtam a fürdést és be mentem a szobámba. Le feküdtem aludni. Gyorsan be is aludtam.

🐺Farkasok🐺//HyunIn\\ ✔Where stories live. Discover now