10.rész

185 6 0
                                    

*Hyunjin*

|7.rész|

Reggel eléggé el aludtam. Így sajnos csk második órára értem. De amint be léptem az osztályba valami nagyon szemet szúrt. Jeongin nem a helyén volt. Körbe néztem, h hol lehet, majd meg láttam a buziknál.

Oda mentem a padunkhoz majd le ültem Lix mellé.

-Jeongin miért a faszfejeknél ül!?-kérdeztem eléggé indulatosan.

-Mert meg jött Minho. És mint mindenkin tudja mellé lehetetlen le ülni..-sóhajtott szomorúan.  
 
Ohh tényleg...el is felejtettem, h Jeongin azt a helyet választotta magának ahol eredetileg Minho ül..
Sóhajtva le ültem Lix mellé. Ő csk meg fogta a vállam.

-Ha gondolod beteget jelentek a hétre, és akkor Jeongin ide tud ülni.-mosolygott rám aranyosan. El mosolyodtam én is és meg simiztem a haját.

-Nem Lix. Majd ki találok valamit.-sóhajtottam.

Az egész óra azzal telt el, h imákat mondtam nehogy Mark akár egy újjal is hozzá érjen Jeonginhoz. H őszinte legyen Jeongin nagyon meg tetszett nekem, és nem akarom, h egy Mark féle patkány be mocskolja.

Mikor vége lett az órának megint ki mentek focizni. Mi Lixel oda mentünk Minhohoz.

-Helló.-köszöntem neki mire fel emelte a padról az álmos fejét. Szóval végig aludta az órát.

-Helló. Mit akartok?-nézett ránk unottan.

-Mi csk meg szeretnénk téged kérni arra, h Jeongin hagy üljön ide melléd. Nagyon aranyos fiú, nem zavarna téged.-mosolygott rá Felix.

-Nem!-vissza tette a fejét a padra.

-Miért n-..-kérdeztem volna meg ha Jisung nem szól közbe.

-Hyunjin! Jeongint haza küldték!-mondta lihegve mire egyből rá kaptam a tekintetem.

-Mi!? Miért!? Mi történt??-kezdtem el egyből aggódni.

-Mikor fociztak a faszopokkal az egyik ki rúgta a lábát és szegény fel nyalta a betont.-nézett ő is szomorúan.

-Sszz..-fintorodott el Lix.

-Hol van a gyerek!?-mondtam már szinte kiabálva.

Jisung el kezdett futni egy irányba mi pedig Felixel követtük őt. Hátra vitt minket a foci pályára majd meg láttuk ott a társaságot, kivéve Markot és Inniet.
   
Az egyiket a pólójánál fogva meg emeltem és kérdőre vontam, ki rúgta ki Innie lábait. Nem igazán akartak köpni ezért mindegyiket az orvosiba juttattam. Majd egy szembe jutott, h Jeongint tuti haza küldték.

Órák után sietve mentem haza. Ahogy mentem be a házba szembe találtam magam Markal.

-Fasznak voltál a házunkba!?-köptem oda neki a szavakat.

-Nyugi már..-nevetett amivel az agyamra ment.-Majd Jeongin el mondja ha akarja.-mondta majd már el is ment.

     
|8.rész|

Gyorsan szedtem a lépcső fokokat majd mikor fel értem az emeletre Jeongin szobája elé mentem. Csend volt.

Kopogtam. Semmi. Újra kopogtam, de ismét semmi. Így hát be nyitottam majd egyből a számomra lényeges dologra tértem ki.

-Mit csinált itt ez a Mark gyerek?-néztem Inniet. 

-Haza kísért. Egyedül nagyon lassan jöttem volna, de így egész gyorsan meg oldottuk.-magyarázta. Bólintottam majd ki mentem, majd pár másodperc múlva vissza is jöttem a táskámmal. Addigra Jeongin lehajtott fejjel ült.

-A tanár azt mondta segítsek az anyagban amit vettünk ma.-ültem oda mellé az ágyára.

-Rendben!-fel állt és oda bicegtem a táskájához majd vissza vele az ágyhoz, aztán le ült mellém.

El magyaráztam neki az anyagot amit ma vettünk, ő pedig figyelmesen végig hallgatta. Mikor végeztünk meg szólalt.

-Hyunjin..még mindig érdekelnek az állítólagos farkasok?-még ilyenkor is ezen gondolkozol Innie?

-Igen. De most, h le sérültél nem megyünk. Majd ha kicsit jobban vagy.-mosolyogtam rá és meg simogattam a haját.

Bele bújt az érintésembe. Jeongin nagyon aranyos fiú. Bele néztem a szemébe és mosolyogtam rá. Ő is ezt tette.

Percekig csk néztük egymás szemeit. Mire észbe kaptam már közeledni kezdtem hozzá, az ajkait nézve. Ő is közeledni kezdett felém. Mikor már majdnem össze értek az ajkaink el húzódtam. Fel álltam és a táskám megfogva mentem ki a szobából, egyenesen az enyémbe és magamra zártam az ajtót.

Annyira akarom In ajkait, de még nem lehet. Majd ha meg tudja az igazságot és úgy is el fogad.

|9.rész|

Másnap reggel viszonylag korán keltem. A suliban láttam ahogy Jeongin előttem ment be az osztályba. El mosolyodtam. Arra gondoltam, meg kérdezem, h nem-e jön velünk kosarazni. De ahogy be mentem láttam, h Jeongin megint azzal a himkurvával van. Megvető pillantásokkal illettem meg a gyereket. Ahogy észre vette gúnyosan el mosolyodott és magához ölelte Jeongint, majd ugyan úgy nézett engem ahogy én is őt. Na itt fel ment bennem a pumpa. El borult a fejem és és már meg indultam feléjük mire Lix a vállamra fogott. Rá néztem Lixiere.

-Hyunjin..Ne rendezz jelenetet. Tudod, h az igazgató ígyis pikkel rád a múltkori miatt. Meg mondta, h a következő alkalommal már felfüggesztenek. Ezt akarja el érni. Hagyod neki?-kérdezte mire én csk sóhajtottam és oda mentem vele a padunkhoz majd le basztam a táskám és le vágódtam a székre majd a padba verve a fejem hagytam is ott.

Az óra rohadt unalmasnak bizonyult, mint mindig. Lix próbált hozzám beszélni, de az én egy szavas válaszaim miatt inkább fel adta. Tudja, h ilyenkor nincs olyan téma amivel fel tudná kelteni az érdeklődésem. Engem jelen pillanatban csk Jeongin érdekelt. Rá néztem az említett személyre. Annyira aranyos. De bárcsak ne az a rohadnék mellett ülne.
Jeongin rám vezette édes tekintetét. Gondolom észre vehette, h nézem. Így el néztem róla. 

Ahogy ki csengettek már ki is mentek. Legszivesebben már mentem volna  utánuk de Lix rám szolt.

-Hwang Hyunjin! Ne menj utánuk.-mondta majd meg is fogta a két vállam.

-De mi van ha Jeonginnak újra baja lesz?-néztem rá nagy szemekkel. Nem engedhetem, h ez meg történjen újra.

-Akkor majd engedem, h meg verd Markot! De még ne, kérlek. Legalább egyszer hallgass rám. Tudom hogyha egyszer el borul az agyad akkor úgysem fog tudni senki meg állítani. De még egy kicsit fogd vissza magad.

-Haj...rendben.-sóhajtva adtam be a derekam Lixnek. Igaza van. Ha el borul az agyam Markot úgysem szedi ki senki a kezeim közül még agyon nem vertem.                       

Mivel ez a szünet egy hosszabb volt el mentünk Lixievel az iskola másik oldalára kosarazni. A kosár meg a foci pálya az iskola két másik oldalán van, mert már ebből is volt balhé Markékkal.                                                                                  

🐺Farkasok🐺//HyunIn\\ ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang