21.rész

152 10 0
                                    

*Jeongin*

Ez után meg beszéltük a fiukkal, h jöjjenek ők is át Minhohoz. Át is jöttek majd fel mentünk az ő szobályába. Majd mindenki helyet foglalt, de ez után senki nem szolt a másikhoz. Ránk telepedett a csend amit végül Hyunjin tört meg.

-Jeongin..végül nem adtál választ a kérdésemre..-nézett rám Hyunjin.

-Yah! Csk annyi, h undorító mondón viselkedtél Innievel!-karolt át Minho és vont magához.

-Hyun??-szólalt meg Felix is.-Biztos róla beszélünk?-mutatott az emelgetett fiúra.

-Igen! Az ölébe vette Jeongint és már majdnem meg is csókolta erre azt kéri tőle, h ne forduljon elő több ilyen!-viaskodott Minho.

-Hogy mi van!?-akadt ki Hyunjin is.-Én soha nem kértem tőle ilyet! Soha nem akarnám ezt nem megismételni! A napnak az a része csodás volt!

-Mégis mikor haza mentetek be mentél hozzá és ezt kérted!-emelte meg Minho a hangját. Hyunjintól és Felixből egyszerre tört ki a nevetés amit Minhoval nem tudtunk hova tenni.-Mi ilyen rohadt vicces!?

-Az, h Jeongin nagyon félre értette Hyunjint.-mondta Lix majd mind Hyunjinra emeltük a tekintetünk.

-Én a Markos esetre céloztam. Jeongin..mégis, h kérhetnék tőled ilyet mikor szeretlek?-nézett rám Hyunjin. Én pedig az utolsó szó hallatán azt hittem, h ott végem. Azt mondta szeret...

-Ohh...nagyon sajnálom, de akkor nagyon félre értettelek Hyunjin...-hajtottam le a fejem szégyenemben.

-Ugyan semmi baj.-jött oda Hyunjin majd meg simogatta a fejem.

-Én is sajnálom, azt ahogy beszéltem veled.-szólalt meg mellettem Minho is.

-Ne aggódj tőled már meg szoktam.-nevetett Hyun majd le ököl pacsiztak Minhoval.

Ez után az este csendben telt el. Lényegtelen dolgokról beszélgettünk. Majd el jött az alvás ideje. Minho adott egy vendég szobát Hyunjinak és nekem. Be mentünk a vendég szobába majd egymásra néztünk.

-Alszol te belül?-nézett rám Hyunjin.

-Igen.-bólintottam, majd be másztam az ágyba.

Be feküdtem a belső felére és a fal felé fordultam, mert úgy volt kényelmes. Hyunjin le kapcsolta a kisvillanyt majd be feküdt mellém és be takarózott. Pár percig mozgolódott majd meg éreztem karjait derekamon. Ettől az éréstöl nagyon zavarba jöttem. Csk pár perc múlva simítottam kezére annak reményében, h már alszik, de nem így volt. Hyunjin egyik kezébe vette az enyémet és össze kulcsolta az ujjaink.
Így szidtunk el. Ez volt az első éjszakám vele.

🐺Farkasok🐺//HyunIn\\ ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ