*Jeongin*
Nem tudtam mit reagáljak. Hirtelen és váratlan volt. Mark meg csókolt! Csk áltam ott le fagyva még ő mozgatta az ajkait. Át karolta a derekam és hozzám nyomta magát. Ahogy meg éreztem nem éppen nyugalmi állapotban lévő férfiasságát az enyémnél fel nyögtem. Mark ezt jó jelnek vette és nyögésemet ki használva nyomta át nyelvét a számba.
El kezdett játszani a nyelvemmel. Egy darabig csinálta majd el vált.-Na mostmár tényleg mennem kell.-mondta majd meg puszilta a homlokom és már el is ment.
Na jó. Én ezen a ponton teljesen le fagytam. Mark meg csókolt. Ami annyit tesz, h meleg. Vajon a haverjai is azok lehetnek?
A gondolatmenetemből Hyunjin rángatott ki a hangjával.
-Mit csinált itt ez a Mark gyerek?-nézett rám.
-Haza kísért. Egyedül nagyon lassan jöttem volna, de így egész gyorsan meg oldottuk.-Hyunjin bólintott majd ki ment.
Nem tudom mért védtem ki Markot. Hyunjin úgyis hetero és az kizárt lenne, h esetleg egy kicsit is kedvel engem. Haj..
Fejemet le hajtva ültem le az ágyamra. Pár másodperc múlva Hyunjin a táskájával jött vissza.
-A tanár azt mondta segítsek az anyagban amit vettünk ma.-ült le mellém az ágyba.
-Rendben!-fel álltam és nehezen oda bicegtem a táskámhoz majd vissza vele az ágyhoz. Le ültem Hyunjin mellé.
Hyunjin egész érthetően magyaráz. Talán még jobban is mint maga a tanár. Gyorsan kész lettünk vele.
-Hyunjin..még mindig érdekelnek az állítólagos farkasok?-néztem rá a "nem" válasz reményében.
-Igen. De most, h le sérültél nem megyünk. Majd ha kicsit jobban vagy.-mosolygott rám kedvessen és meg simogatta a hajam.
Bele bújtam az érintésébe. Hyunjin nagyon aranyos fiú. Bele néztem a szemébe és mosolyogtam rá. Ő is ezt tette.
Percekig csk néztük egymás szemeit. Mire észbe kaptam Hyunjin már el kezdett közeledni hozzám, az ajkaimat nézve. Én is közeledni kezdtem hozzá. Mikor már majdnem össze értek az ajkaink Hyunjin el húzódott. Fel állt és a táskáját megfogva ment ki a szobámból.
Nem értettem Hyunjin-t. Mi volt ez? Miért csinált úgy mint aki meg akar csókolni, közben pedig mégsem?..
YOU ARE READING
🐺Farkasok🐺//HyunIn\\ ✔
Fantasy"-Gratulálok..-csóváltam a fejem. -Sajnálom Jeongin. Nem akartam, h így tudd meg.-hajtotta le a fejét." |boyxboy (HyunIn) |MinLix ship is található benne |Trágár szavak, helyenként vér és erőszak is elő fordulhat |+16-os, +18-as jelenetek találhatók...