*Jeongin*
Minhoval jól el beszéltük az időt. Aztán anyukája, szolt, h menjünk le enni, mi pedig úgy is tettünk. Aztán fel mentünk a szobájába majd pár óra múlva már este felé járt az idő. Anyukája esti műszakban volt, így hát meg beszéltük, h le megyünk a nappalijukba filmet nézni. A film nagyon jó volt, mind kettőnknek tetszett. De még mindig csak kilenc volt.
-Mit csináljunk még? Gondolom neked sincs kedved aludni már most.-nézett rám Minho.
-Nem tudom, de nekem sincs kedvem már most aludni.-húztam el a szám. Mind a ketten el kezdtünk gondolkozni.
Végül Minhonak eszébe jutott, h mi lenne, ha el mennénk sétálni.
Így hát el is mentünk sétálni. Igaz, h 9 felé volt már az idő, de mivel nyár volt így nem igazán volt még olyan sötét. Ahogy sétáltunk Minhoval egy erő mellett sétáltunk el. Furcsa hangokat hallottunk, de nem igazán foglalkoztunk vele.-Jeongin!-hallottuk meg Hyunjin hangját, majd meg láttuk személyét is felénk futni. Ez meg mit keres itt ilyenkor.
Oda ért elénk, mi csak furcsán néztünk rá ugyanis nem volt rajta póló.-Hyunjin? Mit keresel te itt?-tettem fel neki a kérdést ami most a legjobban foglalkoztatott engem.
-Az most nem fontos. De beszélnem kell veled! Miért nem vártál meg a suliban, és ennek meg mi baja volt velem?-bökött a fejével Minhora.
-Hyunjin!!-hallottunk meg Lix hangját amint fut felénk majd meg láttuk, h ugrik egyet és át változott hatalmas farkassá..
Minhoval mi nagyon meg lepődtünk és kissebb sokkot is kaphattunk mikor oda jött hozzánk majd, mikor meg látott minket hirtelen le is fékezett, majd vissza változott.
Hyunjin a fejét csóválva kezdte a szidni a fiút, az pedig csk a bocsánatát kérte egyfolytában.-Na jó! Mi folyik itt!?-kérdezte Minho ingerülten. Erre én is kíváncsi lennék mondjuk.
-Hát..tudjátok az van, h Felix meg én farkassá tudunk változni. Ez egy velünk született adottság féleség. De persze szeretnénk ha ez nem igazán mondanátok el senkinek sem.-magyarázta nekünk Hyunjin röviden es tomoren.
-Nem vagyunk hülyék, h el mondjuk bárkinek is. De akkor miért kerestetted velem a farkasokat ha végig ti voltatok azok?-néztem Hyunjinra.
-Azért, h el tereljem rólunk a gyanút. És azt reméltük, h majd meg ijesztünk és inkább el felejted az egészet, de be zavartak a hülye turisták.-mondta Hyun.
-Gratulálok..-csóváltam a fejem.
-Sajnálom Jeongin. Nem akartam, h így tudd meg.-hajtotta le a fejét.
-Sajnálom Hyun, ez az én hibám. Szívessen helyre tenném, de nem hiszem, h meg tudnám tenni akárhogy is szeretném.-fogta meg Lix Hyun vállát.
-Ne aggódjatok, senkinek nem mondjuk el!-mondtuk egyszerre Minhoval.
YOU ARE READING
🐺Farkasok🐺//HyunIn\\ ✔
Fantasy"-Gratulálok..-csóváltam a fejem. -Sajnálom Jeongin. Nem akartam, h így tudd meg.-hajtotta le a fejét." |boyxboy (HyunIn) |MinLix ship is található benne |Trágár szavak, helyenként vér és erőszak is elő fordulhat |+16-os, +18-as jelenetek találhatók...