Alev:Hem benimle dalga geçmediğini nerden bileceğim ki?
Alev:Veya bir sapık olmadığını?
Alev:Rica ediyorum,yazma
Telefonu kapattım,cebime koydum. Masadaki tostuma bakarak ofladim.
"Ne oluyor kızım ya?" Dedi Derin çilekli sütünü yudumlarken.
"Biri bana yazıyor. Bir numaradan. Seni seviyorum diyip duruyor."
"Ver bakim numarayı,benim listemde var mı?"dedi Yusuf. Kafa salladım ve telefonumu çıkartıp ona verdim. Numarayı kendi telefonuna tuşladı. Sonra olumsuz anlamda kafa salladı.
"Çıkmadı."
Birden üstte bir bildirim belirdi. Yine ayni numaradandı.
05*********:Bu evli ablamın 2.hattı,o yüzden güzelim beni bunla bulamazsın ;)
Mesajı Yusuf ve Derin'e gösterdim."Rahatsiz mı oluyorsun?" Dedi Derin.
"Kötü bir şeyler yazmadı. Şimdilik bekleyelim." Dedim ikisine de bakarak. Yusuf ikna olmamiş bir şekilde bana bakarken,Derin bitirdiği sütü çöp kutusuna atamak için ayakanlandı.
"Ben sınıfa gidiyorum." Dedim telefonumu cebime katarken.
"Güzelim falan diyor? Ne bu yakınlık?Haddini bildir Alev." Dedi Yusuf tekdüze bir sesle. Kafa salladım ve kantinden ayrıldım.
Yusuf haklıydı. Fazla samimi davranıyordu. Birden koca bir duvara toslamam ile durdum. Birinin elleri belimdeydi ve tosladığım şey duvar değil insan bedeniydi. Kafami kaldırdım."Berke?" Dedim ellerini belime dolamış,yüzü bir nefes kadar yakınımda olan ona. Gülümsedi. Doğruldum ve iki adım uzaklaştım.
"Nasılsın Alev? İyi misin?"
Berke Demir. Okulun popüler çocuğu,benim ve Derin'in çocukluk arkadaşı,Derin'in ilk ve tek aşkı. "İyiyim Berke. Sen?"
Elini ensesine götürdü. Göz kırptı."Ben de. Selam söyle bizim fındık kurduna."
"Taman söylerim." İkimizde kendi yollarımıza ilerledik. Berke çapkın bir çocuktu.Ailesine ve yakin arkadaşlarına,bizlere karşı çok tatlı ve samimi dışarıya karşı çok soğuktu.
Sinifa girdigimde Kumsal ve Deniz'i gördüm. İkizlerdi. Kiz ve erkek.
"Naber Alev?"
"İyi sen Kumsal?"
"İyi ben de."
Sırama geçtim. Bugün de herkes nasil oldugumu soruyordu. Alnima iyiyim yazısı yapıştırıp kimseyle muhatap olmayacaktım.
Kendi aralarında benim duymayacağım şekilde konuştular ve Deniz sınıftan çıktı. Kulaklıklarımı taktım ve kafamı sıraya koyup uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeç Gönül/Texting
Teen Fiction05********:Bugün yine çok güzelsin. 05********:Gözlerimi senden alamıyorum 05********:Fark edeceksin beni diye ödüm kopuyor ama ne yapayım