Herkese selam,ben Alev. Hepinizin hikayemizin devamını merak ettiğinizi biliyoruz. Bu sene hepimiz üniversiteyi kazandık. Ben ve Özgür,Ege Üniversitesini kazandık. Yani İzmir'e gidiyoruz. Derin ve Yusuf ise ODTÜ'YÜ kazandılar bu yüzden onlar da Ankara yolcusu. Bu beni üzse de,mesafeler dostluğumuza asla engel değil. Şimdi bavulumu hazırlıyorum. Aileme görüşürüz diyeceğim ha bu arada ben Hukuk kazandım. Özgür ise eşit ağırlıkçı olmasına rağmen İngilizce Mütercim ve Tercümanlık bölümünü kazandı. 5 dil biliyor. Babası uluslararası bir şirkette yönetim kurulunda çalışıyor ve çocukları için en iyi eğitimi vermeye özen gösteren biri. Özgür'ün sadece görüntülü konuşarak tanıştığım Japonya'da çalışan bir abisi var. Çok tsrlı ve eğlenceli biri. Ailesinin mafyalıkla alakaları yok.Annesi İngilizce öğretmeni. Annesinin babasi mafyaydı. Ve onunla da tanışmıştım. Biraz gerilsem ve onu pek sevmesem de biraz muhabbetimiz oldu. Bana karşı da iyiydi.
"Anne,İzmir'e gidiyorum. Bak şurdan şurası. Sanki gurbete gidiyormuşum gibi hazırlık yapmasan mı?" Dedim ne bulursa bavuluma koyan anneme. Bana bakıp göz devirdi.
"Sus sana kalsa iki tane tişört ile gidersin." Dedi. Haklıydı.
Evet siz yokken hayatimiz böyleydi. Şimdi biraz bizi stalklayın siz yokken neler yapmışız?Ha bu arada size en büyük olayı söylemedim. Hazir mısınız bombaya? Söylüyorum. Söylüyorum.
Derin ve Yusuf sevgililer. Evet. Once hislerini Yusuf açtı. Üniveriste sonuçlarımız açıklandıktan sonra buluştuk. Meğersem Derin'in ilk ve tek aşkıymış. Bana söyledikleri onun kendi kalbiyle savaşıymış. Basta biraz kırılsam da ben de ona Özgür'den bahsetmemiştim. O yüzden ona hak veriyordum.
*
@alevyilmazx boyslarımla maske partisi
2.902 Beğeni 134 Yorum
@derinyigitt 💘
@ozgurdemir sevgilim,ben ve gereksiz biri
@yusufdirenir_ @derinyigitt 🍻
@yusufdirenir_ kara kedi Özgür bestimle arama girdin sonuçta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeç Gönül/Texting
Подростковая литература05********:Bugün yine çok güzelsin. 05********:Gözlerimi senden alamıyorum 05********:Fark edeceksin beni diye ödüm kopuyor ama ne yapayım