"Ya Yusuf bak beni delirtme! Düzgün yap şu akoru kardeşim!"
Özgür sinirle Yusuf ile konuşurken onlara bakıp göz devirdim. Video çekecektik Özgür beyin instagramına atması için. Derin kamera ayarlarını yapıyor,Özgür ve Yusuf,gitarın akorlarını yapıyorlardı. Ben mi? Bense telefonumla uğraşıyordum. Manyak bir kelime oyunu bağımlısı olmuştum. Günlerdir seviye atlamak için saatlerce bu oyunu oynuyordum.
Yaz tatili bitmek üzereydi. Yusuf ve Derin Ankara'ya döneceklerdi okul için. Bu da son çekimimizdi zaten. Masadaki cipsten bir tane aldım ve ağzıma attım.
"Güzelim hazırız."
Özgür'ün sesiyle ayağa kalktım. Siyah kısa prenses kol elbisemi düzelttim. Sarı saclarımı arkaya attım. Siyah perdenin önüne geçtim ve bar sandalyesine oturdum. Yanimdaki yere de Özgür oturdu. Bir adım aramızdaki sandalyeye de Yusuf oturdu.
"Her şeyi kaydet tamam mı Derin?" Dedi imalı imalı Özgür. Onlara bakıp güldüm. Sonra Derin bir nefes alıp Özgür'ün uzattığı mikrofonu aldım.
"Hazırsan başlayalım hayatım."
Kafamı salladığım da kameraya doğru döndüm. Yusuf gitarla başladığında tekrar Özgür'e bakmaya basladim ve şarkıyı söylemeye başladım.
Bir bahar Akşamı Sen Diye Öldüm Ben
Son Gülü Soldurup Kalbime Gömdüm BenÖzgür'ün gözlerinde kaybolduğunu hissettim. Elimi kalbime götürdüm.
Aşk Diye Öldüm Ben, Aşk Diye Öldüm Ben
Bir Bahar Akşamı Sen Diye Öldüm BenLisenin ilk günü siyah kot ceketi ile yağmurdan kaçan uzun boylu yakışıklı çocuga aşıktım ben
Hani Bu Dağların Ardından Güneş Doğmacaktı
Hani Bundan Başka Şehir De Barış OlmayacaktıToplantı salonuna tüm sınıflar indiğinde yanına oturmak için birçok engel atlattığım,onu sevdiğimi kendime bile itiraf edemediğim bu çocuğa Ben deliler gibi aşıktım. Her yılım,her saniyem olsun istiyordum.
Sana Sarıldığım An Yağmur Duracaktı
Sana Sarıldığım An Yağmur Duracaktı
Bir Bahar Akşamı Aşk Fani Bir Rüzgardı
Durmadı Kalmadı Bir Nefesim Kadar Dı
Senden Sonrası Mı Vardı, Senden SonraOndan sonram yoktu. O vardı. Hep olacaktı.
Hani Bu Dağların Ardından Güneş Doğmacaktı
Hani Bundan Başka Şehir De Barış Olmayacaktı
Sana Sarıldığım An Yağmur Duracaktı
Sana Sarıldığım An Yağmur DuracaktıŞarkı bittiğinde Derin'e baktım. Kestik dememişti. Kaşlarimi çatıp tekrar Özgür'e döndüm. Gülumseyerek bana bakmaya devam ediyordu.
"Sevgilim,huzurum,bir tanem."
Gülümsedim. Özgür ayağa kalktı. Ben de kalktım. Belimden tuttu ve beni kendine çekti.
"Her saniyem,güneşim,nefesim,sarı Alev'im,"
Güldüm. Ellerini yanaklarımda gezdirince başımı hafifçe sola doğru eğdim.
"Ben sensiz bir hiçim. Dedim ya sen benimsin ben de senin."
Kafa salladım. Ellerini belimden çekti ve diz çöktüğünde çığlık atmamak için kendimi tuttum."Ben senin yanındayken tüm dertlerimi unutuyorum,senin kokun benim cennetim. Şimdi Alev Yılmaz,benim sonsuza dek seveceğim,uyandığımda yüzünü göreceğim tek kadın olur musun? Benimle evlenir misin?"
Gözyaşlarım benden izin almadan akarken kafa salladım ve "Evet." Dedim seslice. Ayağa kalktı ve bana sarıldı.
"Özgür çok..." dudaklarını dudaklarımla birleştirdi. Sonra elindeki yüzüğü parmağıma taktı.
"Ağlarim ben." Derin'e bakıp güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeç Gönül/Texting
Novela Juvenil05********:Bugün yine çok güzelsin. 05********:Gözlerimi senden alamıyorum 05********:Fark edeceksin beni diye ödüm kopuyor ama ne yapayım