1.4

52 7 0
                                    

"Okulda müzik grubu kuruyoruz katılmak isteyen var mı?" İceri giren kıza baktım. Gözlerimi devirdim ve defterimi karalamaya devam ettim.

"Sen niye katılmıyorsun gerizekalı?"

Kalemimi bırakıp yan tarafındaki Derin'e döndüm."Niye katılayım ki?"

"Aptal,sesin güzel." Omuz silktim.

"Of,boşver. Üşenirim ben." Omzuma vurduğunda acıyla ondan uzaklaştım.

Sonra ayağa kalktım."Kütüphaneye gideceğim." Dedim Derin'e. Bana 'Ne yaparsan yap bakışları attığında yanağından bir makas aldım. Hocanın sınıfa girmesi ile sırada doğruldum.

*

"Siz gidin ben kütüphaneye uğrayacağım."

Yusuf ve Derin'e el sallayıp okulun bir sokak ötesindeki kütüphaneye gittim. Bugün dersler çok yoğundu. Üst üste tüm sayısal dersler vardı neredeyse. Şakaklarımı ovuşturdum ve kitaplıkların arasında gezmeye başladım. Okuyacak bir kitap arıyordum. Dönem kitabı...

Titreyen telefonuma baktım.

1 yeni bildiriminiz var

Yazının üstüne tıkladığımda Bilinmeyenden gelen mesajı gördüm. Sahi ne zaman çıkacaktı karşıma? Bugün neden hiç yazmamıştı?

05*********:

Şaşkınlıkla ağzımı kapattım ve arkamı döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şaşkınlıkla ağzımı kapattım ve arkamı döndüm. Yaşlı bir amcadan başka kimse yoktu. Etrafa iyice baktım.

Alev:Sapık mısın sen?

Alev:Manyak!

05********:Tamam kızma kızma çikek kokulum

Alev:Bir de kokladın mı beni?

Alev:Bu ne terbiyesizlik!

05********:Köpek miyim ben seni koklayayım?

05**********:Güzel kokun bana kadar geldi ondan biliyorum

Alev:Boş yapma

Alev:hala kütüphanede misin?

05***********:cık

Ona görüldü atıp masada kitap okuyan amcaya yaklaştım."Pardon bey amca burada bir oğlan gördünüz mü? Herhalde uzun boylu? Yani benden uzundur herhalde?Aman neyse,siz birini gördünüz mü?"

"Kızım açık kumral saçlı bir oğlan gördüm ama birkac saniye durdu. Hemen gitti." Dedi minnoş minnoş.

"Teşekkürler amca. Bu arada ben de Ayşe Kulin çok severim. Sevdalinka mı o?" Dedim kaşlarımı hafifçe çatarak.

"Evet kızım. Okumak insanı aydınlığa çıkarır. Ben her kitabi okurum. Yazar,konu gözetmeksizin. Keşke herkes öyle olsa."

"Haklısın amca." Amcaya el sallayıp kütüphaneden çıktım.

Alev Ses kaydediyor...

'Açık kumral saçlı çocuk seni bulajağım.'

Dedim gözlerimi kısarak. Sonra ses kaydını gönderdim ve dinledim. Git gide sonuca yaklaştığımız hissediyordum.





Bu arada bilerek bulajağım yazdım haberiniz olsun kankslar 😘

Vazgeç Gönül/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin