"Özgür! İyi değilim. Doktoru ara!"diye bağırdım merdivenlerden aşağı.
"Anne neyin var?"
"Anne altına mı ettin?"
Yanıma gelen iki küçük meleğime baktım. Derin derin nefesler aldım.3.bebeğimdi ama nedense çok korkuyordum. Bur gitsem doğumhaneye bebegimj kucağıma alsam bütün bu acıyı unutacaksın biliyordum.Merdivenleri hızla çıkan Özgür hemen elimi tuttu."Nisa kızım hemen odanızdan bebek çantasını getir. Savaş oğlum sen de hemen araba anahtarlarını getir. Hadi çocuklar. Sevgilim hadi asagi inelim."
Acıyla inledim. Merdivenleri yavas yavas indim.
*
@ozgurdemir üç kişi olmadan bir hafta önce /Dominik Cumhuriyeti
3048 Beğeni 2000 Yorum
@yusufdirenir_ şuan çok mutluyum. Yine dayı,enişte oldum.
@derinyigitt ne alaka aşkım?
@yusufdirenir seninle evliyim enişte oluyorum,hem de annelerinin en yakin arkadaşıyım dayı oluyorum
+23 çok güzeller
@alevyilmazx şuraya bir before/after bırakayım❤
3290 Beğeni 1769 Yorum
@derinyigitt çok güzeller
@yusufdirenir_ endaylarının gülleri
+90 Allah'ım nasip et
1 Ay Sonra;
"Hadi çocuklar havuza!" Diye bagirdi Derin. Kucağımda ki yeni mucizem Lila ile yavaş yavaş merdivenlerden indim. Hamile olduğumu öğrendiğimizden beri Dominikteydik. Özgür islerini uzaktan yapıyordu. Son 4 haftadır da Yusuf ve Derin de bizimleydi.
"Hayir Yufus enday yanlış yaptın. Bombalama böyle!" Savaş Yusuf endayına bombalama nasıl atlanacağını gösterirken Yusuf'u yüz ifadesine bakıp güldüm. Enday. Enişte ve dayı. Lilaya baktım. Minik ellerini öptüm ve havuzun yanındaki koltuğa oturdum.
"Guys kenara çekilin!"
Soluma baktığımda koşarak gelen Özgür'ü gördüm. Onun ardından suya atlayan Derin'e baktım. Lila'nın yüzüne su gelmemesi için hafifçe yana döndüm.
Anne olmak. Hem de üçüncü kere. Herkeste olan tedirginlikler ben de de vardi elbet. Ona yetebilecek miyim? Yaklaşık 6 yıllık evliydik Özgür'le. Beraber büyümüştük. Beraber öğrenmiştik. Çocuklar doğana kadar çalışmıştım. Savaş 4,Nisa 3 yaşındaydı. Dünyanın en sakin,en akıllı çocuklarıydılar onlar. Umarım Lila'da abisi ve ablası gibi muhteşem bir çocuk olurdu.
"Anne sen de gel!"dedi Nisa.
Koltuğun yanındaki beşiğe Lila'yı bıraktım. Ardından üstümdeki pareoyu çıkardım.
"Geliyorum o zaman." Dedim gülerek. Nisa ve Savaş el çırparken yavaşça havuza girdim. Bana doğru gelip kollarını açan Özgür'e kendimi bıraktım. Lila doğduğundan beri ilk kez suya giriyordum."Özlemişim." Dedim Özgür'ün boynuna bir buse kondururken. O da alnımdan öptü ve suya daldı. Sonra kendimi havada buldum.
"3,2,1!"
Beni suya atarken burnumu kapattım.
Şimdi sizlere bunları yazarken önünde iki küçük melegim Nisa ve Savaş pizza yiyor,Özgür ise onlara bakarak şarabını yudumluyor. Lila ise üst katta Derin ve Yusuf'u oyuncağı olmuş durumda. Mutlu ve huzurluyum.
Hikayem burda bitti. Bana ortak olduğunuz için teşekkürler. Şimdi sohbetlerine dahil olmak için ayrılıyorum sizden bir daha dönmemek üzere. Kendinize çok iyi bakın. Ben kendime öyle yapacağım çünkü.@derinyigitt ev ahalisine kahvaltı hazırlayan minnoslarım
2086 Beğeni
Bu Gönderi Yorumlara Kapatıldı@ozgurdemir babasının ilk göz ağrısı
3129 Beğeni 1250 Yorum
@alevyilmazx aşklarım
+10 maşallah
@yusufdirenir_ We are ready
2970 Beğeni 1024 Yorum
@alevyilmazx sağlıkla bekliyoruz
@ozgurdemir kardeşlerim benim
+98 yaa çok mutlu oldum
Artık özel bölümlere de final yapacağım. Bir sonraki bölümler sadece instagram olacak. Sağlıkla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeç Gönül/Texting
Teen Fiction05********:Bugün yine çok güzelsin. 05********:Gözlerimi senden alamıyorum 05********:Fark edeceksin beni diye ödüm kopuyor ama ne yapayım