Dny utikaly a Kelly si čím dál více rozuměla s Bellatrix a za to se vzdalovala od toho děvčete, kterým byla ještě před vánočními prázdnami.
Samozřejmě, když byla sama se sebou, byla nejradši, ale také už ji nevadila společnost.
Na Štědrý večer se všichni sešli ve velké místnosti s obrovským stromečkem, který na sobe měl stříbrné a černé ozdoby. Byly tam všichni se kterýma Kelly trávila posledních pár dní, což byla Bellatrix, Narcissa, Draco a Lucius.
Kelly dostala nějaké oblečení a potřeby do školy a úplně ji to stačilo. Byla ráda že je se svou rodinou.
Byl čas jet opět do školy, tak se vydala s Dracem na nádraží. Vlak přijel a sedli si spolu do kupé.
,,Proč se měníš..." řekl Draco
,,Co?" Kelly moc nechápala co tím myslí, vsak byla porad stejná.
,,No stává se z tebe ... Bella... už nejsi taková plachá jako předtím."
,,A to vadi? Vsak to je dobře ne?"
,,No... jako jo, ale nechci aby z tebe byla Bella."
,,A to proč? Můžu být jaká chci ne?"
,,No to ano, ale jen říkám Měl jsem tě radši, když jsi to byla ty."
,,Měl jsem tě radši, když jsi to byla ty." Tahle věta hrála Kelly po zbytek cesty. Vlastně až do te doby než usnula.
Druhý den ráno šla Kelly na snídani, viděla že Al a Winky už tam také jsou, e dělala že neexistuje jak u ni bylo zvykem.
První hodinu měla přeměnování s nebelvirem, když tam přišla jedine volne místo bylo vedle dívky z nebelviru, která měla velmi kudrnaté vlasy.
Když se k ni Kelly posadila, netvařila se moc nadšeně a všimla si i pohledu dvou chlapcu co seděli před nima a byli otočení na ně.
,,Um.. jinde místo nebylo." Vydala ze sebe Kelly. Věděla že to jsou ty tři co se na ni vždy tak hnusně dívali.
,,Jasně" odpověděla divka
Kelly si začala vyndavat na stůl učebnice a při tom si všimla Dracovo pohledu. Díval se na ty tři tak zhnuseně.
Při hodině se na ně otočil tmavovlasý chlapec s brýlemi na nose a převrátil Kelly inkoust, který ji stekl z pergamenu na její hábit, rychle se postavila a všichni ze třídy se na ni podívali, Kelly si rychle vzala všechny své věci a utekla ze třídy.
Běžela do nejbližší umývárny, která byla po cestě. Sundala si habit a snažila se smýt z něho flek.
Netušila jestli to byla nehoda a nebo naschvál, ale věděla že ty tři ji moc nemusí, bohužel nevěděla proč.
><><><><><><><><><><><><><><>
Tak je tu nová kapitola a Kelly už se setkala s golden triem.
Budou se k ni chovat jako poberti k Severusovi za mlada a nebo ne. To uvidíme v dalších kapitolách. :)~Barča
ČTEŠ
Samotářka [HP FF]✔
FanfictionDívka která si od malá všímá že si neni úplně podobná svým rodičům však v 15 letech zjistí že to nejsou jeji rodiče a její pravý rodiče patří do světa o kterém se některým lidem ani nesnilo, do světa čar a kouzel. Co se stane až nastoupí do Bradavic...