První týden ve škole byl zvláštní, zvláštnější něž kdy dřív. Draco se ke Kelly choval nijak, ani hnusně, ani hezky. Byla sobota večer a Kelly seděla na astronomické věži a dívala se na hvězdy. Vlastně taková jeji oblíbená aktivita. Přemýšlela nad tím jak by se asi měla kdyby zůstala u své pěstounské rodiny a co by asi dělala právě teď. Přemýšlela nad Dracem. A když tak seděla na té věži a dívala se dolů její myšlenky přeběhli i k tomu jaké by to bylo skočit dolu? Jak by na to reagoval jeji otec a matka, a co Draco? Co to zkusit? Z přemýšlení ji vyrušily nějaké kroky za ní. Otočila se a stál tam Draco. Nějaká náhoda že se stále tady setkávají. Kelly se otočila zpět a dívala se na hvězdy. Draco si přisedl k ní. Bylo tam ticho, oba mlčeli. To ticho teď jen přerušil brk kterým Draco prave něco psal do svého bloku. ,,Co si tam pořád píšeš?" Zeptala se Kelly. ,,N-Něco." ,,Můžu se podívat?" Zeptala se Kelly a Draco chvilku váhal. Nakonec si ji to podal a Kelly se naskytl pohled na právě napsanou větu.
Miluju ty noci, které probdím s tebou
a pozorujeme noční oblohu.Kelly možná začala něco malinko tušit, ale otočila na další stránku.
Černé mraky oblohou kráči
nebe se chystá asi k pláči.
A v mojí hlavě oblaků je moře
jsou plné žalu, bolesti a hoře.
Proč štěstí vzdáleno zdá se?
Slza kane po mé řase
Proč cíl se k startu zpátky stáčí
ach, nebe chystej se zas k pláči.
Kapky dešťové líbají parapet
proč nikdo, nikdo nelíbá můj ret?
A svět se na mě stále mračí
jen nebe vzlykej, je čas k pláči.
A kapka za kapkou po skle stéká
pod oknem rosta smutná řeka
Já sním pořád zbytečně a klamně
a nebe? Navždycky pláče za mě.,,Netušila jsem že je z tebe takový básník." Podívala se na Draca. ,,Nejsem, jen někdy píšu právě to co mě napadne." ,,Aha" Řekla Kelly a otočila na další stránku.
Ty jsi má láska ty jsi můj sen,
tebe chci líbat snad celý den.
Ty jsi má touha tebe chci mít,
noci se toulat a s tebou být.Kelly si byla teď jistější že to píše o ní. ,,Draco, o kom to je?" Draco se zahleděl na oblohu a neodpověděl. ,,Je to o mě?" Zeptala se Kelly a Draco lehce kývl. Asi nechtěl aby to bylo nějak moc viditelné. ,,Tohle nejde." Řekla a Draco se na ni podival. ,,Jsi má rodina, muj bratranec Draco." Draco kývl. Vypadal z toho špatně tak si vzal svůj blok a prostě odešel. Kelly tam pak ještě seděla a přemýšlela nad tím vším. Pak se rozhodla že si půjde taky lehnout a spát.
ČTEŠ
Samotářka [HP FF]✔
FanficDívka která si od malá všímá že si neni úplně podobná svým rodičům však v 15 letech zjistí že to nejsou jeji rodiče a její pravý rodiče patří do světa o kterém se některým lidem ani nesnilo, do světa čar a kouzel. Co se stane až nastoupí do Bradavic...