6

304 19 6
                                    

Ten den se Kelly snažila vyhýbat lidem však neúspěšně, protože měla další hodiny.

Když šla Kelly na lektvary, které měla opět s nebelvírem, šla už radši dřív, aby si sedla na své místo a nemuselo se stát to, co ráno.

Pak si vedle Kelly někdo sedl, jen co se na něj otočila a hleděla mu do tváře, hned věděla moc dobře kdo to je.

Snad jediný chlapec s tak bílými vlasy na škole a s tak krásně modrými oči, že se v nich Kelly topila. Draco.

,,Mohu?"zeptal se po tom co se posadil.

Kelly jen kývla a snažila se dělat že nic, ale stejně pohledem někdy sjela místo lektvaru na Draca.  Nechápala to od toho dne, co byli ve vlaku spolu nepromluvili a to si byli tak blízcí, když u nich Kelly byla na Vánoční prázdniny, teda to si aspoň myslela.

Přes to že se Kelly snažila, lektvar ji vyprskl na hábit a Kelly se vymrštila ze židle. Draco se na ni jen díval. Kelly to utřela a snažila se to setřít i z hábitu.

Po obědě už neměla žádné hodiny , tak se vydala na místo, kam moc studentů nechodí, teda aspoň ne po obědě. Když Kelly vyběhla schody od sovince, posadila se na okenní římsu a byla sama se sebou a jejími myšlenkami. Proč já? Kdo jsou ty tři, kteří jak se zdá mě moc nemusí? Proč se mnou Draco nemluví? Udělala jsem něco špatně?

,,Co tu děláš?"

Zazněl něčí hlas v hukotu sov, Kelly věděla komu ten hlas patří, přesto se otočila a jejich pohledy se setkaly, opět. Měl tak krásně modré oči, dokonce v nich šli  vidět i nějaké emoce, ne jako vždy bez emocí. Zatímco ty Kellyininy byly světle šedé plné otázek.

Kelly se beze slova otočila a dál hleděla na krajinu, která byla nádherná, měla výhled na všechno. Draco se mezitím usadil na římsu vedle ní a také se díval do krajiny, když ale položil ruku na studenou římsu, položil ruku těsně vedle Kellyininy ruky a lehce se ji dotýkal.

Kelly si toho všimla a chtěla ruku posunout blíž k sobě, něco ji ale chytilo a nedovolilo, aby se jeji ruka hnula. Ano byl to Draco, který ji chytl nejdříve malíčkem za malíček a potom ji proplet prsty s jejími.

Kelly byla zmatená, nevěděla co dělat a co k němu vlastně cítí. Když se ale na něj podívala viděla že Draco se na ni ani nepodíval, pořád se díval do krajiny, ale přesto mu na tváři tančil úsměv, ne takový jako vždy, spíše opravdový, láskyplný.

Bylo ticho, ale ne trapné. Po chvíli ho však Draco prolomil.

,,Půjdeme se někam projít?"

Bylo to taky poprvé co se na Kelly za celou dobu podíval a opět se střetli pohledy. Draco se postavil a stále ji držel za ruku a čekal kdy se Kelly taky zvedne. Kelly ho pustila a tak trochu se zakřenila, z pohledu Draca to bylo celkem děsivé, teď v ni viděl tetu Bellu více než kdy předtím.

Kelly se zvedla a podívala se mu hluboko do očí nevěděla přesně co v nich vidí, ale něco viděla možná strach, nebo smutek nebo něco jako lásku. Nebyla si jistá, ale byla si jistá že má Draco něco v plánu protože za těch pár měsíců ho stačila poznat z jeho chladné stránky víc než dost.

,,Proč mi to děláš."

Jen co to Kelly řekla otočila se a odešla po schodech ze sovince. Draco tam jen stál a netušil co odpovědět, netušil co cítí, myslel si nemůže nikdy k nikomu nic cítit, ale před pár měsíci se v něm nejspíš něco změnilo.

Když šla Kelly na večeři všimla si že už je tam většina lidí, dokonce i ten bělovlasý chlapec. Obcházela kolem nebelvírského stolu, ale něco jí vlezlo do cesty a Kelly ucítila palčivou bolest na nose. Když si tak uvědomila co se stalo téměř celý nebelvírský stůl se začal smát a Kelly se pomalu zvedala ze země. Povšimla si otcova pohledu, který směřoval na ty tři nebelvírské studenty.

Nechtěla na sebe dál poukazovat tak se posadila na nejbližší místo co viděla a dělala že neexistuje.

Po večeři šla do pokoje a když konečně po náročném dni ulehla, hlava se ji opět začala plnit otázkami. Nemohla usnout asi 2 hodiny se jen tak převalovala v posteli. Pak nakonec usnula.

<><><><><><><><><><><><><><><

Eey další kapitola nechala jsem se trochu inspirovat jinými knihami a tím chci poděkovat autoruk které nebudu zmiňovat (protože si je nepamatuji ehm)
Protože bych byla možná ted ztracena takže díky.
Jinak co si o tom myslíte? Doufám ze libi.;)

~Barča

Samotářka [HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat