Ráno se Kelly probudila celkem brzo. Otočila se na bok a všimla si vedle sebe oddychujícího Draca. Měl své blonďaté vlasy v rozcuchu a až teď si Kelly všimla jak některé pramínky vlasů jsou bílé jako sníh. Pleť měl dokonalou a jeho světle růžové rty byly po ránu trochu popraskané, ale stejně dokonalé. Přerostlé pramínky vlasů mu padali do tváře. Kelly mu je chtěla odhrnout aby na něj lepe videla. Co to dělám vždyť je na mě ve škole hnusný. Cítím k němu něco? Ježíš marja radši se jdu převléknout.
Kelly vylezla z postele a potichu se vydala do své koupelny kde se osprchovala, vyčistila si zuby a převlékla se. Jelikož na Manoru chodili všichni noblesně oblékáni, tak si Kelly vzala černé šaty které měla kousek nad kolena. Nebyli uplé spíš volné.
Když se vrátila zpět do své ložnice Draco už tam nebyl. Ustlala postel a vydala se dolu do místnosti kde včera měli zasedání ti zvláštní lidé. Přišla tam a sedla si na své místo kam si sedala pořád. U stolu už sedeli všichni až na Draca. Všem popřála dobré ráno a začala jíst. Asi po 5 minutách přišel dolu i Draco, který taky všem popřál dobré ráno a posadil se naproti Kelly. Vyhýbal se Kellyininýmu očnímu kontaktu. Kelly moc nechápala co se stalo, ale nějak to neřešila.
Po snídani se šla projít do obrovských zahrad, které patřili Manoru. Po zahradě behalo spousta bílých pávů. Kelly se posadila pod strom a měla výhled a obrovskou zahradu.
Po nějaké době zaslechla kroky tak se ani nehla. Někdo si sedl k tomu samému stromu jen na druhou stranu. Nejspíš ten někdo ani nevěděl že tam Kelly je. Jeji drobná postava za mohutným kmenem stromu nebyla vidět. Chvilku tam seděla bez hnutí, ale zvědavost ji nedala a malinko nakoukla přes strom tak aby si ji ten dotyčný nevšiml. Videla blonďatý rozcuch a bylo ji jasný kdo je to. Sedel tam Draco. Měl s sebou nějakou malou knížečku a brk. Něco si tam zapisoval a Kelly to nedalo a natáhla se víc aby tam videla, to už si ji ale Draco všiml a vystřelil jako střela ze sedu. ,,Ty mě sleduješ?!" Vykřikl na ni. ,,Co si to dovoluješ?!"
,,Co, já tě nesledovala, seděla jsem tu a ty jsi si přisedl tak jsem se jen podívala kdo to je!" Naštvalo ji to protože to nebyla pravda.
,,Jo a to že jsi sledovala co si to píšu?!" Ukázal na tu knížečku.
,,Copak si píšeš deníček nebo co že je to tak tajný?" Řekla už více sarkastycky a v tónu hlasu se ozývala její matka Bellatrix.
Draco jen otevřel pusu že řekne nějakou ostrou odpověď ale na jazyk mu přišlo jen poho pouhé ,,Ne, co tě to vlastně zajímá." Jen co to dořekl knížečku schoval za záda.
,,Tak ukaž co tam máš, když to není tajný." Vyskočila na nohy a stála hned naproti Dracovi. Draco zavrtěl hlavou a Kelly si rozebehla za ním aby mu vzala knížku a Draco se taky rozebehl. Draco rychle zabočil a vypadl mu kousek pergamenu z knížky Kelly ho rychle sebrala a zamával s tím na Draca. Rychle se otočila a přečetla si to.
Tvé vlasy jsou jako noční obloha,
v tvých očích jiskří ty nejkrásnější hvězdy.
V tvém objetí bych usínál kazdičkou noc a stejně bych se toho nikdy nenabažil.Drako jí to rychle vytrhl z rukou s doměním že si to snad nestihla dočíst celé. Kelly to ale stihla a s pootevřenou pusou se stále dívala na místo kde ještě před malou chvílí byl kus pergamenu. ,,To je krásný Draco, o kom to je?"
,,O nikom" odsekl rychle a odešel zpět do Manoru. Kelly ho pozorovala a po chvilce odešla také do do Manoru a do svého pokoje.
ČTEŠ
Samotářka [HP FF]✔
FanficDívka která si od malá všímá že si neni úplně podobná svým rodičům však v 15 letech zjistí že to nejsou jeji rodiče a její pravý rodiče patří do světa o kterém se některým lidem ani nesnilo, do světa čar a kouzel. Co se stane až nastoupí do Bradavic...