Chuck's Pov
Ma dezgusta, dar in acelasi timp o vreau. Ce e in neregula cu mine? Chuck, poti avea orice tarfa din orice bar nenorocit doresti....Dar ea...ea nu pare la fel...
CE DRACU' TOT SPUN ?! Normal ca e la fel, la fel ca ea, ca toate!
Kat's Pov
19.24
Intru in club si il vad imediat pe Keith care statea la tejghea. Imi trecu prin minte pentru o secunda visul pe care l-am avut... Parea linistit, insa de acesta data nu m-a salutat cum obisnuia sa o faca .Mi-a aruncat doar o privire amenintatoare. Nu am de gand sa il las sa stea in calea mea. Trebuie sa il gasesc pe Chuck. Si l-am gasit..... pe aceeasi canapea, cu acelasi zambet satisfacut pe chip, doar cu fata diferita... Era Delia?! Cam atat cu "vom fi prietene foarte bune" ... Imbufnata, mi-am vazut de treaba, incercand sa ignor ceea ce am vazut. Am cerut un rand de tequila, desi stiam ca nu am voie inainte de reprezentatie. Keith nu ma privea in ochi in timp ce ma servea, ci doar schita un zambet fals care ma enerva la culme.
-Vei incepe sa mai vorbesti cu mine vreodata ? am spus.
Niciun raspuns.
-Sigur, banuiam eu ca ma vei lasa sa vorbesc singura... ca sa stii si tu, nu a insemnat nimic... el e doar un client, tu imi esti prieten.
Am plecat inainte ca sa poata raspunde.
2.48
-Randul tau ,Kat.
Nu dinnou.... Incep sa urasc slujba asta.
Ma tarasc pe scena, minunat ! Delia inca era cu Chuck si nici macar nu imi acordau atentie. Care o fi problema lui? Ar fi bine sa fie pregatit, in seara asta va fi un show pe care nu-l va uita un timp...
Ma clatinam vizibil, cu o expresie de care oamenii din public se amuzau. Eram rosie, nu atat din cauza alcoolului cat din cauza lui Chuck. Muzica porni iar eu abia ma tineam pe picioare. Am decis sa nu mai ma misc atat de mult asa ca am hotarat ca nu mai aveam nevoie de haine. Desfaceam corsetul la spate, reusind sa-i captez atentia lui Chuck datorita barbatilor care fluierau. Curand, corsetul cazu de pe mine, parand sa starneasca un zambet pe chipul lui. Delia nu mai era langa el, era singur. Ceea ce eu nu realizam in acel moment era faptul ca eu eram goala in fata a zeci de oameni. Nu mai conta atunci nimic. Muzica se opri, iar eu am parasit scena.
Fetele ma barfeau in fata. Ce tarfe proaste!!
-Ai noroc sa seful nu a fost aici in seara asta, a spus Delia. Ai fi concediata pana acum, dulceata. Nu ne dorim ca el sa afle nu-i asa? Si apropo, prietenul tau Chuck este foarte...perspicace...
Nu o mai puteam asculta, asa ca am plecat.
Oamenii ma priveau bizar, parca eram o ciudata de la circ...
-Mi-ai placut in seara asta, a spus un barbat. Cat ceri pe o noapte?
-200 de dolari.
-150
-175, ultima oferta.
-Ce ar fi sa vii cu mine si sa iti dau 300?
M-am intors la cel care mi-a facut propunerea. Era .. Chuck.
-400, am zis.
-S-a facut.
-Peste 40 de minute termin tura.
3.54
Chuck ma astepta la iesire. O limuzina statea parcata in fata noastra.
-Urca, m-a impins de la spate zambind malefic. Richard, porneste masina!
Eram inauntru. Tot interiorul era captusit cu catifea rosie. Era un minibar, plin cu bauturi scumpe si doua canapele rosii ca focul, foarte confortabile. Chuck a scos o sticla de sampanie si doua pahare, apoi a turnat lichidul auriu in ele. Mi-a inmanat unul, mangaiandu-mi degetele la contact cu ale lui. Statea langa mine, desfacandu-si camasa neagra. Respiram greu in timp ce priveam cum ea cadea pe jos. Inima imi batea ingrozitor de repede. Intr-o fractiune de secunda, fara ca eu sa realizez asta, eram deasupra lui. Coapsele mele erau in jurul corpului sau bine-facut.
-Iti va placea ce iti voi face, nu vei tipa si nu vei vrea sa ma opresc. Doar inchide ochii si relaxeaza-te.
L-am ascultat, insa imi era frica, imi era atat de frica de ce va urma, desi nu stiam ce. Am inchis ochii si mi-am lasat greutatea corpului sustinuta de bratele lui. L-am simtit mai aproape de mine, i-am simtit buzele reci sarutandu-mi gatul cu pasiune, apoi am simtit doua intepaturi usoare in piele. Eram terifiata, dar in acelasi timp ma simteam protejata . Desi doream sa cobor din masina, care inca se deplasa, ma simteam mult prea bine, atat de bine incat nici nu ma deranjam sa ma misc. Degetele mele e plimbau lenes prin parul lui ca matasea. Cu toate ca inca simteam o durere, buzele lui pline o alinau. Bratele sale erau in jurul meu, strangandu-ma la pieptul sau cu ardoare, iar eu ma simteam obosita, atat de obosita.....
Ma gandeam la viata mea de cand traiam in Atlanta, la momentul cand am fugit de acasa pentru 3 luni la Paris, petrecandu-mi toata vacanta de vara la un hotel din centrul orasului.
-Katerina Anastasia van Loud ! a spus mama in mometul cand am iesit din lift. Statea pe canapea, citind. Stii cat de ingrijorata am fost?! Nici un prieten de-al tau nu mi-a spus unde te afli! Mi-am petrecut tot acest timp cautandu-te!! UNDE AI FOST???
Lacrimi mi-au navalit din ochi si m-am trezit...
A fost doar un vis... Unde ma aflu? Stateam intr-un pat, intr-o camera uriasa, unde era foarte cald. Eram dezbracata.. Nenorocitul... Un fior mi-a strabatut corpul atunci cand m-am gandit la scena din limuzina. Ce mi-a facut? Si de ce ma simteam atat de obosita? Eram singura, insa dintr-o incapere apropiata se auzea apa curgand. La scurt timp Chuck iesi din camera doar cu un prosop in jurul taliei.
- 'Neata, raza de soare.
Zambea. Parul lui era ud si ciufulit, pielea umeda si... perfecta. Imi doream sa o ating.
-CE MI-AI FACUT?!? DE CE SUNT DEZBRACA...
Nu am terminat ceea ce voiam sa spun deoarece prosopul cazu pe podea, iar el se aseza langa mine in pat, zambind.
-Ne-am jucat toata noaptea. Nebunatica mica ce esti.
Imi facea cu ochiul, muscandu-si buza in timp ce privea la corpul meu descoperit. Am tras cearsaful repede pe mine si am continuat sa tip la el.
-De ce nu mai imi aduc aminte nimic? M-ai drogat?!
-Erai doar epuizata... Privi in ochii mei si imi spuse: Acum iti vei aduce aminte.
Brusc, franturi din noaptea trecuta imi invadau mintea. Ochii mei se mareau in timp ce fetish-uri dezgustatoare mi se aratau.
-Eww... Cum ai putut sa-mi faci asa ceva? O.M.G... esti un pervers psihopat!
-Daca te referi la locul de unde ti-am baut sangele... Da, poate ca am exagerat putin, dar recunoaste scumpete ca ti-a placut...Adica te-am facut sa tipi...
-Eww...
I-am aruncat o perna in fata. Perna cazu apoi pe podea, facandu-l sa zambeasca. Izbucni intr-un ras isteric.
-De ce razi? Ti se pare amuzant? am zis eu.
Se opri, apoi spuse:
-Te-ai inrosit... stiu ca ti-a placut si ca mai vrei...
Deveni serios apoi se apropia de mine. Era deasupra mea.... era superb. Mi-a sarutat buzele intre-deschise si a aruncat cearsaful de pe mine intr-un colt al camerei. Nimic nu ne mai despartea acum. Mi-a desfacut picioarele si privindu-ma in ochi si-a scos coltii. Se refugia mai jos, ajungand in dreptul taliei mele, muscandu-ma intr-o parte. Una dintre mainile lui imi strangea un san, iar cealalta imi apuca o mana, pe care o tinea strans... Buzele lui erau atat de fine... atat de reci, iar eu ma simteam bine. Avea dreptate, chiar imi placea....
CITEȘTI
Moarte în paradis- Fangtasia
RomanceNimic nu este ceea ce pare. Totul are un motiv. Petala stropită cu rugină ia foc, apoi se stinge când atinge râul de sentimente peste care se prelinge jocul stelelor. Dragostea este dependenţă, sânge uscat. Totul începe cu plecarea ei, apoi cu noi p...